Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

16 oma pojacalo kakve zvucnike treba da vezem i kakve skretnice treba da uzmem

[es] :: Elektronika :: Audio-elektronika :: 16 oma pojacalo kakve zvucnike treba da vezem i kakve skretnice treba da uzmem

[ Pregleda: 4393 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

nikola0007
student
makedonija

Član broj: 202478
Poruke: 410
213.135.177.*



+1 Profil

icon 16 oma pojacalo kakve zvucnike treba da vezem i kakve skretnice treba da uzmem23.11.2008. u 22:19 - pre 187 meseci
e ovako ja sam pocetnik i nista nimije jasno neki mi kazu jedno niki drugo molim vas pomognite mi ako znate resenje
kupio sam pojacalo pet izleza od po 4 do 16 oma tako pise na pojacalu momentalno na jedan izlaz od pojacala koristim tri zvucnika vezani sa skretnicu po 4 oma ima svaki zvucnik (visoki srednji i bass)preko skretnice ne znam kako se skupjaju oma jedni mi kazu da treba da uzmem 16 oma skretnicu dali skretnica daje fkupno ili svaki zvucnik visoki srednji i bass treba da ima po 16 oma.
momentalno ova zvucnike sta koristim kad pustim do 40 pocinje da grce a pojacalo ide do 70 podejka
kakve skretnice mi trebaju skretnica od 16 ili skretnica od 8 oma
kupio sam bass 4 oma srednji 8 oma i visoki 4 oma razmisluvaci da treba da imam fkupna impedansa 16 oma misleo sam da ima skretnice na bass da mi da 4 na srednji 8 i na visoki 4 oma ne znam dali postoji takva varijanta molim vas pomognite mi
 
Odgovor na temu

aca-maric-emka
Aleksandar Maric
Srednjoskolac,Tehnoloska,paracin
Paracin

Član broj: 217664
Poruke: 4
77.46.200.*



Profil

icon Re: 16 oma pojacalo kakve zvucnike treba da vezem i kakve skretnice treba da uzmem27.03.2009. u 13:09 - pre 183 meseci