Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

animacija - linija koja se krece po mapi u AE

[es] :: Video produkcija :: animacija - linija koja se krece po mapi u AE

[ Pregleda: 3009 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

lord x
Podgorica

Član broj: 70329
Poruke: 269
*.crnagora.net.



+1 Profil

icon animacija - linija koja se krece po mapi u AE09.08.2007. u 23:31 - pre 203 meseci

Totalni sam laik za AE a veoma mi treba sljedeće:
1. Kako da napravim animaciju da se na mapi koju vec imam krece linija od npr. mjesta A do mjesta B i da izgleda 3D tj da ima neku sjenku ispod.
2. Da li je moguće ubaciti i kretanje "kamere" po mapi dok prati liniju.
3. Sve to bi trebalo na kraju da ubacim u film za prikazivanje na TV-u, dakle standardni PAL.
4. Da li mapa treba da bude veca, kako zbog kretanja kamere ne bi doslo do degradacije materijala
Ponavljam, totalni sam laik, ne znam ništa o AE a imam AE 6.5

Bio bih vam veoma zahvalan da mi ovo objasnite, sto detaljnije.

Veliki pozdrav i hvala !!!
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: animacija - linija koja se krece po mapi u AE10.08.2007. u 08:15 - pre 203 meseci
Pozdrav,

ja to radim ovako:

u Photoshopu nacrtam kompletnu liniju na mapi, dodam joj atribute zeljene senke i onda brisem parce po parce i pamtim kao .PSD svaki pomalo pobrisani deo te linije unazad brojano. Mapu tada uklonim. Naravno, sve sa alfom. Kada uvezem u Premiere tako nacrtanu pa fragmentno pobrisanu liniju sa sve prvim frame-om na kome ima samo pocetna tackica, u vidu numbered still dobijam kompletnu animaciju tacno spustenu na mapu na gornjoj sini i dobijam kompletnu animaciju sa pracenjem putne trase na mapi. Eto...

Neko to svakako moze i drugacije ali meni ovo teske godine predstavlja rutinu pa tako to i radim.
 
Odgovor na temu

Igy81

Član broj: 20661
Poruke: 192
85.158.38.*