Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem jednog pocetnika

[es] :: Web razvoj :: Problem jednog pocetnika

[ Pregleda: 2234 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Wolfy Alister
Vuckovic Marko
Jagodina

Član broj: 25679
Poruke: 31
*.ptt.yu.



Profil

icon Problem jednog pocetnika08.05.2006. u 02:16 - pre 219 meseci
Elem, apsolutni sam pocetnik u web dizajnu (bolje receno, primoran sam da radim). Radi se o sledecem: dobio sam skoro zavrsen site (gotov dizajn, flashici, stranice), na meni je bilo da ispisem tekstove, postavim slike i sve to lepo izlinkujem. Sve sam to i uradio bez ikakvih problema. Problem je u tome da IE6 i Opera prikazuju site bez ikakvih problema (sve je na svom mestu), dok Firefox gotovo svaku stranu razbaca (align nije u redu, prakticno se svaka stranica "raspada"). Site je radjen u Macromedia Dreamweaveru 8. Ono sto mene interesuje je da li postoji neki tool, tutorial ili text koji bi mogao da mi pomogne u resavanju problema, ili da se jednostavno manem corava posla i sednem da ucim gradivo od samog pocetka! Unapred se izvinjavam moderatorima i clanovima ako sam promasio mesto i temu, ali stvarno mi je potrebna bilo kakva pomoc! Hvala unapred!
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+711 Profil

icon Re: Problem jednog pocetnika08.05.2006. u 08:52 - pre 219 meseci
Neompatibilnost brauzera je prava mala nauka za sebe. Postoje čitavi sajtovi posvećeni isključivo toj tematici. Tako da... Ili 1) zavrni rukave ili 2) postavi problem na forumu Web dizajn i CSS i moli boga da neko odgovori ili 3) plati nekog da ti sredi stvar.
 
Odgovor na temu

kumkat
Beograd

Član broj: 22180
Poruke: 522



+15 Profil

icon Re: Problem jednog pocetnika01.06.2006. u 16:07 - pre 218 meseci