Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

setivanje sendmaila na dedicated linux serveru?

[es] :: Linux :: setivanje sendmaila na dedicated linux serveru?

[ Pregleda: 2506 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.vdial.verat.net.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon setivanje sendmaila na dedicated linux serveru?03.02.2006. u 10:02 - pre 221 meseci
Pozdrav, imam dedicated server na linux u2.6.9-22.ELsmp. Sve fino radi osim e-maila, zapravo nikako da setujem da imam pop3 i smtp. Pokusavao sam nekim step-by-step ali jednostavno se slabo razumem tako da ni ne znam kako bih testirao gde sam pogresio u setovanju. cackao sa konfiguracione fajolove u etc/mail folderu... pa moze li mi neko pmogi nekom komandom ili necim cime bi znao gde je zapelo. Nezamerite mi ako jep itanje opsto jer sam pocetnik sto se linuxa uopste tice, a poebno linux dedicated servera. Unapred hvala!!!

Koliko sam ja shvatio zapelo mi je ovde ( ako mi neko pogleda ovaj post ) kada otkucam sledece:

Code:

[root@mojkomp /]# netstat -an | grep :25 | grep tcp
warning, got duplicate tcp line.
warning, got duplicate tcp line.
warning, got duplicate tcp line.
tcp        0      0 127.0.0.1:25                0.0.0.0:*                   LISTEN      
[root@mojkomp /]# 


a koliko sam gledao trebalo bi da dobijem:

Code:

[root@mojkomp tmp]# netstat -an | grep :25 | grep tcp
tcp 0 0 0.0.0.0:25 0.0.0.0:* LISTEN 
[root@mojkomp tmp]#






[Ovu poruku je menjao monstrum dana 03.02.2006. u 12:22 GMT+1]
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

Jbyn4e

Član broj: 422
Poruke: 6049
*.dynamic.sbb.co.yu.



+257 Profil

icon Re: setivanje sendmaila na dedicated linux serveru?03.02.2006. u 11:29 - pre 221 meseci
Ukoliko je sendmail u pitanju, on je bas tezak za podesavanje. Ukoliko mozes predji recimo na postfix.