Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Povijest-Buducnost

[es] :: Advocacy :: Povijest-Buducnost

[ Pregleda: 3433 | Odgovora: 13 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

DavorPro

Član broj: 118716
Poruke: 55
87.252.143.*



Profil

icon Povijest-Buducnost07.06.2007. u 13:17 - pre 205 meseci
Dali mi moze netko potanko reci nesto o ASP.NET i ajax-u npr:kada je nastao , koliko je popularan,njegove dobre i lose strane.Usporediti javu i jsp sa ASP.NET i ajax te njihove buducnosti.
 
Odgovor na temu

nkrgovic
Nikola Krgović
Beograd

Član broj: 3534
Poruke: 2807

ICQ: 49345867
Sajt: https://www.twinstarsyste..


+655 Profil

icon Re: Povijest-Buducnost07.06.2007. u 21:06 - pre 205 meseci
Citat:
DavorPro: Dali mi moze netko potanko reci nesto o ASP.NET i ajax-u npr:kada je nastao , koliko je popularan,njegove dobre i lose strane.Usporediti javu i jsp sa ASP.NET i ajax te njihove buducnosti.

Ja sam admin, ne programer, ali cisto par reci... Prvo, ajax je nacin pravljenja java skripta na strani, nema veze sa server-sided pisanjem. Znaci, poredis jsp (+java) i asp.net . Glavna mana, po meni, asp-a je neportabilnost, cinjenica da radi samo na jednoj platformi, koja pri tom ocajno skalira vertikalno. Srecom, web serveri mogu da skaliraju lepo horizontalno, ali opet... Takodje, asp radi samo na komercijalnoj platformi koja dosta kosta, u odnosu na besplatnu barem :) (TCA je beskonacno puta veci :) ). Konacno, jsp je open-source, da ne pocinjemo celu pricu, pretrazi malo...
Please do not feed the Trolls!

Blasphemy? How can I blaspheme? I'm a god!'
 
Odgovor na temu

cynique
Ivan Štambuk
Zagreb@Croatia

Član broj: 93690
Poruke: 155
*.cmu.carnet.hr.

ICQ: 106979934
Sajt: istambuk.blogspot.com


Profil

icon Re: Povijest-Buducnost09.06.2007. u 11:30 - pre 205 meseci