Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Upotrebljiv signal?

[es] :: Wireless :: Upotrebljiv signal?

[ Pregleda: 4539 | Odgovora: 15 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

drvac
Dejan Devrnja
ZEMUN

Član broj: 84039
Poruke: 294
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: www.google.com


+6 Profil

icon Upotrebljiv signal?23.02.2006. u 06:33 - pre 220 meseci
Kupio sam tp-link 551g karticu i 5 metar CDF200 kabla
Povezao sam sa 3d korner antenom. AP je nekih 250m i imam opticku vidljivost.
Signal u NetStumbleru je -80 a noise -100. Cini mi se citajuci po forumu da je ovaj signal neupotrebljiv. Sam program za krticu prijavljuje signal good 85%.
Na ovu razdaljinu bi sa 3d kornerom trebalo da imam dobar signal.
Ne znam da li je u pitanju antena ili nesto drugo. Posto sam pocetnik da li neko moze da mi objasni te razlike u signalu izmedju NetStumblera i programa za karticu i koju vrstu signala mere?

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

dendic
servisi ,odrzavanje
Mostar

Član broj: 10678
Poruke: 1856



+10 Profil

icon Re: Upotrebljiv signal?23.02.2006. u 14:24 - pre 220 meseci
kolko ti prijavljuje kad na kraj koaksa stavis stap antenu ili komadic zice na zivi kraj koaksa ?
 
Odgovor na temu

drvac
Dejan Devrnja
ZEMUN

Član broj: 84039
Poruke: 294
*.vdial.verat.net.

Sajt: www.google.com


+6 Profil

icon Re: Upotrebljiv signal?23.02.2006. u 18:28 - pre 220 meseci
Prislonio sam rukom komadic oko 10cm bakarne zice i dobio signal 70%
gledano u programu za karticu a u NetStumbleru je -88
 
Odgovor na temu

madmat

Član broj: 35086
Poruke: 33
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.



Profil

icon Re: Upotrebljiv signal?23.02.2006. u 18:47 - pre 220 meseci
Proveri da li ti je maticna ploca PCI 2.2 kompatibilna.
 
Odgovor na temu

drvac
Dejan Devrnja
ZEMUN

Član broj: 84039
Poruke: 294
*.vdial.verat.net.

Sajt: www.google.com


+6 Profil

icon Re: Upotrebljiv signal?23.02.2006. u 22:55 - pre 220 meseci