Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nikon D40 ili Olimpus E-410

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Nikon D40 ili Olimpus E-410

[ Pregleda: 2449 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

s_nenad0210
Nenad Stojanovic
Novi Beograd

Član broj: 7482
Poruke: 21
*.res.east.verizon.net.



Profil

icon Nikon D40 ili Olimpus E-41021.12.2007. u 08:19 - pre 199 meseci
Treba mi vase misljenje. Razmisljam o kupovini jednog od ova dva aparata(btw u Usa sam). Totalni sam pocetnik u DSLR. Citao sam dosta review-a. Znam sta su canon i nikon u fotografiji(Canon Digital Rebel XT je bio u opticaju ali kad sam ga uhvatio u ruku nije mi se dopao uopste a i citao sam da objektiv koji ide uz njega slab). Najpre bih uzeo nikon D40(ali po review-ima kazu da mu je slika preeksponirana). Ovaj olympus mami time sto ima dosta stvari tipa: Digitalni IS, Ciscenje senzora, live view(nebitno toliko). Aparat bih koristio u auto modu (najvise, dok ne naucim kako sta ide). Ne zanima me kupovina dodatnih objektiva(kupio bih kit) i sl. (znam da je olympus "slepa ulica"-kako je neko rekao ovde). Perfekcionista sam i ne nih voleo da se posle kajem kad kupim neki od ovih. Kao sto je Nokia (po meni) zakon medju mobilnim telefonima tako ne bih voleo da kupim aparat koji je lose organizovan i koji ima neku sitnicu koja bih me nervirala sve vreme. Vasa preporuka? Hvala unapred

[Ovu poruku je menjao s_nenad0210 dana 22.12.2007. u 04:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivand
Ivan Dimitrijević
...
yu/pa

Član broj: 17
Poruke: 2161
91.150.113.*

Sajt: www.webmanijak.com


+4 Profil

icon Re: Nikon D40 ili Olimpus E-41021.12.2007. u 09:26 - pre 199 meseci
E410 nema stabilizaciju. A "digitalni IS" je samo mod u kojem se podize ISO radi dobijanja nestresenog snimka.
Oly mozda i jeste slepa ulica za ovaj deo sveta, dok mi se cini da u americi mozes da pronadjes mnogo veci izbor dodatne opreme ( objektiva bliceva ... ) za Oly-a.