Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ispit za licencu

[es] :: Vodič za učenje :: Ispit za licencu
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1267476 | Odgovora: 3574 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

nataj
prof.engleskog jezika, osnovna skola

Član broj: 238521
Poruke: 1
93.86.2.*



Profil

icon Re: Ispit za licencu04.11.2009. u 22:06 - pre 176 meseci
Pozdrav svim kolegama...

Zaista mi je prijalo konacno procitati konkretna iskustva kolega, jer u skoli gde radim nikakve korisne informacije ne mogu dobiti..:) a da ne pominjem info na sajtu ministarstva prosvete.
Kao da to uopste nije bitno, i da ljudi ne treba da budu informisani kako se polaze taj famozni strucni ispit.

Ja sam tek pocetnik, profesor sam engleskog, radim u osnovnoj skoli.
E sad, od skole do skole se razlikuje procedura oko mentorstva, pa me zanima ima li neko iskustva po tom pitanju?
Moj mentor mi je rekao da mi treba 12 casova, koje ce on posetiti, a uzgred i pripreme u pisanoj formi za mentora, na osnovu cega ce on napisati izvestaj...

Svaka pomoc mi je dobrodosla..

Hvala svima unapred.
 
Odgovor na temu

w...
nezaposlen

Član broj: 234233
Poruke: 3
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Ispit za licencu05.11.2009. u 21:20 - pre 176 meseci
31. 10. pedagogiju je polagalo oko 30 ljudi a neverovatno je da je svoje utiske ostavio samo 1 covek!
Ovaj forum mi je mnoooogo pomogao da prezivim taj famozni ispit, pa jednostavno osecam obavezu da kazem
kolegama svoje utiske.

Pre nego sto udjete u Ministarstvo, iz kog nema mrdanja dok se ne zavrsi posao, obezbedite se hranom, vodom i cigaretama! Tetkica nas je tek oko 2 popodne usput obavestila da na nekom tamo spratu postoji kafemat i automat za slatkise!