Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

pomoc u vezi kupovine klavijatura

[es] :: Muzička produkcija :: pomoc u vezi kupovine klavijatura

[ Pregleda: 2033 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

meyovac
djordje mijailovic
Field engineer
freelancer
Srbija

Član broj: 78703
Poruke: 5
*.eunet.yu.



Profil

icon pomoc u vezi kupovine klavijatura09.07.2007. u 17:07 - pre 204 meseci
dakle apsolutni sam pocetnik u ovom svetu i bio bih jako zahvalan ako bi mi neko pomogao pri izboru moj budzet je oko 500 evra.Nesto sam citao da tu ima razlike klavijature-sintisajzer-sempleri za sta uopste ne znam sta je pa bih voleo da mi neko objasni ukratko sta je sta i sta bi bila najbolja solucija za mene!bilo bi lepo da poseduje mogucnost povezivanja sa racunarom i produkciju midi fajlova(i nisam bas pristalica midi sviraca).moje sviranje se odnosi iskljucivo na sluh dakle ja cujem melodiju a za 5 minuta umem da je odsviram nemam pojma sta je G-dur itd itd!Unapred hvala!!!
Who's your daddy???
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
..ubr07.dals.blueyonder.co.uk.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: pomoc u vezi kupovine klavijatura09.07.2007. u 23:10 - pre 204 meseci
ima dosta razlike u tome koje su tvoje potrebe? da li zelis samo zvuk klasicnog klavira i jos poneki manje bitan patch? da li ti je bitna mogucnost da ucitavas samplove i sviras razne instrumente? da li ti treba sintisajzer za elektronsku muziku? da li hoces da radis produkciju na kompjuteru ili hoces samo da imas nesto za sviranje usput?

prakticno sve klavijature koje mozes danas da kupis mogu da se povezu sa compom i MIDI su kompatibilne.
 
Odgovor na temu

Kovacevic Vladimir

Moderator
Član broj: 131509
Poruke: 1237
*.dynamic.sbb.co.yu.



+346 Profil

icon Re: pomoc u vezi kupovine klavijatura10.07.2007. u 21:44 - pre 204 meseci