Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa povezivanjem Panasonic NV-GS330 sa PC

[es] :: Digitalne kamere :: Problem sa povezivanjem Panasonic NV-GS330 sa PC

[ Pregleda: 2191 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

telford
Dusan Milanovic
KOD
Srbija

Član broj: 187987
Poruke: 3
93.86.41.*



Profil

icon Problem sa povezivanjem Panasonic NV-GS330 sa PC22.08.2008. u 17:32 - pre 190 meseci
Problem je sledeci: Kada kameru Panasonic NV-GS330 povezem sa PC-iem pomocu kabla Firewire 1394 racunar ne vidi kameru.

Posto sam ja pocetnik da naznacim proceduru: kameru povezem kablovima (struja i firewire) namestim na mod za reprodukciju sa trake, upalim kameru i program windows movie maker ili Pinnacle Studio 11 i pokusam import from digital camera (mozda ce neko da mi se smeje ali cisto da proverim da li nesto radim pogresno).
Na racunaru imam dva operativna sistema XP i Vista (i naravno probao sam na oba i nista).
Da otklonim pitanja firewirea na maticnoj ploci uzeo sam od drugara PCI karticu firewire sa drugim kablom i opet nista.


Kamera je stara 15 dana, ja ne zivim u BG (gde je kamera kupljena) pa bih voleo da proverim sve pre nego sto odem kod prodavca.

Da li neko ima neku ideju sta je problem?
Unapred hvala svima
 
Odgovor na temu

deks007

Član broj: 49277
Poruke: 1360



+42 Profil

icon Re: Problem sa povezivanjem Panasonic NV-GS330 sa PC22.08.2008. u 19:34 - pre 190 meseci
Problem moze biti i do kartice (pisano i objasnjavano toliko puta na forumu - pretaraga ! ) , odnesi kod nekog drugara i probaj ako ima karticu da povezes kameru . U principu bi trebalo kada povezes kameru i komp prvo da operativni sistem registruje novi hardever , pa prepozna da je kamera u pitanju i onda otvori prozorce pa pita kojim programom hoces da radis snimanje . Inace kupio sam istu kameru i nisam imao taj problem , kartica je Intex sa NEC chipom. Pozdrav !