Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y080

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y080

[ Pregleda: 3532 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gajicgoran
Popisivach inventarskih brojeva po
sobama
BG

Član broj: 14081
Poruke: 27
62.193.142.*



Profil

icon Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08020.05.2005. u 12:08 - pre 230 meseci

Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 (Pentium II) vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y080L0 - 80 GB ? isti je džamperisan na Cap. Limit.
 
Odgovor na temu

mleposavic_lepi
Milan Leposavić
Privatno
Trstenik

Član broj: 16661
Poruke: 585
*.vdial.verat.net.

Jabber: mleposavic@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 626.05.2005. u 16:21 - pre 230 meseci
Nije moguce ako nema novije verzije BIOS-a da bi podrzavala veci hard. Jedino ako je u medjuvremenu izasla neka novija verzija BIOS-a koja dopusta veci hard od 32GB. Proveri na sajtu proizvodjaca i flashuj najnoviji BIOS.

Fora kod hard diskova sa dzamperom za smanjivanje kapaciteta je uradjena tako da ploca vidi najvise sto moze od tog hard diska. Kad se postavi dzumper ako ploca ne vidi taj kapacitet od 32GB odmah se spusta na sledeci manji kapacitet, ako ne vidi ni taj onda na sledecu manju vrednost. To sam pronasao na WD-ovom sajtu posto sam i ja imao slicnu plocu GA-5AX koja je videla max. 32GB!!!


Pozdrav!!!
::DFI LP DK 790FXB-M2RSH::AMD PhenomII [email protected] +100mV::TT BigWater735+BlackIce 360::4GB Corsair XMS2 Dominator 1066MHz::Gainward HD4870 512MB GDDR5::2xWD Raptor 74GB RAID::Auzentech X-Fi Prelude 7.1::BigTower TT Armor+::Enermax Galaxy 1000W PSU::LG Flatron W2252TQ 22"::APC SmartUPS 1500I::BluRay LG GBW-H10N::Logitech Z5500::Logitech Desktop MX 5500 Revolution::
 
Odgovor na temu

draganbg82
Dragan Tomic
Beograd

Član broj: 9415
Poruke: 294
*.111.EUnet.yu.



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08026.05.2005. u 16:29 - pre 230 meseci
Ja sam imao isti problem na Lucky Star loci (firma vise ne postoji) sa VIA Apollo VPX chipsetom.

Ja sam imao disk od 40GB, ali je video samo 32GB. Probao sam i foru da podelim disk na particije i uspelo mi je ali mi se cinilo da je sve to nekako bilo nestabilmno koliko se secam tako da nista od vaznih podataka nisam cuvao na toj particiji.

Pokusaj da podelis na particije sa MaxBlast-om, posto je Maxtor u pitanju.
Sve sto radis, radi sa silom.
 
Odgovor na temu

VRKY

Član broj: 21087
Poruke: 4690
*.adsl.net.t-com.hr.



+8 Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 626.05.2005. u 16:35 - pre 230 meseci
Da, sa jumper-ima možeš ograničit kapacitet diska, to se uglavnom radi kod starijih ploča (vjerovatno je i tvoja malo starija) da mogu prepoznat disk stavlja se taj jumper i s time ograničava kapacitet na 32 GB!
 
Odgovor na temu

gajicgoran
Popisivach inventarskih brojeva po
sobama
BG

Član broj: 14081
Poruke: 27
62.193.142.*



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08026.05.2005. u 17:36 - pre 230 meseci

Da, poznato mi je da se taj problem oko maksimalnog kapaciteta koji moze ploca da podrzi resava tako sto se update-uje BIOS, ali video sam na Interenetu da su se neki ljudi zalili kako su to probali pa su sprzili, ili sta vec BIOS, i da su morali da kupuju novi chip. U ovom mom slucaju kockanje nije opravdano.

Ono sto sam video na Maxtorovom sajtu jeste da imaju neki program koji sluzi da se prevazidje ogranicenost OPERATIVNOG SISTEMA koji ne podrzava kapacitete vece od 139 ili tako nesto GB. Ili sam zabasao na pogresan put. (mrzim da tumacim stranice na engleskom)

No, ako ne moze - ne moze, i gotovo. Nek radi sa onim sto je sigurno.


Hvala vam na vremenu i trudu.

 
Odgovor na temu

wiz011
Beograd

Član broj: 54709
Poruke: 270
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 629.05.2005. u 03:27 - pre 230 meseci
Ja sam uspeo da na ploču GA-586T2 (PI TX ploča) stavim BIOS koji podržava hard diskove do 136 GB. Sam Gigabyte ne nudi BIOS sa podrškom za više od 32 GB, a ovo što sam instalirao je neoficijelna modifikacija koju je napravio neki Čeh.

Za bezmalo sve ploče postoje na Net-u takve neoficijelne modifikacije BIOS-a, samo je pitanje koliko su stručno urađene. Ovaj Čeh je maestralno odradio update (sve savršeno radi, uključujući autodetect i prijavljivanje veličine hard diska), pritom je i detaljno komentarisao izmene u kodu pa mi je i pre instalacije bilo jasno da čovek tačno zna šta radi. No, takve stvari su uvek lutrija. Može se, dakle, naći savršeno modifikovan BIOS, ništa lošiji od onog koji bi uradila fabrika, a može se naći i neki amaterski rasturen.

Maxtorov utility ne može da se koristi na nekim BIOS-ima (recimo na jednom od najrasprostranjenijih Award BIOS-a), pa prethodno treba pročitati dokumentaciju da bi se videlo da li je to rešenje upotrebljivo ili ne.
 
Odgovor na temu

draganbg82
Dragan Tomic
Beograd

Član broj: 9415
Poruke: 294
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08029.05.2005. u 20:32 - pre 230 meseci
Citat:

Maxtorov utility ne može da se koristi na nekim BIOS-ima (recimo na jednom od najrasprostranjenijih Award BIOS-a), pa prethodno treba pročitati dokumentaciju da bi se videlo da li je to rešenje upotrebljivo ili ne.


Ja sam na P1 imao Award Bios 4.71 PG i sve je radilo sa MaxBlast-om
Sve sto radis, radi sa silom.
 
Odgovor na temu

wiz011
Beograd

Član broj: 54709
Poruke: 270
*.beoland.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 629.05.2005. u 23:32 - pre 230 meseci
Citat:
draganbg82: Ja sam na P1 imao Award Bios 4.71 PG i sve je radilo sa MaxBlast-om

Tja, baš je za Award 4.71 PG izričito pisalo da ne može.
 
Odgovor na temu

draganbg82
Dragan Tomic
Beograd

Član broj: 9415
Poruke: 294
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08030.05.2005. u 01:20 - pre 230 meseci
Kazem bilo je davno , ali sigurno je radilo.
Sve sto radis, radi sa silom.
 
Odgovor na temu

Marcony
Network security inzenjer
Beograd

Član broj: 10486
Poruke: 1853
*.bg.wifi.vline.verat.net.



+18 Profil

icon Re: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y08030.05.2005. u 05:56 - pre 230 meseci
Moj prijatelj je kupio hdd od 40GB, ali mu je tadasnji P2 (ne znam koja je ploca bila u pitanju) prijavljivao 32GB, ali je u Windows-u pisalo 40GB. Instalirao je OS, i na njemu je drzao sve svoje podatke, da bi mu posle 3-4 dana sve to nestalo!!! Nista nije brisano, nikakvi padovi napona (hdd nije crkao), vec je jednostavno sve to samo nestalo.
YU2MP
 
Odgovor na temu

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: Da li je moguće napraviti da Gigabyte-ova ploča GA-6BXC rev 1.7 vidi i više od 32GB na Maxtor 6Y080

[ Pregleda: 3532 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.