Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

trigonometriske jednačine-molba za pomoć

[es] :: Matematika :: trigonometriske jednačine-molba za pomoć

[ Pregleda: 7011 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ruza79
student
BiH

Član broj: 220489
Poruke: 4
91.191.18.*



Profil

icon trigonometriske jednačine-molba za pomoć25.05.2009. u 06:25 - pre 181 meseci
Zamolio bih Vas sve za "malu" pomoć. Trenutačno sam student na PMF-u u Sarajevu i kroz čitav studij sam imao tu sreću da neka zaobiđem temu "trigonometrija". Iskren ću vam biti i reći da me je stvarno sram ali šta se može. Dali bi mi neko mogao pomoći u vezi trigonometriskih funkcija, način izrade zadataga kao i da mi da par korisnih savjeta kako se to uopće radi. Trigonometrija mi je jaaaaaako slaba strana i nemojte se ljutiti što ću možda nekada nešto i lupiti.

Unapred vam zahvalna!!!!!!
Vječni apsolvent sa statusom .....
 
Odgovor na temu

Cabo
Lokanje u bircuzu

Član broj: 10942
Poruke: 684
*.rcub.bg.ac.yu.



+5 Profil

icon Re: trigonometriske jednačine-molba za pomoć25.05.2009. u 11:03 - pre 181 meseci
Skoro svi trigonometrijski identiteti se mogu videti na trigonometrijskom krugu, a to je jedinični krug na kome se odredi tačka u odnosu na koju se „čitaju“ vrednosti („visina“ te tačke u odnosu na -osu) i („dužina“ u odnosu na -osu). Posmatranjem tog modela se lako mogu izvoditi zaključci.

Ne treba da te bude sramota. Nije sramota pitati. Sramota je ne priznavati da nešto ne znaš.
 
Odgovor na temu

Ruza79
student
BiH

Član broj: 220489
Poruke: 4
91.191.18.*



Profil

icon Re: trigonometriske jednačine-molba za pomoć25.05.2009. u 13:06 - pre 181 meseci
HVALA LIJEPO NA ODGOVORU I SVAKA ČAST. iNAČE ME NIJE STID DA PITAM AKO NEŠTO NEZNAM A TAKOĐER VOLIM KADA ME NEKO NEŠTO PITA U ŠTA SAM SIGURAN I RADO POMAŽEM.

A sada vezano za odgovor. To je meni jasno o čemu se u suštini radi ali konkretan slučaj:

npr:

cos2c-cos4x+cos6x=0