Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koji je SQL dosao do servera - MSSQL Profiler?

[es] :: Oracle :: Koji je SQL dosao do servera - MSSQL Profiler?

[ Pregleda: 2486 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

lleopold
Novi Sad

Član broj: 56841
Poruke: 4
..mtsns-ns.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 123287024


Profil

icon Koji je SQL dosao do servera - MSSQL Profiler?13.05.2006. u 07:34 - pre 218 meseci
Kako da vidim koji je SQL 'napao' server tj sta je otislo ka serveru. Totalni sam pocetnik u Oraclu i pokazan mi je TOAD-ov Kill/trace session ali ne mogu da verujem da to jedina stvar, jer je kriminalno losiji od Profilera za MS SQL Server, i zaista ne mogu da verujem da je to jedina stvar koja to radi. Na stranu to sto se kao osvezava svakih 5 sec ili koliko mu das, nisam siguran ni pokaze li sta treba a kamo li kad treba.
Kad vec pitam imam i problem sa nekim procesom dbsnmp.exe koji je takodje oracov, zaglupi mi celu masinu, kad ga ubijem sve proradi, nemam pojma mozda sam nesto pogresno instalirao. Zaglupi se uglanom kada dodje neka ICQ poruka, koliko sam ja primetio svadja se sa mreznim saobracajem...
Pozdrav i hvala.
 
Odgovor na temu

_VampiR_
Dejan Menges
Sarajevo, BiH

Član broj: 51402
Poruke: 83
217.199.128.*



Profil

icon Re: Koji je SQL dosao do servera - MSSQL Profiler?25.05.2006. u 10:51 - pre 218 meseci
Sve zavisi koja je verzija servera, da li si je patchovao kako treba, kako si kreirao bazu i koje si joj postavke naveo, na kojem sistemu radi...

Sto se tice TOAD-a i Kill/Trace Session prikazuje sve sasvim uredno u dosta komplikovanim upitima, sto znam (na zalost) iz licnog iskustva.

Ako imas neki konkretniji problem reci.

Pozdrav!
:: Don't drink contaminated water - drink beer ::
 
Odgovor na temu

Dejan Topalovic
Dejan Topalović
Senior Oracle DBA & Senior PL/SQL
Developer, Erste Sparinvest (Erste
Bank), Vienna, Austria
Vienna

Član broj: 635
Poruke: 1374