Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Trebao bi pomoc sa programiranjem koracnog motora

[es] :: C/C++ programiranje :: Trebao bi pomoc sa programiranjem koracnog motora

[ Pregleda: 3286 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

0702

Član broj: 82160
Poruke: 4
*.cmu.carnet.hr.



Profil

icon Trebao bi pomoc sa programiranjem koracnog motora23.01.2006. u 07:42 - pre 221 meseci
Program radim u Visual Basicu. Za sad sam ga uspio pokrenuti, mjenjati smjer vrtnje i mjenjati brzinu okretaja. Sad bi vas molio ako mi netko moze reci kako da napravim da motor od brzine 1 do brzine 2 dođe za vrijeme T. Znaci upises brzinu1=5, Brzina2=10 i vrijeme=10s i motor dođe od 5okr. do 10okr za 10s.
Totalni sam pocetnik u tome i zato vas molim da ako imate rjesenje da mi ga i malo objasnite kako to sve izvesti.
Unaprijed hvala.
 
Odgovor na temu

0702

Član broj: 82160
Poruke: 4
*.cmu.carnet.hr.



Profil

icon Re: Trebao bi pomoc sa programiranjem koracnog motora29.01.2006. u 18:10 - pre 221 meseci
Vidim da nitko ne odgovara, pa vas onda molim barem da me uputite na neke stranice na kojima bi mogao naci nesto o koracnim motorima.
Hvala.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Trebao bi pomoc sa programiranjem koracnog motora29.01.2006. u 20:08 - pre 221 meseci
Ako si ga uspeo pokrenuti, onda si i odradio najveci deo posla.
Ostalo ti je jos samo da modifikujes softver.