Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Satnica programera C#

[es] :: Vodič za posao :: Satnica programera C#

[ Pregleda: 8498 | Odgovora: 19 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vtl_design

Član broj: 106447
Poruke: 160
*.PPPoE-7278.sa.bih.net.ba.



+14 Profil

icon Satnica programera C#10.01.2009. u 12:02 - pre 186 meseci
Pozdrav,
Treba mi vase misljenje vezano za jedan posao. Jos sam student i jedna firma mi nudi posao programera za C#. Mogu da radim koliko hocu tj. da uzmem dnevno sati koliko zelim a satnica je 2.5€ (5 KM - iz Bosne sam). Kako nam je rekao vlasnik, to bi bilo za pocetak a kasnije kako bi napredovoali povecala bi nam se satnica (primjera radi, ovaj jedan drugi iskusniji momak koji vec radi kod njega ima 4.5€ satnicu). Sto se tice samog programiranja, za pocetak bi to bilo jednostavno kreiranje forme, spajanje na bazu, pisanje Web procedura i tako to, dakle za pocetak tj 2.5€ satnica. To je mjesecno nekih 230€. Sta vi mislite o ovme?

[Ovu poruku je menjao vtl_design dana 10.01.2009. u 15:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: Satnica programera C#10.01.2009. u 16:07 - pre 186 meseci
zavisi kako se krece prosecna plata pocetnika, da li se radi od kuce, sta se nudi jos sem placanja po satu itd itd
ti bi radio oko 5h dnevno tokom radne sedmice (pon-petak)?
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

vtl_design

Član broj: 106447
Poruke: 160
*.PPPoE-7278.sa.bih.net.ba.



+14 Profil

icon Re: Satnica programera C#10.01.2009. u 18:25 - pre 186 meseci