Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

AI u platform igricama

[es] :: Veštačka inteligencija :: AI u platform igricama

[ Pregleda: 3883 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladaboy93
Vladimir Makaric
Novi Sad

Član broj: 137777
Poruke: 376
*.133.eunet.yu.

Sajt: vladimirmakaric.110mb.com


Profil

icon AI u platform igricama12.05.2007. u 15:32 - pre 206 meseci
Zanima me nesto osnovno o vestackoj inteligenciji u video igricama?
Ja sam programer pocetnik (od jezika znam packal/delphi i planiram da ucim C++ za letnji raspust).

Pravio sam neke AI igrice u Game Makeru, kliknes ovde kliknes onde i to je to, napravio si AI igricu (mozes mislit kakvu )
Mislim da bi ozbiljne igre pravio u C++(nije Delphi zato)na pocetku bi pravio neke 2D platform igre npr: tenkici,
pacman,sokoban,na taj fazon samo nesto originalno (ako nista nebudem smislio,bolje dobra kopija nego los original )
Kasnije mozda neke jednostavne strategije ili RTS.

Da predjemo na stvar!

kako ja da napravim da me jedan objekat recimo loptica prati kroz tablu?
npr: ja bezim od loptice dok me ona vija po tabli, ko pacman!

Netreba mi resenje u kodu samo detaljna teorija i koncept svega toga, posle kod nije problem!

pozdrav!
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: AI u platform igricama12.05.2007. u 16:36 - pre 206 meseci
Nemoj se mnogo opterecivati programskim jezikom. Kod AI sam jezik nije narocito bitan. Bitniji je nacin rada. Tek kad znas sta hoces da uradis onda koristis neki prog. jezik za to.