Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

cnc plasma, pitanja pocetnika...

[es] :: 3D modelovanje :: CAD/CAM :: cnc plasma, pitanja pocetnika...

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 16742 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nikola Dunja

Član broj: 92486
Poruke: 75
77.46.170.*



+2 Profil

icon cnc plasma, pitanja pocetnika...08.06.2009. u 21:03 - pre 180 meseci
Pozdrav svim clanovima.Ja sam u ovome pocetnik, moje iskustvo vezano za rad sa cnc masinama je jako malo i to malo je uglavnom iz srednje skole...treba mi pomoc koja je vezana za softver i jos nekim pojedinostima. Dakle, masina na kojoj radim dolazi iz Madjarske, (plasma powercontrol), sluzi za secenje lima razlicite debljine i naravno na njoj se moze odraditi sve ono sto 2d autocad nacrta. Sto se tice autocad-a dobar sam poznavalac istog tako da mi to nije problem i moja zaduzenja upravo ukljucuju angazovanje na tom polju ali problem koji me muci je sledeci:

Masina cita takozvani G-kod u TXT formatu, ja koristim autocad a u njemu nema izlaza za TXT, pitanje je na koji nacin mogu da ono sto nacrtam u autocad-u prevedem u G-kod (txt) i kao takav zadam programu da izvrsi instrukcije?

Uz kupljenu masinu na zalost ne dolazi instalacioni cd za softwer koja cita g-kod i upravlja masinom, a sve je na madjarskom jezik, STA raditi u tom slucaju?