Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Potrebna shema za gitarsku distorziju

[es] :: Elektronika :: Potrebna shema za gitarsku distorziju

[ Pregleda: 3378 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sale_serb

Član broj: 69878
Poruke: 18
..nis1-nis.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Potrebna shema za gitarsku distorziju26.12.2005. u 01:24 - pre 223 meseci
Ovako da krenem moj dobar drug je pre neki dan kupio sebi elektricnu gitaru a ja bih voleo za rodjendan da mu napravim rucno neku distorziju-posto sam laik za te stvari znam samo da se to zove tako gledao sam na netu mnogo raznih guitar effect uredjaja ali ne znam sta je sta.Znam da ima da se kupi gotova ali ja zelim samo da mu pokazem da i od mene, koji ima za hobi elektroniku, moze da bude neke koristi ...Ako ima neko od vas neku proverenu shemu za gitarsku distorziju molio bih da mi je posalje. Od pomoci bi bio i neki link.

P.S.Gledao sam ranije poruke ali nista nisam nasao na ovu temu

Unapred zahvalan
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Potrebna shema za gitarsku distorziju26.12.2005. u 16:06 - pre 223 meseci
Samu "distorziju" ima svako gitarsko pojacalo. Najjednostavnija je varijanta sa dve kontra diode prema masi u nekom delu predpojacavaca, koje "odsecaju "vrhove".
Za 35-40€ imas poluprofi "grunge" distorziju, aktivnu, u robustnoj kutiji sa baterijskum napajanjem, koja se moze tesko napraviti, da bude jeftina a robustna. Nije problem u elektronici, vec u svemu ostalom.

Poz.
 
Odgovor na temu

virtualx
bihać - BIH

Član broj: 5930
Poruke: 3383
*.dlp361.bih.net.ba.

ICQ: 11


+4 Profil

icon Re: Potrebna shema za gitarsku distorziju26.12.2005. u 23:13 - pre 223 meseci
ja sam pravio tri verzije distorzije i nije mi nijedna proradila.
valjda zato sto ustvari nisam imao original elektricnu gitaru.
vec sam rucno motao magnete i stavio ih na akusticnu gitaru.