Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Bas mi hitno Access baza i vc++60

[es] :: C/C++ programiranje :: Bas mi hitno Access baza i vc++60

[ Pregleda: 2230 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

naskovic
Ljubisa Naskovic
Beograd/Aleksinac

Član broj: 108297
Poruke: 104
212.200.182.*

Sajt: www.nadjime.net


+1 Profil

icon Bas mi hitno Access baza i vc++6009.01.2007. u 20:55 - pre 210 meseci
Dakle posto sam pocetnik a vec mi gori pod nogama zamolio bih za malu pomoc oko ovoga.Dakle imam access bazu u kojoj imam tri tabele
medjusobno povezane.U vc++ preko odbc-a ja pristupim bazi i citam podake iz nje.Prolem nastaje kada zelim da upisem nove podatke u bazu tj ne mogu da unesem nove podatke zbog povezanosti tabela.Trazio sam po literaturi ali slaba vajda , naiso sam na brdo primera sa obicnim access bazama.Da li neko moze da mi da neki primer kako da radim sa acess bazom "tj upisivanje i brisanje" u kojoj su tabele povezane,ili neki tutorial ili bilo sta unapred hvala.
 
Odgovor na temu

Mr. Rejn
Deki Karamatijević
Sremčica

Član broj: 2514
Poruke: 515
*.adsl.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Bas mi hitno Access baza i vc++6010.01.2007. u 11:16 - pre 210 meseci
Citat:
naskovic: ...problem nastaje kada zelim da upisem nove podatke u bazu tj ne mogu da unesem nove podatke zbog povezanosti tabela.

To se dešava zato što verovatno ne poznaješ unutrašnju strukturu baze, tj. ER model (ako postoji).Ako ne možeš izvršiti upis/update verovatno postoje definisani strani ključevi u ER modelu-strani ključevi ne mogu imati vrednost koju nema primarni ključ na koji se referišu itd.
Citat:
naiso sam na brdo primera sa obicnim access bazama.Da li neko moze da mi da neki primer kako da radim sa acess bazom "tj upisivanje i brisanje" u kojoj su tabele povezane,ili neki tutorial ili bilo sta unapred hvala.