Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Windows rapidly approaching desktop usability...:)

[es] :: Advocacy :: Windows rapidly approaching desktop usability...:)

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 206991 | Odgovora: 1361 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

axez

Član broj: 1021
*.nat-pool.nsad.sbb.co.yu.

icon Windows rapidly approaching desktop usability...:)29.05.2005. u 12:26 - pre 229 meseci
http://os.newsforge.com/articl...=05/05/18/2033216&from=rss

Windows rapidly approaching desktop usability
Friday May 27, 2005 (06:01 PM GMT)
By: Robin 'Roblimo' Miller

Every year or so I like to see how Microsoft is doing in its attempt to make a desktop operating system as usable as Linux. Microsoft Windows XP, Home Edition, with Service Pack 2, is a tremendous improvement over previous Windows versions when it comes to stability and appearance, but it still has many glitches that keep it from being competitive with GNU/Linux for everyday users, including a tedious installation procedure, lack of productivity software included with the operating system, hardware compatibility problems, and a price so much higher than any of the Linux distributions I've tested lately that I don't feel this product is a good value for most home or small office users

My test machine was a two-year-old HP Compaq d220 microtower that originally shipped with Mandrake Linux version 9.2. I have tested and used this desktop with at least half a dozen different Linux distributions. All have loaded and run without any problems. In fact, for at least 12 out of the last 24 months, this little black box has been my primary desktop workhorse, and it has always functioned without a hiccup -- until I tried to install the "Windows XP Home Edition" operating system on it.

Since I have heard that discount copies of Windows XP available from online vendors may be "pirated" or tainted in some way, I purchased my copy over the counter from well-known retailer Office Depot to make sure I was getting the genuine article instead of a cheap knock-off. Despite this precaution, no matter how hard I looked in the package I found no manual, just a 14 page "Let's Get Started" guide and a single CD (plus some assorted marketing material) enclosed in a folder with a sticker containing some sort of strange code on it, plus these words:

Don't Lose This Product Key!
You must use it every time you install this software.
So be sure to store this folder in a safe place.

My collection of Mandriva, Debian, SUSE, Knoppix, and MEPIS installation CDs don't require "product keys" I'm not allowed to lose. But this is only a small irritation. On to the installation itself.

Video blanking hassles

My primary desktop monitor is a 15" LiquidVideo LCD monitor purchased from mainstream electronics retailer Circuit City. It has always had the slightly annoying habit of going through a short "AutoAdjust" routine on every startup, but it happily accepted the generic framebuffer video input used by most versions of GNU/Linux during their bootup and installation processes. During my attempts at Windows XP installation, the combination of the LiquidVideo monitor and the HP Compaq d220 microtower's onboard video produced constant, totally annoying screen blinking that made it almost impossible to do things like type in the long, so-precious "Product Key." Note that this "Key" is not a simple, English-language password, but a 20-character string of apparently random letters and numbers. It took me several tries to type the "Product Key" correctly without being able to see it on screen because of the constant blinking. I doubt that most users would put up with this problem. I suspect that most would simply return their copy of Windows XP to the store where they bought it and go back to familiar, user-friendly Linux.

The video blanking problem also made it nearly impossible to read the screen where you're supposed to create an "Admin" password ("Admin" is Windows-ese for "root"), then create regular users.

In the end, I had so much trouble with the Windows XP installation and setup with this common discount monitor that I used an old 17" CRT monitor I had in my garage for the installation and setup, then plugged in the LCD monitor for everyday use.

Windows XP can't be considered consumer-ready until it has driver support for common LCD monitors during its installation and bootup procedure, especially if those monitors are easily and routinely recognized by popular Linux distributions. It's possible that the monitor manufacturers aren't willing to give Microsoft and other proprietary operating system companies the information they need to create appropriate drivers and that the manufacturers, not Microsoft, deserve the blame for this problem. But from a user's standpoint it doesn't matter who is at fault in this game. It simply means that hardware must be carefully chosen when contemplating a switch from Linux to Windows XP -- and that you can't expect "it just works" hardware compatibility from this operating system.

Windows XP networking: Not for amateurs

I could not get Windows XP to detect the HP Compaq d220 microtower's onboard Broadcom NIC. I used another computer to download XP drivers from HP's site, and burned them to CD for installation on the d220, but still no luck.

This same NIC was detected and automatically set up by MEPIS, Knoppix, and Mandriva Linux during their installations. I was surprised that Windows XP was not able to do the same.

In the end, I bought a $15 "generic" PCI NIC from a local retailer and installed it. This solved the Windows XP network interface problem. But I doubt that most home or small business users would want to add hardware to a working computer just to convert from Linux to Windows, especially after paying $199 for their new operating system.

Shocked by additional software costs

The SimplyMEPIS version of GNU/Linux I run on my "workhorse" laptop computer includes a full-featured office suite, ftp, chat, and graphics software, and dozens of other useful programs on its installation CD. Windows XP included none of these, and most of the equivalent packages available for Windows are costly. Some, like Microsoft's Office software (which is similar to OpenOffice.org but doesn't read as many file formats and won't directly save your work as PDFs), cost more than the operating system itself.

I found that the tools needed to give the Microsoft Explorer Web browser included with Windows XP some of the same modern features that are standard in the Firefox Web browser that comes with SimplyMEPIS are pay-for add-ons, which seemed somewhat silly. Even the "better" version -- Outlook -- of Microsoft's email software costs extra, as do most of the ftp clients available for Windows XP.

Yes, Firefox, the Thunderbird email suite, GAIM, GIMP, and many other well-regarded open source programs are now available for Windows XP, but each must be downloaded and installed individually. They are not included in the base Windows XP install. This makes no sense. If you pay more for Windows XP than for a typical Linux distribution, shouldn't it come with the same -- or better -- software on its installation CD?

Where Windows XP shines

There are thousands of third-party applications available for Windows XP that have no direct Linux equivalents. For people with specialized software needs -- and deep pockets -- this wealth of Windows third-party software makes it an excellent operating system choice.

For those with simpler software needs, the problems and costs associated with Windows XP argue against a switch from GNU/Linux unless Microsoft radically changes its pricing and licensing structure, and manages to make its premier operating system install easily on common, everyday hardware.

Hope for the future

The improvement in Windows XP Home Edition over previous "ordinary user" versions of Windows -- notably Windows ME and Windows 98 SE -- is nothing short of magnificent. Once you get past the installation problems, you see a desktop that's close enough to KDE (or Gnome) in general appearance and functionality that an experienced GNU/Linux user should only need a few hours worth of practice to make the switch.

I have not yet gotten any viruses or worms on my Windows XP computer, nor have I experienced nearly as many system crashes as I did with pre-XP Windows versions.

Given Microsoft's current development rate, it's entirely possible that within a few years Windows may be almost as good a choice for most users as Linux, although it's likely that during these same few years Linux will also advance rapidly, and that a growing number of third-party developers will write software for it to replace the programs that now "lock in" many Windows users.

For the moment, though, I advise sticking with Linux unless you have software requirements that can only be met by using the Windows XP operating system, and if you must use Windows XP you should try to get a computer that has it preinstalled rather installing it yourself -- unless you are a hard-core techie/nerd instead of an ordinary user.

But all this could change when the "Longhorn" version of Windows is released in 2006 (or possibly 2007, 2008 or 2009). At that point, I'll re-evaluate the Windows operating system and see if it's finally ready for the mass market instead of requiring specialized skills -- and carefully-selected hardware -- to install and set up on the average home or small business desktop.

Odgovor na temu

Walker
NBG

Član broj: 2328
217.26.75.*

Sajt: s667.photobucket.com/albu..

+2 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)30.05.2005. u 14:03 - pre 229 meseci
I onda je on svima pokazao kako Windows ne radi na njegovoj little black box....

Sa njegovog sajta.
Citat:
.Before becoming a full-time writer and editor, Miller operated a small limousine service in the Baltimore/Washington area and wrote freelance part-time. "I never intended to make writing and editing a full-time profession," he says. "It was purely accidental.

Ma ovo je neki zajebant.Pre svega trebao je da pogleda HCL na MS sajtu pa da instalira.
Ah da kako to da linux nema drajvere za neki mainstream hardware a ima za neku egzotiku to mi nije jasno.
Bob Hodges(Colors):"There's two bulls standing on top of a mountain. The younger one says to the older one: "Hey pop, let's say we run down there and fuck one of them cows". The older one says: "No son. Lets walk down and fuck 'em all"

Odgovor na temu

Walker
NBG

217.26.75.*

+2 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)30.05.2005. u 14:13 - pre 229 meseci
http://h10010.www1.hp.com/wwpc...7-89301-321860-f65-337529.html
"...Features
Operating system: Microsoft® Windows® XP Professional,
Microsoft® Windows® Home
, or
Mandrake Linux

• Processor: Choose from Intel® Pentium® or Celeron® products to fit your business needs

• Multimedia: Built-in speaker reduces desk clutter..."

Iju a sta je ovo gore u malo desno iznad
'..HP recommends Microsoft® Windows® XP Professional.."

Znaci laze ko pas.Haha ocu i ja da bidnem journalist.Kad svako moze

PS. A ako mu smeta sto mora da cuva serijski onda verovatno ne cuva ni kljuceve od automobila,i zato guli peske :) <-- offtopic poshalica

[Ovu poruku je menjao Walker dana 30.05.2005. u 15:43 GMT+1]
Bob Hodges(Colors):"There's two bulls standing on top of a mountain. The younger one says to the older one: "Hey pop, let's say we run down there and fuck one of them cows". The older one says: "No son. Lets walk down and fuck 'em all"

Odgovor na temu

caboom
Igor Bogicevic
bgd

Član broj: 255
*.nyc.res.rr.com.

+1 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)30.05.2005. u 14:43 - pre 229 meseci
ovo je bio sarkasticni clanak na racun uobicajenih linux_wants_to_be_desktop_OS (tm) clanaka...

Odgovor na temu

Walker
NBG

217.26.75.*

+2 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)30.05.2005. u 21:45 - pre 229 meseci
Ja sam ovo za HP postovao jer ovaj gos'n journalist kaze kako mu hardwer zakucava i kako nije podrzan.

Odgovor na temu

Sundance

Član broj: 7510
*.sava.sczg.hr.

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)31.05.2005. u 19:32 - pre 229 meseci
Walker, članak je pod Humor sekcijom, tako da nema razloga da ga shvatiš imalo ozbiljno :)

Vidim da se i drug axez malo uozbiljio, postao je skroman i samokritičan, pa tu i tamo zbija šale na račun linuxa :>

Odgovor na temu

Walker
NBG

217.26.75.*

+2 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)31.05.2005. u 19:53 - pre 229 meseci
Ja ovo sto sam procitao u clanku sam razumeo da je u pitanju experiment izmedju lina i wina u kom je xp ispao truba jer nista ne radi kako treba a videvsi ko je autor texta i njegov sajt hm, a mozda sam krivo protumacio text u kontekstu,jer nisam otvorio link nego sam procitao ovo sto je axez postovao, al ipak je ovaj gore roblino za moj racun opet zajebant:)

Odgovor na temu

Član broj: 58872
*.ptt.yu.

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 02:57 - pre 228 meseci
Zasto kao podrazumevano uzimate da je rad na win desktop-u udobniji (user friendly) od rada na linuxu?

Obicno koristim dosta otvorenih prozora, pa mi virtuelni radni prostori (desktopovi) olaksavaju grupisanje. Grupisanje prozora po tipu programa iskljucujem jer mi smeta. U windowsu postoje dodatni programi za virtuelne desktopove, ali se malo cudno ponasaju.

Cesto mi je korisna opcija u linuxu, snimanje sesije, pa sutra-dan, kada ukljucim pc, cekaju me isti programi, u vecini slucajeva i isti dokumenti/projekti. Alternativu za win nisam nasao?

Kada hocu da pomerim prozor, koristim ALT + drag po bilo kom delu prozora, ne treba da centriram Titlebar. Da ne pricam o finijem podesavanju ponasanja prozora , a valjda su prozori glavni feature Windowsa.

Dalje shortcutove mogu da podesim kako mi je volja, oni znacajno doprinose komforu i brzini.

Neko spomenu da ne postoji nesto prosto kao sto je notepad, da se otvara za < 1s. Ili recimo Winword 97 na novijim masinama, otvara se impresivno brzo, sto i jeste za pohvalu, mada meni to licno i ne smeta toliko, jer koristim gvim i pod winom i linuxom za sve i svasta, a brzina otvaranja je tu negde slicna, nisam primetio razliku.

Danas sam ostao bez slobodnog prostora na Linux particiji i razmisljam se da prebacim home i usr na nove particije. Ajd da probam iz GUI alata, pokrenem diskdrake, napravim particiju i kazem da montira /usr na nju, a /home na drugu. Klik, par pitanja, sacekam malo i zavrsen posao, bez ikakvog restarta?! Kako bi recimo u winu, premestio Program Files na drugu particiju, da ne spomenem neki poddirektorijum windows-a. Cak se ne osudjujem, da diram ni Documents and Settings.

Mozda mozete da hvalite fleksibilnije toolbarove, ali sam sa njima imao vise muke nego koristi, u nekim aplikacijama ne mogu da ih zalepim za sva vremena da ne mrdaju vise, nego se stalno vracaju, tamo gde ja mislim da treba da stoje, nekad ih i slucajno pomerim #!$#&...

Sto se tice instalacije drajvera, recimo drajver za modem je posle kraceg ceprkanja instaliran bez problema, kao i nvidijini drajveri, jeste da je tu win mnogo vise user friendly, ali to je stvar koja se jednom podesi, ne podesava se svaki dan, kao sto je cesta operacija manipulisanje prozorima i ostalo. Nekad se zivelo od raznih instalacija nad windowsom, pa moze malo da kapne i od drajvera za modem i sl.

Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
*.bg.wifi.vline.verat.net.

Sajt: www.distrowatch.com

+210 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 17:29 - pre 228 meseci
Citat:
online:nvidijini drajveri, jeste da je tu win mnogo vise user friendly
Moram malo da "ispravim" kolegu: imam na svojoj "velikoj beloj konzervi" instaliran Kanotix, 2005-03. Nvidia drajver se kod njega instalira ovako:

1. Normalno pokrenes racunar
2. Otkucas Ctrl+Alt+F1
3. pojavi se obicna komandna linija, nista konzola / terminal; ulogujes se kao root i upises sledeca slova: install-nvidia-debian.sh
4. pritisnes Enter
5. prosetas po stanu nekoliko minuta i kad se vratis ceka te instalirani nvidia drajver. Nista download, nista pokretanje onog programa cije sam i ime vec zaboravio a gde su se cesto javljali neki upitnici i usklicnici, nista click, click, finish, pa trazi nesto drugo, pa reboot, pa ne znam sta.

Takodje, ko ima Lucent modem (i jos jedan drugi, ne secam se tacno koji) i uzme Mepis, nema apsolutno nista da instalira drajvere, upise svoje korisnicko ime, password, tel.broj provajdera i gotovo. U MS Windowsu je bilo sve nesto hoce, nece, trazi ga ovde, onde, sklanja ga, stavljaj ga ponovo, skidaj drajvere, instaliraj, brisi ih, trazi repove po sistemu, svasta.

Mozda je MS Windows savrsen za neke super stvari. U to se ne razumem i ne mesam. Ali, za ove svakodnevne stvari me je MS Windows toliko izmucio, da to nije normalno. Pa nisam bre ja koristio Windows 5 minuta i digo ruke od njega! Ja sam obican korisnik jos iz vremena ACAD-a za DOS na "azdaji" sa 2(dva)MB RAM-a, inace i286, a u drugoj kancelariji su bili neki jos obicniji.

Kolega je to objasnio strucno, a ja cu obicno - Linux ima gomilu prakticnih sitnica koje su me odusevile od prvih dana njegovog koriscenja.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!

Odgovor na temu

dwarf
Beograd, Srbija

Član broj: 1328
*.yubc.net.

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 18:22 - pre 228 meseci
Errr...poslednji put kada sam proverio, nVidia drajver distribuira kao jedan exe fajl čije ime se sastoji iz nekoliko delova odvojenih donjom crtom. Prvi deo je verzija drajvera, zatim ide arhitektura Windows-a (9x ili 2k/xp) i na kraju jezik. To je sve. E, sada, postoji problem sa Ati drajverima za windows koji su se takođe distribuirali koa exe fajl, ali to je sačuvaj bože. Prvo imaš posebno svaki đavo koji te rreba, recimo display driver pa zatim control panel, onda sve to imaš u jednom fajlu pa na kraju imaš i jedan fajl sa nekim control center-om koji nije isto što i control panel...sačuvaj me bože, i još na kraju se to sve zove "wxp-w2k-catalyst-8-121-050322a-022141c.exe", recimo. Od verzije 5.5 su ipak značajno sredili ime fajla, tako da više nema tih gluposti. No, to je, bojim se, problem Ati-a a ne windows-a per se. Čisto da malo ispravim situaciju, možda si mislio na Ati drajvere pošto ne vidim problem u imenovanju nVidia drajvera.

Mrzim da se uplićem u ove diskusije tipa "čiji OS je veći" jer mislim da nigde ne vode, ali bih voleo da napomenem jednu stvar u odgovor na prethodne dve poruke koja mene lično jako smara. Ako se da primetiti, dve poruke o kojima je reč govore o dve različite distribucije. online, ako se ne varam, koristi Mandrake dok tdjokic koristi Kanotix. Meni je jako drago što neke stvari lepo i elegantno rade na tim distribucijama, ali to ne znači nikako da će raditi na nekoj drugoj distribuciji. Vi sada možete da mi kažete da je problem lako rešiv i da samo treba da izaberem te distribucije koje ste pominjali. To je super, ali šta ako sam se ja već namučio i skinuo/kupio nešto drugo, recimo Ubuntu. Baš mi je drago što je online pomenuo diskdrake, pošto je moj jedan ispizd oko Ubuntua bio upravo u tome što kada sam dodao jedan disk u mašinu na kratko da ga kopiram i formatiram, nigde nisam mogao da nađem neki GUI alat da to uradim. Konzola je pomogla, svakako, ali mislim da kapirate šta hoću da kažem. Dakle, sumirano, smara me to što postoji XYZ distroa koji svaki ima neke svoje posebnosti i dok ti nađeš šta ti je potrebno...to je naravno MOJA LIČNA zamerka, tako da nemojte odmah da skačete k'o opareni.

Vi se, naravno, vratite nazad na raspravu, izvinjavam se na malo dužoj digresiji.

P.S.: online, rešenje za problem sa sačuvavanjem sesije ti je možda u korišćenu hibernate opcije na Windows-u.

Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716

+51 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 18:52 - pre 228 meseci
Citat:

Ctrl+Alt+F1
ulogujes se kao root
i upises sledeca slova: install-nvidia-debian.sh

Aha, običan korisnik će to da zna. 'Oće, 'oće, kako da ne.

Pa ti pričaj bajke..
Commercial-Free !!!

Odgovor na temu

degojs

+51 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 18:55 - pre 228 meseci
Citat:
tdjokic:
imam na svojoj "velikoj beloj konzervi" instaliran Kanotix, 2005-03

Au! Pa to opet neka nova verzija, nove distribucije?

Šta reče ti ono:

Citat:
Nista download

Hahaha, da, da.. ništa skidanje drajvera, samo cele distribucije? I opet si morao u konzolu da instaliraš drajvere?

Right on!
Commercial-Free !!!

Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

+210 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 19:18 - pre 228 meseci
Citat:
degojs: Aha, običan korisnik će to da zna. 'Oće, 'oće, kako da ne.

Pa ti pričaj bajke..
To nisu nikakve bajke. Distribucija radi i bez toga. Kad hoces vise, pitas na forumu i covek ti kaze, autor distribucije licno. Primecujem da su na ES-u MS Windows forumi prazni, niko nema nikakvih problema, niko ne mora nista da popravlja, prepravlja, skida sa neta?

Citat:
Hahaha, da, da.. ništa skidanje drajvera, samo cele distribucija? I opet si morao u konzolu da instaliraš drajvere?"
Nista nisam morao. Radila je i prethodna verzija. Novu sam uzeo iz radoznalosti. Izvrces. Rekao sam da nisam morao uopste da skidam drajver, niti da trazim nvidia sajt, nista. Samo sam upisao nekoliko reci i sve se dogodilo automatski.

Odgovor na temu

degojs

+51 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 19:26 - pre 228 meseci
Citat:
Primecujem da su na ES-u MS Windows forumi prazni, niko nema nikakvih problema, niko ne mora nista da popravlja, prepravlja, skida sa neta?

Primeti ti koliko je korisnika Windowsa, a koliko kupusare, pa onda uporedi sa brojem "problema" za jedan i drugi :)
Commercial-Free !!!

Odgovor na temu

Zoran Milovanovic

Član broj: 45186
*.dial.b92.net.

+159 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 22:01 - pre 228 meseci
pa sta je problem da instaliras drajvere??? evo ja linux imam mozda 2 meseca, nikad ga nisam video na tudjoj masini... znaci sve radim sam (cak ni ne poznajem nikog ko koristi linux), i sta je problem? sve se moze kad se hoce...

E, mozda je to zbog toga sto sam win koristio 10 god....

a ovo sa brojem problema pa to ti je lako:

1. niko ne cita upustva
2. retko ko ima nekog izskusnog da mu pokaze kako to da odradi na lin-u (za win je mnogo lakse strucnjaka na sve strane )))))))

Odgovor na temu

Sundance

*.sava.sczg.hr.

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 22:18 - pre 228 meseci
tdjokicu, a jesi našao divan primjer distribucije. Trošim i sam kanotix, baš zbog odlične podrške za hardver, ali onaj shit od KDE-a se raspada, stalno baca neke nebulozne poruke kad god startam većinu programa "cannot find application octet stream" ili takve neke p.m. i stalno locka cdrom, ne mogu iz konzole uraditi eject dokle god je konqueror uključen, a tek onaj famozni "klik" za instalaciju programa, kao prvo nijedan mi se ne ubaci u startni meni (installed by klik) - što je pak radilo u prošlim verzijama, a gomila ima puknute instalacije (adobe acrobat reader recimo)...pored činjenice što ih uopće ne instalira u /usr/local već u neke svoje usrane /mnt/kuracpalac...

Smeće ukratko.

[Ovu poruku je menjao Sundance dana 20.06.2005. u 00:25 GMT+1]

Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

+210 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 22:58 - pre 228 meseci
Citat:
degojs: Primeti ti koliko je korisnika Windowsa, a koliko kupusare, pa onda uporedi sa brojem "problema" za jedan i drugi :)
A primeti ti koliko je Windowsa a koliko kupusara, proporcionalno bi trebali imati manje problema. Mozda kod vas jedan te isti problem resavate uvek ponovo, kad god pogodi novog korisnika? A mi to javljamo jedni drugima, i preko svojih, i preko tudjih foruma, najvaznije od svega nam je da imamo svez i "zdrav kupus"!
Citat:
Sundance: tdjokicu, a jesi našao divan primjer distribucije. Trošim i sam kanotix, baš zbog odlične podrške za hardver
STAAAAAA? Umalo srcka da me trefi... Sad mi je jasno zasto ti onoliko napadas axeza, to je "zavaravanje neprijatelja", da se ne primeti da i ti konzumiras "kupus". :-)

Odgovor na temu

Sundance

*.sava.sczg.hr.

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)19.06.2005. u 23:24 - pre 228 meseci
Pa više sam puta rekao da ga koristim....onako čisto radi experimentiranja. win ima superiornije development alate, linux je još uvijek u kamenom dobu.

Napad je najbolja obrana :)

Odgovor na temu

Palma
Srđan Stević
sysadmin
Beograd

Član broj: 2773

+2 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)20.06.2005. u 12:24 - pre 228 meseci
Ovaj tdjokic je baš lik:

Citat:

Moram malo da "ispravim" kolegu: imam na svojoj "velikoj beloj konzervi" instaliran Kanotix, 2005-03. Nvidia drajver se kod njega instalira ovako:

Citat:

ko ima Lucent modem (i jos jedan drugi, ne secam se tacno koji) i uzme Mepis, nema apsolutno nista da instalira drajvere

Po jedan distro za svako parče hardvera

This time next year we will be millionaires
- Dell Boy -

Odgovor na temu

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
*.dsl.siol.net.

Jabber: mulaz@elitesecurity.org
Sajt: www.mulaz.org

+184 Profil

icon Re: Windows rapidly approaching desktop usability...:)20.06.2005. u 13:12 - pre 228 meseci
meni na slacku sve redi.. probao sam i knoppix.. i opet sve radilo (skener, printer, adsl, ... )

ne znam odakle vam toliki problemi sa tim drajverima.. i onako vecina ili su u kernelu - samo rekompajl, ili dolaze sa daemonima ala cups, sane .... (instalacija ili sa apt/swaret/ ili kompajl)

Bolje ispasti glup nego iz aviona
http://www.mulaz.org/

Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Windows rapidly approaching desktop usability...:)

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 206991 | Odgovora: 1361 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.