Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prelazak na Linux!

[es] :: Linux :: Prelazak na Linux!

[ Pregleda: 3901 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kontroler
kragujevac

Član broj: 143202
Poruke: 23
*.dynamic.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Prelazak na Linux!29.04.2007. u 03:07 - pre 206 meseci
Buduci da sam totalni pocetnik u Linuxu,a Win mi je vise dosadio pa bih zeleo da predjem na Linux
zanima me ima li svrhe pohadjati kurseve za Linux npr. na Cet-u ili slicnoj skoli.Sta je najbolje za pocetnika,kakva su vasa
misljenja o tome.Unapred zahvaljujem!!!
 
Odgovor na temu

fade
Šalingrad

Član broj: 43688
Poruke: 2906
212.62.45.*



+69 Profil

icon Re: Prelazak na Linux!29.04.2007. u 08:56 - pre 206 meseci
Kao sto je vec pisano vishe puta, za pocetnike je najbolje da uzmu neki distro, kojih ima preko 500, znaci nesto tipa kubuntu koji se sada najvise preporucuje, jer je uglavnom sve u GUI-u i nema podesavanja iz konzole pa se mozes snaci,polako ucis nesto,navikavas se na konzolu itd itd. Ne trebaju ti neki kursevi ako si voljan da praktikujes google i citanje man stranica redovno, nekih postova sa foruma itd itd. Sve zavisi od tebe, svaki pocetnicki problem na tom distrou je ovde resen bar po 2 puta, tako da to nije problem naci sa search, srediti itd. Ja sam odmah uzeo najteze ,prvi put sam ga install jedno 3-4 puta ,jer sam imao nekih problema,pa kada sam konacno uspeo da dignem X podesavao sam sve oko 3-4 dana,ali opet ko zna slackware ,zna svaki distro. Sve zavisi od tebe,hoces li da budes obican korisnik nekog fancy gui distro-a ili da stvarno znas da uradis nesto.
Ko zna zna, ko ne zna 6.
 
Odgovor na temu

enaB
Beograd

Član broj: 59951
Poruke: 397
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 276002814


+9 Profil

icon Re: Prelazak na Linux!29.04.2007. u 10:42 - pre 206 meseci
Ubuntu....
 
Odgovor na temu

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
Poruke: 2239
*.dial-up.dsl.siol.net.