Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pocetnicki problem > kontrola objekta iz xml fajla?

[es] :: .NET :: Pocetnicki problem > kontrola objekta iz xml fajla?

[ Pregleda: 2782 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sadux

Član broj: 5320
Poruke: 968
*.inffo.net.

Jabber: sadux@elitesecurity.org
ICQ: 337176241


+1 Profil

icon Pocetnicki problem > kontrola objekta iz xml fajla?27.05.2006. u 00:37 - pre 217 meseci
Kako se kontrolise objekat iz xml fajla.
Pocetnik sam i treba mi najprostiji primer kako to ide..Recimo da imam textbox kontrolu na formi.Imam svojstvo u kontorli "proba",i sad treba da iz koda napisem xml fajl gde ce da bude <text>nestodrugo</text> i da mogu da ga modifikujem iz samog xml fajl tako da kad promenim,i ucitam ponovo formu izadje drugi text..
Nadam se da sam bio jasan,trebaju mi osnove kako to ide jer sam totalni pocetnik u ovome...

hvala puno...

 
Odgovor na temu

sadux

Član broj: 5320
Poruke: 968
*.inffo.net.

Jabber: sadux@elitesecurity.org
ICQ: 337176241


+1 Profil

icon Re: Pocetnicki problem > kontrola objekta iz xml fajla?28.05.2006. u 14:46 - pre 217 meseci
Ljudi zna li neko,il sam ja postavio glupo pitanje..
 
Odgovor na temu

aleksandarpopov
IT consultant
Senta

Član broj: 57172
Poruke: 484
*.sksyu.net.

Sajt: www.linkedin.com/in/aleks..


Profil

icon Re: Pocetnicki problem > kontrola objekta iz xml fajla?28.05.2006. u 15:26 - pre 217 meseci
Nisi bas najjasniji...
Citat:
Imam svojstvo u kontorli "proba"
..?!