Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zastita Wireless-a!

[es] :: ISP :: Wireless mreže i ISP :: Zastita Wireless-a!

[ Pregleda: 6948 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

toci
Beograd

Član broj: 48763
Poruke: 402
93.86.38.*



Profil

icon Zastita Wireless-a!21.01.2009. u 16:52 - pre 184 meseci
Pozdrav!
Nasao sam ovde par odgovora na ovu temu ali mi nista nije jasno. Imam sledeci problem. U restoranu imam adsl koji sam povezao na wirelss ruter tako da gosti restorana mogu da se sluze internetom. Medjutim, nemam nikakvu zastitu sto se tice wireless-a. Juce mi je pisalo da je wireless hakovan. Posto sam laik za ovo, kako mogu da stavim neku sifru ili zastitu na wirelss kako bih se zastitio od "komsija?"

P.S. Postoji li neki program koji mi moze pokazati ko se sve nakacio na moj wireless?!

Unapred zahvalan!!!!
Cogito, Ergo, Sum
 
Odgovor na temu

fade
Šalingrad

Član broj: 43688
Poruke: 2906
*.magnetplus.net.



+69 Profil

icon Re: Zastita Wireless-a!21.01.2009. u 18:05 - pre 184 meseci
Ako hoces da se gosti restorana sluze tim internetom,onda ne mozes bas mnogo da ucinis da bi sprecio zloupotrebu sa strane,jer da bi oni mogli da koriste,to znaci da ruter prihvata svaku konekciju. Jedino resenje koje mi pada na pamet je da probas da nadjes MAC adresu tog korisnika koji ti zloupotrebljavsa internet i da je stavis na crnu listu,a da ostalima dozvolis da koriste normalno,tj ako ruter podrzava tu opciju.
Ko zna zna, ko ne zna 6.
 
Odgovor na temu

stola
Milan Stolic
Kotor Varoš - Srpska

Član broj: 22604
Poruke: 189
*.teol.net.



Profil

icon Re: Zastita Wireless-a!21.01.2009. u 18:27 - pre 184 meseci