Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

osCommerce za SVE!

[es] :: Web razvoj :: osCommerce za SVE!

[ Pregleda: 4474 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

choa

Član broj: 40622
Poruke: 57
*.dsl.iskon.hr.



Profil

icon osCommerce za SVE!20.10.2008. u 17:13 - pre 188 meseci
Cudi me kako nema jedna sticky tema o osCommerce-u

Naime, dali je tko zainteresiran da napravimo jednu temu o osCommercu koja ce u detalje objasniti sve sto je potrebno od instalacije od uspjesnog rada osCommerce-a.

Buduci da sam pocetnik na osCommercu i susrecem se svim pocetnickim koracima i provodim citave dane na google-u, forumima i oscommerce comunity te tesko da nalazim rjesenje (kao i velik broj drugih koji krecu u svet web shopova) mogli bi napraviti temu koja ce svima olaksati pocetnicke korake i objasniti sve sto je potrebno u sto jednostavnijem obliku.

Najgora stvar kod ovakvih tema je sto za svaki dio problema postoji jedan link, taj link vodi na jos 3 linka itd... nakon 100 napravljenih koraka dozivite neuspjeh i pitate se zasto nema na jednom mjestu sve lijepo obasnjeno :)

Pretpostavka je da svi oscommerce instaliraju preko fantastico skripti...
Prvi problem je odmah nakon instalacije kad odete na stranicu i kaze
"""Warning: I am able to write to the configuration file: /home/imestarnice/public_html/shop/includes/configure.php. This is a potential security risk - please set the right user permissions on this file."""

dakle potrebno je promijeniti chmod na 644 jer ince svatko moze mijenjati vaš /../configure.php
(dakle tu bi sad trebalo objasnjenje kako to promieniti)

iduci korak je da svi zele staviti neki template... koji jednostavno treba overwrite preko postojeceg kataloga itd...
(dakle kratko i jasno objasnjenje)

zatim se naiđe na problem (u vecini slucajeva) register_global