Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Savijanje aluminijumskih profila

[es] :: 3D modelovanje :: CAD/CAM :: Savijanje aluminijumskih profila

[ Pregleda: 6895 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

anunaki
Jovanovic
Nis

Član broj: 104204
Poruke: 5
212.200.23.*



Profil

icon Savijanje aluminijumskih profila07.08.2006. u 14:01 - pre 215 meseci
Imam problema kod savijanja aluminijumskih profila za prozore i vrata!
Konkretno dolazi do stvaranja nabora/talasa kod profila pri izradi manjih radijusa.
 
Odgovor na temu

tact
Djordje Petrovic
Tact Audio
Beograd

Član broj: 73838
Poruke: 66
*.adsl.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Savijanje aluminijumskih profila09.08.2006. u 10:56 - pre 215 meseci
Na koliki radijus savijas pa ti pravi nabore?
 
Odgovor na temu

anunaki
Jovanovic
Nis

Član broj: 104204
Poruke: 5
212.200.23.*



Profil

icon Re: Savijanje aluminijumskih profila18.08.2006. u 10:09 - pre 215 meseci
Uglavno zavisi od tipa profila ali sve sto je precnika
manjeg od 1000-1200 mm stvara mi probleme!!!
 
Odgovor na temu

misam

Član broj: 101012
Poruke: 1
*.adsl.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Savijanje aluminijumskih profila21.08.2006. u 12:41 - pre 215 meseci
moraš da napomeneš kojim postupkom tj.na kojoj vrsti mašine hoćeš da vršiš savijanje.
 
Odgovor na temu

anunaki
Jovanovic
Nis

Član broj: 104204
Poruke: 5
*.medianis.net.



Profil

icon Re: Savijanje aluminijumskih profila21.08.2006. u 19:26 - pre 215 meseci
savijanje vrsim na cnc masini (arkus pc100) sa 3 valjka ali je problem mislim u nekim pomocnim alatima
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: CAD/CAM :: Savijanje aluminijumskih profila

[ Pregleda: 6895 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.