Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Otrov zvani Coca-Cola

[es] :: Nauka :: Otrov zvani Coca-Cola

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 71008 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Hattalasat

Član broj: 60069
Poruke: 388



+38 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 07:18 - pre 164 meseci
Fruktoza /glukoza ---> secer----> gojenje....

Kao sto rece Shadowed : Uravnotezenost je kljuc . A ovo za kofein i ostale stimulanse...pa ljudi sa nekadasnjim tempom zivota i nisu imali potrebe za takvim supstancama .
Lead, follow.....or get a fuck out of my way !
 
Odgovor na temu

Bocko88
Srbija , Nis

Član broj: 269707
Poruke: 15
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 13:08 - pre 164 meseci
Citam ovo i osusise mi se usta, sad mi se pije koka kola :)
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 14:03 - pre 164 meseci
Citat:
Shadowed:Proteini u vocu? Nesto ni za vlakna ne bih rekao.


Protein Content of Fruit 1.

Please note: all protein values are approximate
Fruit (1 medium fruit unless stated)
Protein (g)
Apple 0.26g
Apricot 0.49g
Banana 1.22g
Blackberries (1 cup) 1.04g
Blueberries (1 cup) 0.97g
Cherries, sweet, raw (10) 0.82g
Grapefruit, pink (1/2) 0.68g
Grapefruit, white (1/2) 0.81g
---------------------------------------------

Fruits:

Food Serving Size Fiber in Grams

Apple 1 medium 4g
Applesauce 2/3 cup 3.6g
Banana 1 medium 3g
Blackberries 1/2 cup 4.4g
Raspberries 1/2 cup 4.6g
Blueberries 1/2 cup 3.8g
Pear 1 medium 4g
Grapes 15-20 1g
Raisins 2 Tbsp 2g
Dried Cranberries 1/3 cup 2.3g
Cantaloupe 1/4 cup diced 1g
Strawberries 1 cup 3g
Kiwi 1 large 3.1g
Cherries 1/2 cup 1.4g
Dates 2 1.2g
Figs (dried) 3 10.5g
Grapefruit 1/2 regular size .8g
Orange 1 large 2.4g
Fresh Orange Juice 3/4 cup .4g
Peach 1 medium 2.3g
Nectarine 1 medium 2.3g
Mango 1 medium 4.5g
Pineapple 1/2 cup .8g
Prunes 3 pitted 1.9g
Apricots (dried) 2 1.7g
Watermelon 1 thick slice 2.8g

Citat:
Shadowed: Nas digestivni trakt je srednje duzine jer smo svastojedi.



Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12850



+4784 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 14:08 - pre 164 meseci
Sad to uporedi sa potrebnom dnevnom kolicinom :)
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 16:01 - pre 164 meseci
O tome se pišu knjige.
Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

Hattalasat

Član broj: 60069
Poruke: 388



+38 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 18:23 - pre 164 meseci
Da , pisu se i u njima kaze da su proteini zivotinjskog porekla prema aminokiselinskom sastavu najznacajniji za misiscni rast i odrzavanje. Voce i povrce nam uglavnom dodje korisno zbog vlakana( nerastvorljivih u vodi posebno) jer omogucavaju iritaciju misica creva i time potiskuju hranu prema...izlazu. Vitaminski i proteinski unos voca i povrca je zanemarljiv osim u slucajevima kada se godinama / decenijama pridrzavamo takve ishrane. Inace ono ad hok voce i povrce malo znaci nasem organizmu...osim mozda placebo efekta : Sad sam se nakrkao limuna ne moze mi nista prehlada....
Lead, follow.....or get a fuck out of my way !
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 19:25 - pre 164 meseci
Jeste, to je tačno struktura amino kiselina iz životinjskog proteina itekako je bolja za izgradnju mišićnog tkiva, uostalom iz za celoukupno zdravlje organizma, ali si zaboravio da napomeneš da za razlaganje tih proteina trebaju posebni enzimi koji se uništavaju/oštećuju prilikom termičke obrade mesa.
Osim ako ne jedeš sirovo meso... Hmm... Trihinela?

Da me ne shvatite pogrešno, nisam protivnik mesa u ishrani samo sam zagovornik da treba više ubaciti voća da bi došlo do neke ravnoteže, a to nije 50% voće 50% meso, već 80% voće 20% meso + dodaci ishrani u vidu žitarica(u jako malim količinama)
Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12850



+4784 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 20:41 - pre 164 meseci
Po onome sto si prvo napisao ispadalo je ne da ne treba jesti meso nego da ne treba jesti nista osim voca.
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 21:27 - pre 164 meseci
Šta je ispalo i šta sam mislio nije isto. Predviđeni smo da jedemo voće, ali zbog posledica industralizacije, korišćenja pesticida i veštačkog đubriva, nutritativne vrednosti sastojaka su osiromašene. Zato smo se prilagodili...

Posmatraj to ovako: predviđeno je da hodamo, ali se ipak većinski krećemo uz pomoć automobila. Prilagodili smo se.
Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

Hattalasat

Član broj: 60069
Poruke: 388



+38 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 21:42 - pre 164 meseci
Meso koje je termicki obradjeno ( razumno,blagim kuvanjem , u alu foliji,rostilj) gubi neznatno od svoje "hranljivosti , pre svega vitamine i minerale dok aminokiseline ( koje su u vezi mesa i najbitnije ) ostaju u svojim lancima/strukturi . Znaci glutamin u curetini je glutamin i pre i posle obrade.
Sad, sto mnogi prze na ulju/masti pa se pri visokim temperaturama to ulje menja ...ali to je druga prica,mada usko vezana za meso.
Cak i belance koje po sastavu i iskoriscenosti ima biolosku vrednost 100 , nije dovoljno u smislu ishrane misica i odrzavanja pozitivnog azotnog bilansa u njima.....

Ja sam jedan od zavisnika od coca cole .... ali imam periode kada pijem i periode od po 2 x 3 meseca godisnje kada sam na dijeti uz intezivno vezbanje/kardio . Preko godine treniram , jedem uglavnom " po propisu" ali popijem kolu,pojedem slatko ....
Lead, follow.....or get a fuck out of my way !
 
Odgovor na temu

walker68
Zeljko B
nis

Član broj: 58392
Poruke: 128
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 22:06 - pre 164 meseci
Zanimljivo je to kod Koka kole, a desava mi se da ne pijem po mesec dana i odjednom dobijem jaku zelju da popijem 2,3 case i odmah kupim, mogu to opisati kao neku vrstu zavisnosti. iz price drugih saznajem da se i to drugima ponekad desava...........
zimi je retko pijem, a leti volim sa limunom i ledom, a mislim da u manjim kolicinama ponekad nije stetna. Gazirana jeste, to kao ne valja. I ima secera osim Cole Zero, koja nema.
I primecujem da se Cola cesto pije na veseljima, zurkama, svadbama.,......mislim da je strah preteran osim ako se ne pije litar dnevno sto je po meni zaista mnogo. I sam cuo za jednog kome otisli bubrezi jer pio svaki dan po litar.
Istazivanje kaze da i unosenje minerallne vode moze biti kobno u vecim kolicinama, pa nek svako proceni...koliko ce da pije.!
ZB
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12850



+4784 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola11.10.2010. u 23:24 - pre 164 meseci
Ni Light nema secer.
Zavisnost.. Pa, kao i od svega drugog slatkog :) I pomalo od kofeina, kao kod kafe.

 
Odgovor na temu

nvukelic
Beograd

Član broj: 61473
Poruke: 285
*.dynamic.sbb.rs.



+15 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 00:32 - pre 164 meseci
Citat:
DedaNS: ali si zaboravio da napomeneš da za razlaganje tih proteina trebaju posebni enzimi koji se uništavaju/oštećuju prilikom termičke obrade mesa.

Za ovo ne postoji adekvatan facepalm...
 
Odgovor na temu

Machiavelli...
Đorđe Đokanović
IT Support Engineer II
www.amazon.com
Philadelphia

Član broj: 90589
Poruke: 672
*.hsd1.pa.comcast.net.

Sajt: www.linkedin.com/in/dorde..


+92 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 01:18 - pre 164 meseci
Ma da je sreca da ima secera, nema ga ni gram. Ima samo High Fructose Corn Sirup sto je jeftin substitut za secer, i hebeno je zaeban i nezdrav (nalazi se u brzoj hrani, skoro svim sokovima, u procesuiranoj hrani, jedan od velikih uzrocnika gojaznosti...). Jedna casa kola kole tu i tamo nece nista da fali.

Ja recimo svom dedetu bi dozvolio 2 limenke nedeljno, mislim da je to OK. Inace ne treba da pije ni jedan od sokova na trzistu, sve je to djubre. Naisao sam na jedan sok za koji bi rekao da je OK - Naked, ali jedna bocica kosta 3+$ skoro.

Sto se tice mesa i proteina, uopste nije tacno da nam je neophodno. Crveno meso treba izbegavati svakako (5% dobrih stravi i 95% losih). Proteine mozete dobiti od zilion stvari - pasulja, mleka, sira, zitarica, dobrog crnog hleba... koji ce Vam biti vise nego dovoljni. Mislim da meso treba jesti 2-3 puta nedeljno(piletinu, curetinu), ribu, dosta povrca, voca i da se pije voda.


Having an idea is like being in a nutshell, but exchanging idea and collaborate
with
others is like being in infinite ocean of knowledge.
________________________________________________________________
____

Veruj u sebe. Ako ti neces, ko hoce?!

„Bolje živeti 100 godina kao milioner, nego sedam dana u bedi.“
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 09:58 - pre 164 meseci
Citat:
nvukelic: Za ovo ne postoji adekvatan facepalm...


Vidim da ti knjiga nije draga, kao recimo biologija za 8. razred osnovne škole. Ako si još u 7. može ti se oprostiti, ali ti to ne daje pravo komentara.

Cenim da je bolje popiti čašu piva/vina (dok god se zadržavamo na jednoj čaši) nego čašu kole.
Što se tiče dece, mislim da je mudro uložiti pare u jedan kvalitetan sokovnik i imati uvek svežeg voćnog soka u kući.
Ionako je danas hrana jeftinija nego ikada u ljudskoj istoriji.


Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

nvukelic
Beograd

Član broj: 61473
Poruke: 285
*.dynamic.sbb.rs.



+15 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 10:08 - pre 164 meseci
Citat:
DedaNS: Vidim da ti knjiga nije draga, kao recimo biologija za 8. razred osnovne škole. Ako si još u 7. može ti se oprostiti, ali ti to ne daje pravo komentara.
[/img]


Mnogo si vickast. Čekaj da vidim da li sam te dobro razumeo:

Citat:
za razlaganje tih proteina trebaju posebni enzimi koji se uništavaju/oštećuju prilikom termičke obrade mesa.


Ti kažeš da se enzimi potrebni za razlaganje proteina iz mesa nalaze u tom istom mesu? Znači i da enzime unosimo? Ispravi me ako sam te pogrešno razumeo. A ako te jesam dobro razumeo, molim te da mi elaboriraš tu tvrdnju.
 
Odgovor na temu

Ilic Igor
Vlasnik
Vlami d.o.o.
Beograd

Član broj: 14961
Poruke: 756
212.200.65.*

ICQ: 46969546
Sajt: www.gradjevinskinajlon.rs


+5 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 10:10 - pre 164 meseci
Šta je sa Cedevitom, Revitom i Kvasom (BIP), sigurno imaju i oni zaslađivače, koliko je to zdravo?
Pitam jer zadnjih godinu dana prebacio sam se na ova praškasta pica.
http://www.gradjevinskinajlon.rs/
Gradjevinski najlon i džakovi za šut.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 10:23 - pre 164 meseci
Isto koliko i kokakola...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

DedaNS
Izvor znanja i mudrosti
Novi Sad

Član broj: 263734
Poruke: 16
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 10:29 - pre 164 meseci
Da, dobro si me razumeo.

Termičkom obradom mesa si upravo uništio enzime za razlaganje ugljenih hidrata i masnoća iz istog. Sve što možeš da uradiš jeste da uporedo sa tim mesom jedeš sveže, presno povrće i poboljšaš unos enzima.

Ono što si ti pomešao je razloga između dve vrste enzima, endogenih enzima (fermenta, nastaju u žlezdama čoveka, služe za čisto razlaganje hrane) i egzogenih enzima (takozvanih "pravih enzima") koje organizam ne stvara, i koji pored razlaganja hrane imaju ulogu u ishrani ćelija (ćelijski metabolizam).
I tako dok jedni samo razlažu hranu, drugi i razlažu i hrane ćeliju, a razložena hrana ako ne uđe proces ćelijskog metabolizma nema funkciju.

Jel se sada slažeš da su enzimi neophodni?

Usput čuo sam dobre komentara o toj reviti, ali nikada nisam uzeo da proverim šta je unutra.
Čini dobro - dobru se nadaj

Svaka luda može da kritikuje, osuđuje i prigovara - i svaka to i čini.

Nije dovoljno za dobrog baštovana da voli cveće, on se mora boriti protiv korova.
 
Odgovor na temu

Hattalasat

Član broj: 60069
Poruke: 388



+38 Profil

icon Re: Otrov zvani Coca-Cola12.10.2010. u 10:30 - pre 164 meseci
Proteini iz zitarica/povrca NISU i NE MOGU biti isti kao oni zivotinjskog porekla. Ti proteini nemaju potpuni aminokiselinski sastav.Tacka .
Na primer toliko popularna soja se moze jesti ali kod muskaraca deluje na estrogen...... ko se malo razume u tematiku,zna o cemu govorim. Takodje ni sok sveze cedjen iz sokovnika nije dobar ako se pije litar/dva dnevno . Fruktoza/glukoza/secer/salo.Drugo je casa do dve dnevno.

Kvas je od ostataka pri proizvodnji piva,sodirano i zasladjeno.
Lead, follow.....or get a fuck out of my way !
 
Odgovor na temu

[es] :: Nauka :: Otrov zvani Coca-Cola

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 71008 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.