Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Gradjevina, auto cad, archi cad,..?

[es] :: 3D modelovanje :: CAD/CAM :: Gradjevina, auto cad, archi cad,..?

[ Pregleda: 6220 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

SpasojeGredic
SpasojeGredic
Niksic

Član broj: 66987
Poruke: 108
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Gradjevina, auto cad, archi cad,..?18.06.2007. u 17:55 - pre 204 meseci
Postovani,

U ukupnoj prici sam totalni pocetnik. Da skratim malo... ono sto bih ja trebao da naucim je da kad dobijem projekat, umijem da odstampam, promjenim razmjere kod stampanja, uzmem sa njega sta mi treba, prepoznam sta je sta... Znaci ne ja da projektujem:), vec da iskoristim ono sto je meni zanimljivo. Koliko sam zakljucio, ti projekti u auto cadu, i archi cadu se radi po lejerima, jer uvijek kad sam gledao neki, tu je u stvari samo bilo ono sto mene zanima( onaj ko mi je poslao je znao sta me zanima ). Zelio bih takodje da znam da nacrtam nesto, bez obzira da li ima veze sa gradjevinom, masinstvom, necim trecim... Moje pitanje je, da li ja moram da za ove stvari imam neko predznanje iz gradjevine, ili mogu polako da uzmem knjigu( na primjer autocad ), ucim redom, i polako shvatam sta je sta?


Ja nosim kicmu - celicnu sinu
ne volim kada glava mi pada
s' njom spajam zemlju i visinu
i kad se leti i kad se strada.
 
Odgovor na temu

shkomishkomi
Zatvor

Član broj: 103729
Poruke: 91
*.eunet.yu.



+21 Profil

icon Re: Gradjevina, auto cad, archi cad,..?19.06.2007. u 00:07 - pre 204 meseci
Ne polazi mi za rukom da shvatim sta je pitanje. Da bi prepravio i koristio fajl uradjen u autocadu, potrebno ti je poaznavanje rada u autocadu, isto to vazi i archicad, to ti je samo alat, i u zavisnoti od toga sta zelis da radis, potrebno ti je da znas da koristis alat.