Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa Usb prikljuckom

[es] :: Ostali hardver :: Problem sa Usb prikljuckom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 12691 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Problem sa Usb prikljuckom10.11.2005. u 10:44 - pre 223 meseci
Imam problem sa USB prikljuckom koji se nalazi sa prednje strane kucista. On nije radio od kada sam kupio komp pa nisam ni obracao paznju na to. Ali sada mi potrebao taj usb prikljucak. Mislim da nije dobro povezan sa maticnom plocom. E sada kada bih znao kako da povezem sa maticnom plocom ne bih pisao ovo. Dakle po semi koju imam, ovako ide prikljucak koji se nalazi na maticnoj ploci.
Sa gornje strane 5V P6- P6+ GND NC a sa paralelno da donje strane 5V P5- P5+ GND. Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne kako da prikljucim taj usb prikljucak.


Hvala,
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.COOL.ADSL.VLine.verat.net.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom10.11.2005. u 12:00 - pre 223 meseci
Kako ti je taj prikljucak uopste povezan? ima li neki kabl od njega, pa konektor na maticnu plocu ili nema nista, buduci da iznosis raspored kontakata. Mozda ti je u BIOS-u iskljucen taj prikljucak? Meni se je doduse desilo da sam kupio nov ventilator za graficku karticu, koji je imao zice obrnute naopako (pogresan polaritet), ali sumnjam da bi to bio slucaj kod tvog prikljucka, ako imas fabricki povezane konektore. To je ipak malo ozbiljnija stvar od obicnog ventilatora.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom10.11.2005. u 14:53 - pre 223 meseci
Da, od USB prikljucka idu neki kablovi, neki su povezani sa konektorom na maticnoj ploci a neki mislim da nisu, (mozda i ne trebaju da budu, ne znam). A ne sumnjam da postoji mogucnost da je u Biosu iskljuceno to.
A gde se nalazi ta opcija u Biosu ?! (Maticna ploca je Asusova)
 
Odgovor na temu

JOJO847

Član broj: 14162
Poruke: 6623
*.adsl.net.t-com.hr.



+10 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom10.11.2005. u 20:56 - pre 223 meseci
da, moguce da ima opcija u biosu. potrazi nesto tipa "enable USB front panel, ili pin header bla bla tako nesto"
Bolje cemo ti pomoci ako nam kazes koje kuciste imas ili barem oznake na konektoru/ima koji se spajaju iz fornt panela na maticnu plocu te koji je model asusove ploce u pitanju.
U vecini slucajeva za spajanje fornt panela iz usb-a sa "kucista" idu četri žice direktno u jedan konektor, vrlo vrlo rijetko u njih 4 dakle svaka žica u svoj konektorčić. Gdje ide u jedan veliki obicno je naznaceno brojkom koji je prvi pin, a i na maticnoj ploci bi trebalo biti.
UPOZORENJE: Nepravilno spajanje USB front panela, narocito +5V i mase može dovesti do trajne štete na uređaje priključene na taj USB priključak.



[Ovu poruku je menjao JOJO847 dana 11.11.2005. u 23:16 GMT+1]

 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom10.11.2005. u 22:49 - pre 223 meseci
@Shomi000

Na konektorima koji su na kablovima od USB-a koji se kace na plocu bi trebalo da pise sta je koji ( -D,+D,GND i +5V koji oznacavaju na par nacina ) i samo ih spojis po semi.

Pazi dobro sta je JOJO847 napisao u upozorenju.
 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom11.11.2005. u 12:47 - pre 223 meseci
E ovako, iz kucista mi nezgodno vidim koje zice idu iz USB-a, ali ima njih 5 koje nigde nisu ubodene, dakle slobodne su, a obelezene su sa : R-out, R-ret, L-out, L-ret i Ground. A u USB konektor na maticnoj ploci su ubodene 4 zice i one su obelezene sa +D, -D, Ground i VCC. Da li su pravilno ubodene ne znam, nisam dirao to od kada sam kupio komp.
 
Odgovor na temu

JOJO847

Član broj: 14162
Poruke: 6623
*.adsl.net.t-com.hr.



+10 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom11.11.2005. u 19:57 - pre 223 meseci
ove koje su slobodne mi se po oznakama cine da su od konektora za slusalice i mikrofona.
napisi koja je maticna ploca.
Inace to si virio krot plexi na kucistu? Komp je pod garancijom? Ako je, nosi im ga!

 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom12.11.2005. u 11:23 - pre 223 meseci
Ploca je Asusova P4P8X. A nije pod garancijom, a ionako su tu radnju zatvorili ;)
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom12.11.2005. u 15:30 - pre 223 meseci
U BIOS-u te ploce imas opcije koliko ce USB portova biti omoguceno 2, 4, 6, 8, pa pogledaj tamo. Velika je verovatnoca da je konektor pravilno uboden u plocu jer su obicno orijentisani, ne mogu se okrenuti (mada se nikad ne zna) a pre ce biti da su ti aktivirani samo zadnji USB portovi. Interesantno bi bilo znati da li je tebi malo 4 zadnja porta pa zato hoces da koristis prednje ili se radi samo o prakticnosti, jer su prednji stvarno prakticniji. U svakom slucaju, proveri koliko ih je ukupno aktivirano a i neki drajver se spominje u Manual-u.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom12.11.2005. u 20:17 - pre 223 meseci
U biosu je sve ok podeseno. Definitivno nisu zice kako treba konektovane za plocu. A ako zna neko raspored kako treba da ih konektujem, neka javi....
 
Odgovor na temu

JOJO847

Član broj: 14162
Poruke: 6623
*.adsl.net.t-com.hr.



+10 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom12.11.2005. u 23:12 - pre 223 meseci
lijepo skokni do www.asus.com, tamo ces naci manual svoje maticne ploce (ili ako ga imaš u papirnatom izdanju) i u manualu ti piše koji pin je za što, čak je i nacrtano uz njegovu oznaku.
Tokom spajanja imaj na umu moje upozorenje odozgora!

 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom13.11.2005. u 00:20 - pre 223 meseci
Evo kako je u manualu:



a na nekom sajtu su boje zica ovako oznacene:



mada se meni cini da su GND najcesce crne. Tako da mozes proveriti polozaj zica. Meni se cini da sam na nekoj staroj ploci imao bas suprotno od ove ploce - GND su bile jedna levo, druga desno, tako da si mogao da ubodes konektor na bilo koji nacin, uvek su GND i crvena legle na svoje mesto. Na ploci o kojoj govorimo, moguce je pogresno ubosti konektor, osim ako nema neke mehanicke prepreke - onaj pin NC bi mozda tu mogao da igra neku ulogu i njega nije bilo na mojoj staroj ploci.

[Ovu poruku je menjao tdjokic dana 13.11.2005. u 01:48 GMT+1]
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom13.11.2005. u 15:27 - pre 223 meseci
E ovako : Crna zica je obelezena sa Ground, crvena sa VCC, bela sa D- i zelena sa D+ I po ovoj semi koju si postavio, koju zicu gde treba da ubodem ?!
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom13.11.2005. u 19:14 - pre 223 meseci
Kakav je tvoj konektor, koliko zica ima? Ovi prikljuchci na osnovnoj ploci su za po dva odvojena USB prikljucka, zato ima 8 zica. Ako ti imas samo 4 zice, onda ih prikljuchi samo u jednom redu, gornjem ili donjem, svejedno, jednog od prikljucaka na osnovnoj ploci. Idi redom - za crnu i crvenu je sada jasno gde idu - crna je Ground (masa, "zemlja"), crvena je +5V, bela (ako si uzeo recimo donji levi red pinova da prikljucis na njega)na P5-, zelena na P5+. Tebe verovatno zbunjuje sto ima 2 x 8 (odnosno, sa NC pinom, 9) pinova za prikljucenje.
Na svetu postoje samo 2 OS-a: 1. Mint, 2. svi ostali!
 
Odgovor na temu

Shomi000
Milosh Peric

Član broj: 73412
Poruke: 10
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom13.11.2005. u 19:48 - pre 223 meseci
Hvala ti sto si mi pomogao !! Sve sada radi kako trerba......

 
Odgovor na temu

crtanii
lik crtani
BiH

Član broj: 107805
Poruke: 6
195.222.35.*



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom23.09.2006. u 22:30 - pre 213 meseci
Bio bih zahvalan na pomoci oko problema koji je priblizno identican ovome gore, samo sto je kod mene u pitanju siemens d1107 maticna ploca. i takodje bih ukljucio dva dodatna usb-a sa prednje strane kucista (koji nisu ukljuceni). trazim danima neko upustvo na net-u za tu plocu, ali uzalud. samo sto je kod mene raspored nozica za usb (na ploci) 2x7+1 . ako to nesto znaci. i takodje imam i dva jumper-a na drugom i trecem redu. pa nisam siguran kako da ukljucim?
i poderana papuca je papuca
 
Odgovor na temu

buljko
Ljubisa Spasic
Kladovo

Član broj: 77384
Poruke: 4624
62.108.124.*



+5 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom23.09.2006. u 22:39 - pre 213 meseci
Gde bi ti da ukljucis USB?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

crtanii
lik crtani
BiH

Član broj: 107805
Poruke: 6
195.222.35.*



Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom24.09.2006. u 11:22 - pre 213 meseci
Imam neko kino od racunara, Intel III 600 MHz, na maticnoj ploci fujitsu-siemens AG D1107, na kojoj se nalaze dva USB-a. Posto na kucistu imam dva USB prikljucka koji nisu spojeni na plocu, interesuje me (prema 4 slike koje sam stavio u prilog, ocito ne znam kako se slike stavljaju u poruku, pa sam ih stavio na rapidshare, ako to nije problem?) da li neko zna raspored konektora (od 2 USB-a sa kucista) na maticnoj ploci? Zanima me kojim redoslijedom da ih ukljucim. Takodje na jednoj od slika, usb-a na maticnoj ploci, vidi se da imaju dva jumpera. Eh, ako bi neko mogao da mi kaze kojim redoslijedom bih trebao to sve da ukljucim? Na stranicama siemens-a sam trazio link, pomoc, bilo sto za navedenu maticnu plocu, ali nisam nista nasao. Dobro bi bilo ako bi neko imao neki book, ako se vec ne zna raspored konektora?
Zahvaljujem i na pdf prilogu. gdje bih ja da ukljucim usb? pa i ja to pitam, mislim da ima mjesta, samo mi je vazan raspored. zato sam sve slik'o, i evo, stavio kao prilog. imaju i jumperi? cemu sluze? ako neko bude gled'o.
Zahvaljujem na pomoci.

linkovi za prilog:
http://rapidshare.de/files/34249630/01_usb_na_ploci.jpg.html
http://rapidshare.de/files/342...ednjoj_strani_kucista.jpg.html
http://rapidshare.de/files/342...tora_usb_a_na_kucistu.jpg.html
http://rapidshare.de/files/342...04_raspored_konektora.jpg.html
i poderana papuca je papuca
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom24.09.2006. u 17:36 - pre 213 meseci
Meni se ipak čini da posle pitanja "Gde bi ti da ukljucis USB?" nedostaje komentar "kad nema gde". ;)
 
Odgovor na temu

buljko
Ljubisa Spasic
Kladovo

Član broj: 77384
Poruke: 4624
62.108.124.*



+5 Profil

icon Re: Problem sa Usb prikljuckom24.09.2006. u 18:11 - pre 213 meseci
Citat:
calexx: Meni se ipak čini da posle pitanja "Gde bi ti da ukljucis USB?" nedostaje komentar "kad nema gde". ;)


Ima, samo treba pogledati datasheet! Na mesto USB Card Readera! Skini dzampere i pogledaj gde se onda povezuje, nema mnogo kombinacija, zakaci Vcc i GND fiksno (da ne zajebes nesto u kombinovanju) i, ne ostaje ti vise mnogo da dodjes do konacnog resenja!

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

[es] :: Ostali hardver :: Problem sa Usb prikljuckom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 12691 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.