Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ima li više modela BASE DivX plejera ?

[es] :: Multimedijalni uređaji :: Ima li više modela BASE DivX plejera ?

[ Pregleda: 4689 | Odgovora: 18 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Ima li više modela BASE DivX plejera ?25.11.2005. u 10:46 - pre 223 meseci
Video sam BASE DivX plejer u više varijanti (čini mi se tri).
Da li su to samo različita kućišta za istu mašinu ili je razlika u modelima.

Može li ko reći koja je razlika u odnosu na prethodni SKY (bez Vision).
 
Odgovor na temu

gileii
Ivan Ilic
Nis

Član broj: 42869
Poruke: 226
*.041net.co.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?25.11.2005. u 13:17 - pre 223 meseci
Razliciti su plejeri i u odnosu na sky po kvalitetu nema nikakve razlike posto i SKY i BASE dolaze iz iste fabrike

Pozdrav,
Gile
Gile
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?25.11.2005. u 13:34 - pre 223 meseci
Hvala na obaveštenju.

Da li ima više modela BASE plejera ili su samo različito pakovani.
Ako postoji više modela, koja je razlika između njih pojedinačno.
Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.kv.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?25.11.2005. u 20:11 - pre 223 meseci
Pozdrav,

da, ima vise razlicitih modela, osnova je ista ali ne i funkcionalnost. Moguce je da Gileii zna sve modele, ja nisam siguran sta je od narucenog stiglo ali se proizvodi po ozbiljnoj specifikaciji i nema bas vremena na gubljenje na "slicne" a sminkom razlicite modele. Dakle, jezgro u sustini isti ali propratni sadrzaji (tipa citanje kartica itd.) razliciti.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 07:40 - pre 223 meseci
Znači po pitanju stabilnosti u radu i ponašanju bi trebalo da su svi isti, samo je razlika u nekim mogućnostima pojedinih modela.
Ako je tako, onda mi je svejedno koji model ću uzeti jer mi zahtevi nisu ništa posebno : samo da može da normalno reprodukuje DVD i da može bez problema da pusti DivX (kako se ponaša po pitanju medija - Verbatim, Princo,... ima li tu nekih problema sa učitavanjem).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..taman-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 10:15 - pre 223 meseci
Pozdrav,

koliko mi je poznato, nije izbirljiv po pitanju medija, ima standardno ogranicenje cipa u smislu .txt ekstenzije fonta te nemogucnost ucitavanja ako nije u istom folderu. Ko moze da zivi sa time, super.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 10:29 - pre 223 meseci
Citat:
lancia88: Pozdrav,

koliko mi je poznato, nije izbirljiv po pitanju medija, ima standardno ogranicenje cipa u smislu .txt ekstenzije fonta te nemogucnost ucitavanja ako nije u istom folderu. Ko moze da zivi sa time, super.


Nije valjda da podržava samo .txt ekstenziju za subtitlove ???
 
Odgovor na temu

gileii
Ivan Ilic
Nis

Član broj: 42869
Poruke: 226
*.041net.co.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 13:43 - pre 223 meseci
@zek
Cita sve osim .txt formata.
Ako ti ne trebaju mugucnosti tipa citanja kartica ili usb a hoces base uzmi DV-961 on je najeftiniji a po kvalitetu je identican kao i skuplji modeli.

Pozdrav,
Gile
Gile
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 14:35 - pre 223 meseci
@gileii

E, to je ono pravo !

Hvala na pomoći i detaljnom objašnjenju.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..taman-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?28.11.2005. u 16:29 - pre 223 meseci
Pozdrav,

e to je ono zbog cega sam pomenuo da Gilei zna sta je stiglo od narucenih modela, znao sam koja su cetiri modela narucena ali nisam znao koji su tacno stigli.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?29.11.2005. u 06:45 - pre 223 meseci
@lancia88

Čini mi se iz ranijih postova da si ti zadovoljan radom svoga SKY-ja, pre svega mislim na pouzdanost i eventualne bagove koje su imali neki drugi plejeri.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..njuel-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?29.11.2005. u 13:41 - pre 223 meseci
Pozdrav,

naravno, ja sam otisao korak dalje pa imam nekoliko playera radi uporedjivanja medjusobnih karakteristika. Prakticno, i MTK cip se razlikuje u nekoliko podverzija, Gileii zna vise o tome jer se veoma udubio u tu pricu tako da na pomolu moguce imamo i jos jednu evoluciju na ovom polju samo sa drugom podverzijom cipa. Do kraja nedelje znacemo nesto vise, poslao sam uredjaj Gileii-u da ga prouci te cemo tada znati ima li mozda i za nijansu boljeg i kompletnijeg resenja od Sky-ja. Svakako, ovo ne cini Sky/Base losim playerima vec u komparativnom smislu pokazuje jos jedan korak dalje kojim se otislo u evoluciji playera zasnovanim na MTK cipu. Radi uporedjivanja imam i Sky Vision sa svim svojim vrlinama i manama, jedino nemam Triotec koji bi dao jos ponesto u smislu poredjenja, ali i na osnovu ovih uporedjivanja mogu da dam nekoliko konstatacija:

Sky je svojevremeno bio najbolji izbor za one koji mogu da prilagode svoje gledanje ogranicenju MTK cipa sa kojim je neophodno da prevod i film budu u istom folderu, te nesposobnoscu cipa da cita pojedine, uglavnom .txt formate prevoda. Sto se svega drugog tice, player je izuzetno zahvalna spravica, za cenu koliko je kostao je cak pruzao onu udobnost da se ne osecas magarcem posle kupovine zarad previsoke cene, tacnije, kostao je koliko i obicni DVD playeri koji cak i ne citaju Divx uopste. Na taj racun mogla mu se oprostiti i greska prilikom motanja unazad u nekim situacijama. Sve drugo je besprokorno funkcionalno na uredjaju: Karaoke sa dodatnim volume/echo potenciometrima, surround kao i quazzi surround (pretvaranje stereo signala u paralelni signal sa programiranim delay-em na sve zvucnike), dodatni stereo izlazi te se moze spojiti istovremeno i 5.1 sistem i jedan stereo uredjaj samo pomocu cinceva itd. Uz izmenjen Gileii-jev FW, kretanje kroz menu je znatno uprosceno i pregledno a tako je i upravlajnje daljinskim. Gresaka u radu nije bilo koliko sam uspeo da primetim na nekoliko komada vec vise od pola godine.

Sky Vision (novi model) za solidnu razliku u ceni pruza mogucnost ucitavanja svih prevoda sa kojima sam se sreo te mogucnosti da prevod ne mora biti u istom folderu kao i film sto je zaista znacajna prednost. Novi model donosi i bezzicne slusalice i radio tuner ali nema karaoka i znatno je komplikovanije i teze pregledno kretanje po meniju, raspored dugmica na daljinskom takodje u poredjenju sa Sky playerima ostavlja utisak manje prakticnosti a vec toliko pominjani kvarovi sa vratancima i svim ostalim su u znatnoj meri smanjeni u odnosu na prethodni model ali ne i u potpunosti - prisutni su i dalje.

Eto, nadam se da ces ovde uspeti pronaci nesto za sebe a ja cu ovih dana napraviti jednu objedinjenu temu sa opisom vaznijih playera pa ce mozda biti sve to preglednije nego dosad.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?29.11.2005. u 14:41 - pre 223 meseci
Quote:
"Do kraja nedelje znacemo nesto vise, poslao sam uredjaj Gileii-u da ga prouci te cemo tada znati ima li mozda i za nijansu boljeg i kompletnijeg resenja od Sky-ja.Do kraja nedelje znacemo nesto vise, poslao sam uredjaj Gileii-u da ga prouci te cemo tada znati ima li mozda i za nijansu boljeg i kompletnijeg resenja od Sky-ja."

Da li to znači da će se pojaviti novi DivX plejeri na tržištu, ili se radi o nekim izmenama na već postojećim modelima koji su u opticaju?

Uostalom sačekaću tvoj objedinjeni komentar o plejerima na ovim prostorima.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..njuel-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?29.11.2005. u 17:34 - pre 223 meseci
Pozdrav,

da, rec je o novom playeru, nece se pojaviti vec se pojavio ali je sto se tice mene to jos u test fazi a sto se tice Gileii-ja u fazi prerade.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?30.11.2005. u 09:55 - pre 223 meseci
Danas sam na brzinu pogledao BASE 961 i 967 i koliko sam zapazio osnovni model 961 nema mogućnost reprodukcije MP3 fajlova, dok "stari" 967 može i to i slike da prikaže i još ima neke mogućnosti (WMF ili tako nekako). Razlika u ceni je minimalna (200 dinara) i čini mi se da je optimalnija varijanta model 967.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

gileii
Ivan Ilic
Nis

Član broj: 42869
Poruke: 226
*.041net.co.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?30.11.2005. u 13:21 - pre 223 meseci
Base DV-961 ima iste mogucnosti kao i SKY DV-963 osim karaoka zato sto koriste isti firmware sa malim izmenama u delu za komande na samom uuredjaju.

Pozdrav,
Gile

[Ovu poruku je menjao gileii dana 30.11.2005. u 14:22 GMT+1]
Gile
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?30.11.2005. u 13:42 - pre 223 meseci
Na kutiji BASE 961 ne piše da podržava reprodukciju MP3 fajlova, niti Kodak slika kao što model 967 ima.
Ne znam da li je to greška na samoj kutiji ili model 961 (koji je po meni i najboljeg dizajna) stvarno ne podržava ove opcije.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..njuel-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?01.12.2005. u 01:00 - pre 223 meseci
Pozdrav,

Gileii radi FW za ove uredjaje pa mu mozes slobodno verovati. Nedostatak karaoka je mene licno razocarao a nije me utesio ni citac kartica, da budem iskren.
 
Odgovor na temu

zek
Beograd

Član broj: 21753
Poruke: 53
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Ima li više modela BASE DivX plejera ?01.12.2005. u 11:42 - pre 223 meseci
Naravno da verujem čoveku kad on radi sve za te plejere, nego je zabunu uneo prodavac koji tvdi da model BASE 961 NE PUŠTA MP3, što je mene malo začudilo jer mi se čini da nisam video ni jedan DVD plejer koji ne može da reprodukuje MP3 fajlove.
Inače model sa karticom je BASE 971C. (po meni najlošijeg igleda)
Prvi BASE model koji se pojavio koliko znam je 967. (po spoljašnjem izgledu malo podseća na X-wave 9200)
Ni jedan od ovih modela nema karaoke kao SKY 963.

Pošto meni nisu važne opcije kao što su karaoke, kartica, USB... to mi se čini da je prava opcija 961 (pod uslovom da čita MP3).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

[es] :: Multimedijalni uređaji :: Ima li više modela BASE DivX plejera ?

[ Pregleda: 4689 | Odgovora: 18 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.