Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

SCG na posmatranju zbog piraterije

[es] :: IT pravo i politika razvoja :: SCG na posmatranju zbog piraterije

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 27092 | Odgovora: 122 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
Poruke: 2239
*.dial-up.dsl.siol.net.

Jabber: mulaz@elitesecurity.org
Sajt: www.mulaz.org


+184 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 17:24 - pre 217 meseci
Citat:
Kosta ******um Rex Persia: Gledajte ovako, BSA je jedna loša organizacija koja za pirateriju govori da je sve i svašta. Evo, na njihovom sajtu piše da piratsi softver može da uništi podatke i diskove u računarima. Pa mi nismo baš toliko glupi kao što oni misle.

Piratski softver je običan softver koji je samo nelegalno registrovan registracionim ključem. Takav program ni u kom slučaju ne može da uništi podatke na disku korisnika. Argumentacija BSA je izuzetno loša i debilna.


heh... idi na neki crack sajt.. sa IE-om.. skini 2, 3 cracka.. i kazi koliko puta ce antivirus da se javi... sad zamisli koliko puta bi mogli ti virusi da ti obrisu ceo drajv, ako ne bi imao antivirusa.. inace, tebi to mozda nece da se desi.. al nekome, koji danas sedi prvi put za kompjuterom, i komsija mu rekao da treba da potrazi 'crack' (citaj po vuku).. vrlo verovatno je, da ce bar nesto da pokupi od virusa



Bolje ispasti glup nego iz aviona
http://www.mulaz.org/
 
Odgovor na temu

SashaNBG
Novi Beograd

Član broj: 70482
Poruke: 150
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 18:39 - pre 217 meseci
Citat:
bojan_bozovic: Tako je, napred u... cetrnaesti vek lol ;-) da te podsetim da je kosovski boj bio pre sesto i kusur godina... ;-)


E, grozim se kad ljudi ne pamte neke lose stvari koje im se rade!

Za sve koji imaju problema sa dugotrajnim smestanjem informacija u memoriju svog mozga, evo jedne analogije. Ne, nije nista bezobrazno (anal-). :)

Zamisli ovako, odes u neku skupu fast-food radnju da kupis npr. hamburger (a odmah preko puta je isto to samo upola jeftinije) i prodavac ti lupi samar jer si dosao u crveno-plavo-beloj majici a on voli npr. zelenu. I nista, ti se poceses i kupis taj hamburger jer ga nije ON pravio nego samo prodaje to sto njegove kolege prave. I ti sutra opet dodjes i opet ti lupi samar i ti opet kupis to. I posle godinu dana, opet dodjes, ali ti ne lupi samar jer mu je sad ok da nosis sta hoces, i ti se ne setis kako si ranije prolazio. I kupis hamburger.

Slicno je i sa programima ili nekom drugom robom, ako mi je neko nekad ucinio nesto lose, pa naravno da to nikad necu zaboraviti, mada mogu i da oprostim za nesto manje vazno. Evo, meni ameri nisu krivi, ali njihova politika jeste i uvek gledam da ih ostetim kad je to moguce. :D Ali, ovo vec prelazi u politiku, pa necu vise da tupim ovde.
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
67.151.201.*

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 18:56 - pre 217 meseci
Citat:
SashaNBG: Slicno je i sa programima ili nekom drugom robom, ako mi je neko nekad ucinio nesto lose, pa naravno da to nikad necu zaboraviti, mada mogu i da oprostim za nesto manje vazno. Evo, meni ameri nisu krivi, ali njihova politika jeste i uvek gledam da ih ostetim kad je to moguce. :D Ali, ovo vec prelazi u politiku, pa necu vise da tupim ovde.

Koršćenjem piratskih programa praviš samo štetu domaćim proizvođačima softvera, a ujedno potvrđuješ superiornost komercijalnog američkog softvera u odnosu na domaći, besplatni i open source softver. ;)

Kada ti izabereš da koristiš piratski Windows umesto besplatnog Linux-a ti praktično postaješ MS korisnik. Iako nisi platio taj proizvod, ti znaš da ga koristiš i eventualno jednog dana ćeš ga kupiti. Što direktno ili indirektno. Npr. zaposliš se u firmi koja koristi Windows, a oni moraju da kupe legalni Windows.

Ili ovaj primer:
Citat:
SashaNBG: Da li je mene neko iz Vlade pitao da li hocu da moja drzava kupi OS i programe od Microsoft-a ili od nekog drugoga? Ne, a mislim da kao poreski obveznik imam pravo na to, jer ce deo tih para koje ja pravim drzavi ici na bespotreban software umesto da ih uloze u nesto pametnije.

U svim firmama i državnim institucijama su koristili piratski MS softver godinama. Tokom tih godina svi zaposleni su se obučili da koriste njihov softver i kada je došlo vreme, samo su konstatovali zatečenu situaciju i platili licence za instalirani softver. Nema oni šta tebe da pitaju...

 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:00 - pre 217 meseci
Citat:
Zamisli ovako, odes u neku skupu fast-food radnju da kupis npr. hamburger (a odmah preko puta je isto to samo upola jeftinije) i prodavac ti lupi samar jer si dosao u crveno-plavo-beloj majici a on voli npr. zelenu. I nista, ti se poceses i kupis taj hamburger jer ga nije ON pravio nego samo prodaje to sto njegove kolege prave. I ti sutra opet dodjes i opet ti lupi samar i ti opet kupis to. I posle godinu dana, opet dodjes, ali ti ne lupi samar jer mu je sad ok da nosis sta hoces, i ti se ne setis kako si ranije prolazio. I kupis hamburger.


Meni niko nista nije uradio. A ako mislis da zbog toga sto smo "nebeski narod" trebamo da nanosimo sebi stetu, kao u doba pokojnog Milosevica, nemam komentar.

[irony]Ma mi kad ne budemo kupovali od zlih Amera, ima da propadnu![/irony]

Da li mozes da ukapiras sta bi mi time sebi napravili?
 
Odgovor na temu

SashaNBG
Novi Beograd

Član broj: 70482
Poruke: 150
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:23 - pre 217 meseci
Ova tema bas postaje zanimljiva! :)
Citat:
bkaradzic:
Koršćenjem piratskih programa praviš samo štetu domaćim proizvođačima softvera, a ujedno potvrđuješ superiornost komercijalnog američkog softvera u odnosu na domaći, besplatni i open source softver. ;)

Kako pravim štetu domaćim proizvođačima? Pa ako su proizvođači programa, onda sigurno mogu taj isti program za Windows da naprave i za Linux, što mnogi i rade jer je osnovni kOd u stvari bliži Linux-u. A poznato je i da upravo programeri više vole Linux.
Citat:

Kada ti izabereš da koristiš piratski Windows umesto besplatnog Linux-a ti praktično postaješ MS korisnik. Iako nisi platio taj proizvod, ti znaš da ga koristiš i eventualno jednog dana ćeš ga kupiti.

Nikada! :)
Citat:

Što direktno ili indirektno. Npr. zaposliš se u firmi koja koristi Windows, a oni moraju da kupe legalni Windows.

To možda važi za neke ljude koji jednostavno ne umeju da se prilagode nego znaju samo to što znaju i onda moraš da im kupiš tačno taj program ako ti je toliko stalo do tog lika. Ja radim u bilo kom OS-u i u bilo kom programu, tako da za mene i prave kompjuteraše :D to ne važi, nego samo za priučene.
Citat:

Tokom tih godina svi zaposleni su se obučili da koriste njihov softver i kada je došlo vreme, samo su konstatovali zatečenu situaciju i platili licence za instalirani softver.

Kao što plaćaju zaposlenima obuku pod Windows-om, isto tako mogu da plate obuku pod Linux-om. Vidim da neke škole kompjutera nude tu uslugu, što svakako treba podržati.

[Ovu poruku je menjao SashaNBG dana 02.06.2006. u 20:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:26 - pre 217 meseci
SasaNBG, ti ces pro dtp za jednu stampariju da radis bez Quarka, Photoshopa... jer toga na Linuxu nema?

Ako mislis da je linux za desktop, poseti Advocacy ;-) Uzeleli smo se svezeg mesa ;-)
 
Odgovor na temu

SashaNBG
Novi Beograd

Član broj: 70482
Poruke: 150
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:38 - pre 217 meseci
Citat:
bojan_bozovic: Meni niko nista nije uradio. A ako mislis da zbog toga sto smo "nebeski narod" trebamo da nanosimo sebi stetu, kao u doba pokojnog Milosevica, nemam komentar.

Ma kakav "nebeski narod"... A Boki, gde si ti bio od 1990. do sada kad TEBI nista nisu uradili? Pa nećeš valjda da čekaš da tebi lično naprave štetu pa da ih onda mrziš? Onda je kasno! Verujem da te i sada baš briga za Kosovo jer dok tebe lično niko ne dira, može da pogazi sve oko tebe i nećeš ni mrdnuti dok se ne ustremi na tebe lično. Opet politika...
Citat:

[irony]Ma mi kad ne budemo kupovali od zlih Amera, ima da propadnu![/irony]
Da li mozes da ukapiras sta bi mi time sebi napravili?

Haha! Pa naravno da će da propadnu! :) Ma nebitno, ali zašto da nam se sad smeškaju i uvaljuju robu a napravili su nam štetu od xyz milijardi dolara koju ne misle da plate?! Pomisli samo, kad bi nam platili odštetu turci za 500 godina pljačke, nemci, ameri i ostali.. pa mi bi sada bili tamo gde smo bili i pre, u vrhu evropske civilizacije. Eto, šta bi mi sad radili sa recimo 500 milijardi dolara odštete? wow!

DODATO:

> SasaNBG, ti ces pro dtp za jednu stampariju da radis bez Quarka, Photoshopa... jer toga na Linuxu nema?

Ne, nego sam zbog određenih okolnosti počeo u Windows-u, ali pravio sam isto to u Fedora Linux-u i OpenOffice paketu, a izlaz je rađen u PDF formatu koji prihvata svaka štamparija. Znači - MOŽE!
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:44 - pre 217 meseci
Sasa, spusti se na zemlju, u oblacima si. A sto se 1990 tice, bio sam ovde, i hvatao se za glavu kada bi video uramljene Slobine slike. Da, tako je, mogu da pobiju bas sve, ako mene ne zakace, sve je u redu, jer sam odavno prestao da se lozim na nacionalizam, u se i u svoje kljuse. Taj je nacionalizam bio Slobina zvaka za narod, secas li se da su te 1990. u pocetku rata zapadna stampa i ostali mediji imali pozitivan odnos prema Srbima, koji Sloba nije zeleo iskoristiti za priblizavanje EU jer je zeleo da stvori dinastiju?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.vodafone-net.de.



+7174 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:51 - pre 217 meseci
Citat:

Ma kakav "nebeski narod"... A Boki, gde si ti bio od 1990. do sada kad TEBI nista nisu uradili? Pa nećeš valjda da čekaš da tebi lično naprave štetu pa da ih onda mrziš? Onda je kasno! Verujem da te i sada baš briga za Kosovo jer dok tebe lično niko ne dira, može da pogazi sve oko tebe i nećeš ni mrdnuti dok se ne ustremi na tebe lično. Opet politika...


Sinak, moj ti je savet da sto prestanes da mrzis - od mrznje nema nista a svakako od nje neces da zivis.

Razmisli malo bolje o pirateriji i ekonomiji domaceg softvera, mozda ti se i "samo kaze" zasto je Srbija tu gde jeste.

Kad ti kao domaca firma "kupis" americki softver (tj. iskopiras ga) umesto da kupis domaci - ti nisi Ameriku ostetio ni za jedan jedini cent - jer im nisi uzeo nista fizicko, vec samo virtuelnu kopiju. Ali si zato jos malo doprineo svojim sunarodnicima, ljudima koji bi mozda proizvodili domaci softver, da propadnu - jer si im obezvredio vrednost njihovog rada.

Mera koliko je, recimo, tebe briga za to - je mera koliko bilo koga u Srbiji bole ona stvar za bilo sta drugo - zato je i Srbija zemlja u kojoj se "nema" a ne "ima" - jer svako svakog gleda da zahebe za nesto, i valjda misli da je time uspeo u zivotu... samo sto zaboravlja da ce i njega neko isto tako sutra da zahebe za nesto drugo.

I tako u krug.

Saberi malo koliko puta si "zeznuo" Ameriku za 0 centi , a koliko puta si svojim sunarodnicima oduzeo priliku da zarade.

Uzivaj.

Citat:

Eto, šta bi mi sad radili sa recimo 500 milijardi dolara odštete? wow!


Pojeli i popili i opet trazili jos.


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 02.06.2006. u 21:04 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:56 - pre 217 meseci
Jos nesto, ko nas je lagao? Sloba ili Ameri, kada rekose da ne vode rat protiv Srba, vec protiv rezima?
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
67.151.201.*

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:56 - pre 217 meseci
Citat:
SashaNBG: Kako pravim štetu domaćim proizvođačima?

Pa tako što ne kupuješ njihov softver koji je jeftiniji od originalnog, a skuplji od piratskog stranog softvera.
Citat:
SashaNBG: A poznato je i da upravo programeri više vole Linux.

LOL! Pričaš gluposti... :)

 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 19:58 - pre 217 meseci
Citat:
Ne, nego sam zbog određenih okolnosti počeo u Windows-u, ali pravio sam isto to u Fedora Linux-u i OpenOffice paketu, a izlaz je rađen u PDF formatu koji prihvata svaka štamparija. Znači - MOŽE!


O RLY? ;-) O separaciji boja necemo (to mora ako je pro) ;-)
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 20:03 - pre 217 meseci
Citat:
SashaNBG: E, grozim se kad ljudi ne pamte neke lose stvari koje im se rade!
...
Evo, meni ameri nisu krivi, ali njihova politika jeste i uvek gledam da ih ostetim kad je to moguce. :D

Onda si u velikoj zabludi - koriscenjem americkog piratskog softvera radis upravo u korist velikih americkih kompanija a ne na stetu. Deluje kontradiktorno? E, pa nije, dokazacu vam to na sopstvenom primeru:
Pre 10 godina, bio sam sklon razmisljanju da je koriscenje americkog piratskog softvera svojevrsna osveta amerikancima za sankcije koje su mi uveli i za jos gore stvari kojima su mi pretili. Kupio sam piratske CD-ove i vezbao rad sa njihovim programima i operativnim sistemima. Linux sam pomalo s vremena na vreme pogledao i pomislio "dobra stvar, ali sta ce to meni, treba se svetiti amerikancima besplatnim koriscenjem Windows-a". I, tako, malo po malo, totalno sam se navikao na Windows i koriscenje Linux-a za neke uobicajene stvari mi je vec predstavljalo svojevrstan napor. Nekoliko godina potom je doslo vreme da treba nesto ozbiljno da radim. Morao se koristiti legalan ili besplatan softver, imao sam izbor ili Linux uz mnogo napora da se savladaju stvari koje ne znam ili 150 EUR-a Microsoft-u. Kao i vecina drugih, zazmurao sam i dao 150 EUR-a, to je prva velika pobeda amerikanaca... A onda je trebalo programirati a moja sva iskustva su vezana za americki softver! Malo po malo, za tri godine sam za raznorazni softver dao preko 1500 EUR-a... Bas sam ih "ostetio", nema sta da se kaze! Odavno sam odustao od borbe sa njima, jer sam video da su pobedili. Tako i ti, samo ti razmisljaj kako si ih zeznuo a oni vec zadovoljno trljaju ruke zbog para koje ces im dati! Ja podrzavam ljude koji imaju entuzijazma da se bore sa kompanijama kao sto je Microsoft. Takvima sam podelio na desetine, mozda cak stotine diskova sa raznim Linux-ima, Open Office-om i drugim besplatnim programima, samo nikada ni jednu kopiju komercijalnog softvera!

Citat:
bkaradzic: U svim firmama i državnim institucijama su koristili piratski MS softver godinama. Tokom tih godina svi zaposleni su se obučili da koriste njihov softver i kada je došlo vreme, samo su konstatovali zatečenu situaciju i platili licence za instalirani softver. Nema oni šta tebe da pitaju...

Verovatno su i oni godinama verovali kako se tako svete amerima? Cini mi se da se Microsoft najvise raduje svakom novom nelegalnom korisniku. Takvi su investicija koja ne kosta nista, a na duze staze donosi mnogo!
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

SashaNBG
Novi Beograd

Član broj: 70482
Poruke: 150
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 20:49 - pre 217 meseci
> Sasa, spusti se na zemlju, u oblacima si.
>

Znam, pripadam "nebeskom narodu"! :)))

> Sinak, moj ti je savet da sto prestanes da mrzis - od mrznje nema nista a svakako od nje neces da zivis.
>

Ej, stvarno ne mrzim nikog, jedino mrzim politiku! Inace, super se druzim sa svim nacijama i uopste ne gledam ko je sta. Jedino sto me dotice je nepravda i steta koja je indirektno i meni naneta od 1990. do sada, zato sam ovako zay.ban. :Z

> Ali si zato jos malo doprineo svojim sunarodnicima, ljudima koji bi mozda proizvodili domaci softver, da propadnu - jer si im obezvredio vrednost njihovog rada.
>

Ne kapiram kako? Pa ja bih evo sad iz mesta otisao da kupim domaci Windows (na CD-u za 100 din.)! :) Zezam se, mislim.. stvarno podrzavam domace proizvode. Evo, jednom sam kupio za 200 maraka domaci program za vodjenje poslovanja, kupovao sam i razne multimedijalne diskove nekim klincima, pa neki plan grada, nemacki recnik itd..

> Jos nesto, ko nas je lagao? Sloba ili Ameri, kada rekose da ne vode rat protiv Srba, vec protiv rezima?
>

Svi su nas lagali. Ameri su u stvari hteli da nam uzmu naftu, ali posto su videli da nemamo, onda su odustali. :)

> O separaciji boja necemo (to mora ako je pro) ;-)

Naravno, imas tu opciju kad pravis PDF. Ides na Print.. PDF i onda podesis sve, a naravno, sve slike moraju da ti budu u CMYK 300-600 dpi.

> imao sam izbor ili Linux uz mnogo napora da se savladaju stvari koje ne znam ili 150 EUR-a Microsoft-u
>

A koji je posao u pitanju? Pa imas i u Linuxu mnoge mogucnosti, kao i mnoge ozbiljne domace programe za sve i svasta pod Linux-om. Vidite sta radi Google! Americka firma a pravi sve i za Linux (Picassa, Sketch, itd.). A da cu kupiti neki americki program, to je skoro nemoguce. Mozda ako bude jedini na svetu pa da nemam izbora, inace jok.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 21:56 - pre 217 meseci
Citat:
Naravno, imas tu opciju kad pravis PDF. Ides na Print.. PDF i onda podesis sve, a naravno, sve slike moraju da ti budu u CMYK 300-600 dpi.


A podesavanje ugla rastera za osvetljivac? Znas, mogao bi da ne pricas o necemu sto ne poznajes (CMYK fajl se razlikuje od osvetljivaca do osvetljivaca - i uglovi rastera - inace dobijas lep moire efekt tj. uzasan rezultat) dalje, pro je 2540 ili 3000dpi.

Citat:
Sasa, spusti se na zemlju, u oblacima si.


Mislio sam na pricanje o ratnoj odsteti

Citat:
Svi su nas lagali. Ameri su u stvari hteli da nam uzmu naftu, ali posto su videli da nemamo, onda su odustali. :)


Sad ne pricaj svasta. Nisu ni jednu kasarnu promasili, a nisu znali nafte da nemamo ;-)
 
Odgovor na temu

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
Poruke: 2239
*.dial-up.dsl.siol.net.

Jabber: mulaz@elitesecurity.org
Sajt: www.mulaz.org


+184 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 22:14 - pre 217 meseci
da ne pricamo da se ljudi trude sa fedorom, popravljaju software za dzabe, pisu novi software - za dzabe, pisu bug reporte, patcheve, za dzabe.. i onda redhat to sve pokupi, lepo upakuje, doda jos support i zaradjuje pare
Bolje ispasti glup nego iz aviona
http://www.mulaz.org/
 
Odgovor na temu

SashaNBG
Novi Beograd

Član broj: 70482
Poruke: 150
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije02.06.2006. u 22:50 - pre 217 meseci
> A podesavanje ugla rastera za osvetljivac?
>

A podesavanje saugfuzne na cincilatoru iberklapne? ;) Ma daj, pa sta me briga za to, ja im dam fajl a oni koji su ucili stamparski zanat neka naprave specijalno za njihovu stampariju ako im treba. Znam dovoljno o tome da mogu da posaljem casopis na izradu, evo upravo radim jedan novi broj. Rezolucija koju sam pomenuo je rezolucija fotografija, sto je dovoljno za neku prosecnu stampu, a ono PRO se podesi kao Export u PDF, znam.

Nego, odosmo daleko od teme, pa samo da pomenem da su ONI (ameri) za posmatranje, ali su trenutno (20 godina) najjaci i ne moze im niko nista. Ali propasce i to carstvo kao sto su propala i ostala zasnovana na tiraniji.
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije03.06.2006. u 02:09 - pre 217 meseci
E to Sasa na Linuxu nece da radi...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.l.strato-dslnet.de.



+7174 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije03.06.2006. u 10:57 - pre 217 meseci
Citat:

Nego, odosmo daleko od teme, pa samo da pomenem da su ONI (ameri) za posmatranje, ali su trenutno (20 godina) najjaci i ne moze im niko nista. Ali propasce i to carstvo kao sto su propala i ostala zasnovana na tiraniji.


Tako je, bas si im rekao! Verovatno zato sto su "za posmatranje" imaju najvise visokoskolovanih imigranata - mozda bi trebalo prvo tebe svi da pitaju ;-)


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

apex
kikinda

Član broj: 31144
Poruke: 918
82.208.201.*

Sajt: www.polovni-delovi.com


+1 Profil

icon Re: SCG na posmatranju zbog piraterije03.06.2006. u 11:20 - pre 217 meseci
A zasto ljudi u svakoj temi gde se spomene Microsoft morate da spomenete i Linux?

Znate onu pesmu ide ovako nesto "Ti i ja, dva smo sveta razlicita......", mislim nebo i zemlja cudi me da admin nije odreagovao cim su poceli flame koji je OS bolji - ma i jedan i drugi su super, ali ja npr MORAM da radim pod win okruzenjem, cisto zbog nedostatka vremena i zivaca
http://www.polovni-delovi.com - Najveći portal polovnih delova za sve tipove vozila
 
Odgovor na temu

[es] :: IT pravo i politika razvoja :: SCG na posmatranju zbog piraterije

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 27092 | Odgovora: 122 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.