Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Priprema za stampu i sama stampa

[es] :: Izdavaštvo :: Priprema za stampu i sama stampa

[ Pregleda: 9392 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

velimirlackovic
Velimir Lackovic
Pancevo

Član broj: 10849
Poruke: 66
*.panet.co.yu

Sajt: www.energetika.co.yu


Profil

icon Priprema za stampu i sama stampa30.05.2003. u 21:10 - pre 253 meseci
Zdravo svima,

Bio bih vam veoma zahvalan ukoliko bi mogli da mi pomognete povodom jedne sitnice jer
sam krajnji pocetnik za ove stvari.Naime radi se o tome da treba da
treba da pripremim za stampu(naravno u stampariji) manju knjizicu.E sad
ja sam sve uradio i lepo sredio u Wordu pa me zanima da li ce u tom obliku to
biti pogodno za stampu ili mi savetujete da prelom i obradu uradim u
nekom od sicnih programa.

Estetska strana svega i nije toliko bitna pa mislim da nema potrebe za preterivanjem.
I jos jedna stvar,kako da pripremim korice(lako cu ih nacrtati ali kako cu odrediti sve dimenzije
kako bi knizica mogla da se poveze).
Svaka pomoc je dobrodosla.

Pozdrav,
Velja

 
Odgovor na temu

Mrav
Aleksandar Mraović
.net programer u Wireless Media
Beograd

Član broj: 6532
Poruke: 279
195.252.80.*

ICQ: 197419540


Profil

icon Re: Priprema za stampu i sama stampa31.05.2003. u 16:55 - pre 253 meseci