Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Yaesu VX-3r rucni duo-bander

[es] :: Elektronika :: Radio elektronika i tehnika :: Yaesu VX-3r rucni duo-bander

[ Pregleda: 4995 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Korado
Servis

Član broj: 160747
Poruke: 11
212.62.36.*



Profil

icon Yaesu VX-3r rucni duo-bander24.10.2007. u 10:17 - pre 200 meseci
Eto ja sam pocetnik u radio-amaterskim vodama,kupio bih za pocetak taj uredjaj,ali pomalo me zabrinjava njegova "mala" snaga od 1.5w Ja sam hteo uredjaj od oko 5w,ali ovaj uredjaj nov dobijam za 150evra,pa me interesuje da li mogu da otvaram repetitore sa tako "malom" snagom.
Na primer R5 na Fruskoj Gori iz Budisave ili Kaca kraj Novog Sada.
I sta u opste mislite o tom uredjaju,da li mi "treba" kao pocetniku bas takav uredjaj ? Uzevsi u obzir povoljnu cenu za koju ga dobijam 150e!
Hvala svima na pomoci i informacijama!

http://www.universal-radio.com/catalog/ht/3003.html

[Ovu poruku je menjao Korado dana 24.10.2007. u 11:30 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Korado dana 24.10.2007. u 11:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Mili-CQ
Miloslav
NS

Član broj: 155892
Poruke: 169
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.yu7bpq.org.rs


+14 Profil

icon Re: Yaesu VX-3r rucni duo-bander24.10.2007. u 11:11 - pre 200 meseci
iz "kreveta" tesko da ces lepo da prolazis kroz R5. sa spoljnom anenom ce ici lepse.
RU5 je u boljem stanju od R5. i R5 nikako nije za pocetnike. svatices zasto ovo kazem kad budes slusao u vecernjim satima kakvi se razgovori tamo vode.
e sad sto se uredjaja tice ja sam se susreo sa VX-2 i po meni zadovoljava osnovne potrebe radioamatera.
YT2CQ
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Moderator
Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: Yaesu VX-3r rucni duo-bander24.10.2007. u 11:56 - pre 200 meseci
Nije loš uređaj za početak, kvalitetan i mali, sa mnogo funkcija.