Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Postoji li ovaj uredjaj i kako se zove..?

[es] :: Elektronika :: Postoji li ovaj uredjaj i kako se zove..?

[ Pregleda: 3354 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Seraphim
Lazar Čovs
Koordinator volontera i edukativnih
programa, PGVCV
Novi Sad

Član broj: 202611
Poruke: 8
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.pokretgorana.org.rs


Profil

icon Postoji li ovaj uredjaj i kako se zove..?24.11.2008. u 23:19 - pre 187 meseci
Pozdrav svima...

Pishem neki projekat za IS Petnicu, konkretno o uticaju generisanog zvuka na rast, razvoj i morfometrijske karakteristike Triticuma...
Da ne davim, treba mi uredjaj na kojem ja mogu lepo da zadam frekvenciju (npr 50Hz) i neku jachinu (npr. 20dB) i da mi uredjaj generishe taj zvuk...

Pitao sam neke profesore u ETS Pupin, koji su mi preporuchili generator uchestanosti, ali nisu znali da mi kazhu mogu li ja podesiti izlaznu jachinu, imam li ton, zvuk kao izlazni parametar, da li mi je potrebna neka izlazna jedinica, da li je uredjaj bazhdaren u skladu sa mojim potrebama.......

Znachi, konkretno mi treba samo naziv uredjaja...

Hvala najlepshe...




Seraphim
"...jer nema te tame, koja svetlost gasi, i nema tog haosa koji vlada redom..."
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Moderator
Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: Postoji li ovaj uredjaj i kako se zove..?25.11.2008. u 09:33 - pre 187 meseci
Treba ti Ton generator ili Generator funkcija, koji na izlazu ima sinusoide, četvrtke ili trouglaste signale, sa mogućnošću menjanja frekvencije i jačine izlaznog signala.
 
Odgovor na temu

guja011
Bgd

Moderator
Član broj: 15025
Poruke: 8056
*.phy.bg.ac.yu.



+128 Profil

icon Re: Postoji li ovaj uredjaj i kako se zove..?25.11.2008. u 09:45 - pre 187 meseci