Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJUMU?

[es] :: Nauka :: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJUMU?
(Zaključana tema (lock), by Bojan Basic)
Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 15657 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 19:55 - pre 234 meseci
Citat:
Bojan Basic: Upravo si rekao da kad stigneš do broja 10 prošlo je 10 celih godina, što znači da broj 10 na tvom dijagramu označava momenat kad se završava 10. godina i počinje 11. Isto tako kad stigneš do broja 2000 prošlo je celih 2000 godina, a taj broj na tvom dijagramu označava momenat kada počinje 2001. godina.

Jednostavnije rečeno, broj 1 na tvom dijagramu je momenat kad je prošla prva godina (a samim tim na tom mestu počinje druga, zar ne?), to jest kad stigneš do broja n na tvom dijagramu to znači da u tom momentu počinje n+1-va godina.

Bas tako Bojane. Odlicno! Konacno se razumesmo! Auuu brate.

Citat:
Safet Beriša:
Code:
--0-------1-------2-------3-------4-------5-------6-------7-------8-------9-------10
   A     B C

Marjane budi ljubazan i navedi mi koji datumi bi bili u tačkama A, B i C na tvom dijagramu, ne moraš precizan datum, može samo mesec i godina. Ili možda brojevi 1, 2, 3... simbolično predstavljaju cele godine? I molim te odgovori mi na pitanje koje sam ti postavio.

Npr. A=1. februar 1. godine, B=1. novembar 1.godine i C=1.mart 2.godine

Citat:
trooper: Nabukodonosor, nikako ti ne valja analogija između brojevne prave i godina. Jer broj jedan dolazi tek nakon 0.9999999.... na brojevnoj polupravoj, a prva godina počinje prvog januara, a ne nakon 31. decembra...

A sta je posle 31. decembra?!?!?! 6. maj mozda?!?! PA narvno da pocinje 1. januara, to niko ne osporava. Nije mi jasno zasto vadite iz konteksta nesto sto ja kazem!?
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 19:59 - pre 234 meseci
Citat:
Bojan Basic:kad stigneš do broja 10 prošlo je 10 celih godina, što znači da broj 10 na tvom dijagramu označava momenat kad se završava 10. godina i počinje 11. Isto tako kad stigneš do broja 2000 prošlo je celih 2000 godina, a taj broj na tvom dijagramu označava momenat kada počinje 2001. godina.

Evo, samo cu da uokvirim ovo sto je Bojan rekao, a sta ja pokusavam da vam objasnim.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Safet Beriša
Malo N. Sad, malo SAD.

Član broj: 17338
Poruke: 929
*.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 21:08 - pre 234 meseci
Dakle, ako su A, B i C 1. februar 1. godine, 1. novembar 1.godine i 1.mart 2.godine, redom da li to znači da su D, E i F odavde:
Code:

--0-------1-------2-------3-------4-------5-------6-------7-------8-------9-------10---
   A     B C                                                               D     E  F

1. februar 10. godine, 1. novembar 10. godine i 1.mart 11. godine, redom? I da kao takvi prva dva pripadaju prvoj a poslednji drugoj deceniji? Pošto ako je tako, ne vidim onda kako si došao do zaključka da 2001. godina dolazi 1.1.2000. pošto bi to bilo ekvivalentno reći da 11. godina dolazi 1.1.10. iako se onda i iz tvog dijagrama vidi da 11. godina dolazi 1.1.11.

I čisto da ne dođe do neke zabune - između brojeva 9 i 10 na tvom dijagramu ljudi na zidu drže kalendar na kojem piše 10. godina?
 
0

Bilypiton
Aleksandar Rakic
Kraljevo

Član broj: 39003
Poruke: 53
213.244.208.*



Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 21:49 - pre 234 meseci

Sta ste se ljudi zbunili,sve zavisi od kada se vreme racunalo!Mozda su ljudi 0-te godine bili toliko zbunjeni da im je, u raspravi kako ce dalje da racunaju vreme,proslo ko zna koliko godina kao i nama sto ce da prodje u ovakvoj raspravi!Postojala je,naravno, 0-ta godiina,a to sto se nije racunala to je druga stvar!DAKLE DRUGI MILENIJUM SE ZAVRSIO 31.12.1999.GOD. U 24h svaka dalja rasprava je suvisna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iskopace vas Bily,ja vam kazem!
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 22:06 - pre 234 meseci
@Safet
Da.

@Bili
E ako si im rek'o, Bili.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 22:13 - pre 234 meseci
@Safet
Sad sam malo bolje procitao sta si napisao. Pa gledaj ovako. Zamisli da je tamo gde pise 9 ustvari 1999, a 10 je tako 2000(to je ekvivalentno, slozices se?). Iz toga zakljucujemo da je trenutak D sada u februaru 2000. godine (kao sto si malopre rekao da je on u februaru 10. godine). Iz toga jasno implicira da je F u martu 2001. godine, tj. u novom milenijumu. Jel si sada shvatio?
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Safet Beriša
Malo N. Sad, malo SAD.

Član broj: 17338
Poruke: 929
*.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 22:23 - pre 234 meseci
Citat:
Nabukodonosor: @Safet
Da.

E fino. Dakle, ako prva decenija počinje sa 1. godinom, a druga sa 11. godinom logično je da treća počinje sa 21. godinom i tako dalje, zar ne? E sad to znači da deseta decenija počinje sa 91. godinom a da jedanaesta počinje sa 101. godinom, zar ne? Dalje, ako prvi vek počinje sa 1. godinom, a jedan vek obuhvata 10 decenija to znači da drugi vek počinje kad i jedanaesta decenija, a to je 101. godine. Ako prvi vek počinje 1. godine, a drugi vek počinje 101. godine, logično je da treći vek počinje 201. godine, zar ne? Ako je tako 10. vek počinje 901. godine, a jedanaesti 1001. godine, zar ne? Ako znamo da jedan milenijum obuhvata 10 vekova to znači da drugi milenijum počinje kada i 11. vek a to je 1001. godine. I sada konačno - ako prvi milenijum počinje 1. godine, a drugi 1001. godine, zar nije logično da treći milenijum počinje 1. 1. 2001. godine?
Citat:
Nabukondonosor: Iz toga jasno implicira da je F u martu 2001. godine, tj. u novom milenijumu. Jel si sada shvatio?

??? Pa ja ne sporim da je to u novom milenijumu - mi tvdimo da novi milenijum počinje 1.1.2001. ti tvrdiš da on počinje 1.1.2000. u oba slučaja je mart 2001. u novom milenijumu, samo što su kod tebe i tačke D i E u novom milenijumu što nije tačno.
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 23:23 - pre 234 meseci
Citat:
Safet Beriša: ??? Pa ja ne sporim da je to u novom milenijumu - mi tvdimo da novi milenijum počinje 1.1.2001. ti tvrdiš da on počinje 1.1.2000. u oba slučaja je mart 2001. u novom milenijumu, samo što su kod tebe i tačke D i E u novom milenijumu što nije tačno.

Nije to uopste tacno!! Kada sam ja to rekao?! I jos si me pitao u kojim godinama su te tacke i ja sam ti lepo rekao i sada izvrces moje reci. I kada sam ja rekao da novi milenijum pocinje 1.1.2000. godine?!?!?! Ja sam rekao da pocinje kada taj trenutak prodje, tj. kada docekamo novu godinu 1.1.2000. godine. Ovo sam barem 100-tak puta ponovio. Zar nisam ponavljao nekoliko puta onaj prelaz izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. kao trenutak posle koga pocinje novi milenijum i vi se svi niste sa tim slozili?!? Jel bilo tako ili nije?!? Pa jeste! I sada se slazes sa mnom. Ili si promenio misljenje ili je nesto trece u pitanju.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Safet Beriša
Malo N. Sad, malo SAD.

Član broj: 17338
Poruke: 929
*.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU27.01.2005. u 23:43 - pre 234 meseci
Ovo su tvoje reči kroz temu:
Citat:
http://www.elitesecurity.org/poruka/587895

Prostom logikom dolazimo do zakljucka da je period od kada pocne 1999 pa do dve hiljade je 2000. godina. ne 99. vec 2000. Nikako ne moze biti 99. Tako 22. aprila 2000. godine si ti vec u 2001. godini, kao sto si isto tako 22. aprila u onom periodu izmedju 0 ili 1. godine nove ere vec u tekucoj prvoj godini.
Znaci 22. aprila 2000. godine si ti vec u trecem milenijumu.

onda vec u noci izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine mi prelazimo izmedju 2. u 3. milenijum. As simple as that.

http://www.elitesecurity.org/poruka/591166

BytEfLUSh:
1.1.1999. - 31.12.1999. je 1999. godina.
1.1.2000. - 31.12.2000. je 2000. godina.
Treći milenijum počinje 1.1.2001.


Nisi u pravu. Ovo u prvom redu je 2000. godina a u drugom je 2001. godina. Pogledaj na dijagramu gore i videces zasto. Ili procitaj oco sto sam citirao Picsela.

http://www.elitesecurity.org/poruka/591762

Ti kazes da 2001. godina pocinje posle prelaza izmedju 31.12.2000. i 1.1.2001., a ja se sa time ne slazem.

Ekvivalentno tome, samo 2000 godina kasnije, cim otkuca ponoc kada slavimo 2000. godinu i stavljamo kalendare sa brojem 2000, kao sto nije pocinjala malopre NULTA godina vec prva, isto tako pocinje sada 2001. godina, a do tada je bila 2000. godina.

http://www.elitesecurity.org/poruka/591773

Znaci kada dodjemo do godine 2001. i kada stavljamo na zid kalendar sa brojem 2001 znaci da je do tada vec proteklo 2001 godina i da je pocela 2002. Iz toga implicira da u noci izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine, kada na zid stavljamo kalendare sa brojem 2000 znaci da je proteklo CELIH 2000 godina i da pocinje 2001. godina, tj. NOVI milenijum.

http://www.elitesecurity.org/poruka/592240

ISTO TAKO, kada mi docekujemo dvehiljaditu, i stavljamo na zid kalendar sa brojem 2000, pocinje 2001. godina, a NE 2000. Nadam se da ste shvatili.

http://www.elitesecurity.org/poruka/592382

Iz istog razloga cim predjemo trenutak prelaza izmedju 31.12.99. i 1.1.2000. pocinje 2001. godina i novi milenijum, kao sto posle desetke na onom mom dijagramu NE pocinje deseta godina nego 11-ta. Znaci novi milenijum je poceo kada smo mi slavili dolazak 2000. godine i kada smo kacili na zid kalendare sa brojem 2000

http://www.elitesecurity.org/poruka/592462

MOJE MISLJENJE je: novi milenijum pocinje posle prelaza izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine, znaci posle tog trenutka.

http://www.elitesecurity.org/poruka/592508

DOK DODJEMO do broja 2000 prodje celih 2000 godina, a to je trenutak prelaza izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine. Posle toga pocinje 2001. godina.

Šta sam izvrnuo?
 
0

BytEfLUSh
Neven Pintarić
Nano-mage Engineer, Slave SysAdmin
Sombor

Član broj: 21153
Poruke: 5499
*.nat-pool.so.sbb.co.yu.



+14 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 01:41 - pre 234 meseci
OK, OK, to je tačno. Posle te tačke koja označava broj 2000 počinje novi milenijum. Verovatno misliš na Shadowed-ov grafik, a tamo broj 2000 označava ponoć, sa 31.12.2000. na 1.1.2001., kada se napunilo 2000 punih godina.

Putuj planeto, super smo se družili
nama je lepo, taman kako smo zaslužili!
 
0

Safet Beriša
Malo N. Sad, malo SAD.

Član broj: 17338
Poruke: 929
*.nat-pool.nsad.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 11:34 - pre 234 meseci
Citat:
Nabukodonosor: onda vec u noci izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine mi prelazimo izmedju 2. u 3. milenijum. As simple as that.

Citat:
Nabukodonosor: Iz toga zakljucujemo da je trenutak D sada u februaru 2000. godine

Citat:
Nabukodonosor: Ja nigde nisam rekao da su tacke D i E u novom milenijumu. To si ti nesto utripovao.

Ako u noći između 31.12.1999. i 1.1.2000. mi prelazimo u treći milenijum po nekoj logici stvari bi značilo da je i februar 2000. (tačka D) u 3. milenijumu. Da li je tako ili nije?
Citat:
Nabukodonosor: Cini mi se da se mi slazemo, ali nikako da se dogovorimo. Pricamo istu stvar, ali nekako drugacije. Ne znam vise kako da objasnim, ali mislim da posle one desetke (ili 2000) na dijagramu pocinje novi milenijum. Mozda sam negde u ranijim postovima pogresio sto se tice poredjenja ovih datuma i cifara na dijagramu, ali celo vreme ponavljam da posle te desetke pocinje novi milenijum. Datume mozete i sami da provalite.

Ajmo onda jednom za svagda, zaboravi dijagrame i čitanje datuma na njima već lepo reci koji je prvi dan 3. milenijuma? Ja sve vreme govorim da je to 1.1.2001. ako i ti misliš da je to 1.1.2001. onda nemamo o čemu više da pričamo pošto se slažemo.
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 11:46 - pre 234 meseci
Dobro, ja sam pokusavao preko onih dijagrama da objasnim i tu smo se svi izgubili.
Citat:
Ako u noći između 31.12.1999. i 1.1.2000. mi prelazimo u treći milenijum po nekoj logici stvari bi značilo da je i februar 2000. (tačka D) u 3. milenijumu. Da li je tako ili nije?

Pa naravno da nije! Ovo si me vec pitao i ja sam ti rekao da je samo tacka E u trecem milenijumu. Zar nije bilo tako?!
A sad kada malo bolje pogledam cini mi se da sam neke stvari pogresno objasnio, u zelji da sto vise uprostim. Ja sam 1.1.2000. stavio na broj 10 (cini mi se da sam to uradio, mrzi me sad da trazim), a on naravno ide na 9.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Bojan Basic
Novi Sad

SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dialup.neobee.net.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 12:26 - pre 234 meseci
Sad sam se skroz izgubio, Nabukodonosore, ajde ti nama reci za koji datum ti tvrdiš da predstavlja početak novog milenijuma - 1. 1. 2000. ili 1. 1. 2001?
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 14:41 - pre 234 meseci
1.1.2001. Ja sam vec jednom rekao da period od 9 do 10 na dijagramu predstavlja desetu godinu, (ili ekvivalentno tome, 2000. godinu) kao sto od nule do 1 predstavlja prvu godinu. Mrzi me sada da trazim da bih citirao sebe. Takodje sam rekao da je ta desetka ekvivalentna broju 2000 i da posle nje pocinje novi milenijum, a posto je 2000. godina u onom periodu od 9 do 10, onda je posle desetke 2001. godina. Pa i rekao sam da je ono slovo E koje je Safet postavio u novom milenijumu. Ma priznajem, sve sam konfuzno objasnjavao i mozda stavljao pogresne datume na pogresne tacke na dijagramu, ali ovo pokusavam od pocetka da objasnim, ali cini mi se da ni sada necete da me razumete. hehe "live" bih mnogo bolje objasnio sta hocu da kazem.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 14:47 - pre 234 meseci
Evo ovo sam na brzinu nasao:
Citat:
Ja nigde nisam rekao da su tacke D i E u novom milenijumu. To si ti nesto utripovao.

Cini mi se da se mi slazemo, ali nikako da se dogovorimo. Pricamo istu stvar, ali nekako drugacije. Ne znam vise kako da objasnim, ali mislim da posle one desetke (ili 2000) na dijagramu pocinje novi milenijum. Mozda sam negde u ranijim postovima pogresio sto se tice poredjenja ovih datuma i cifara na dijagramu, ali celo vreme ponavljam da posle te desetke pocinje novi milenijum. Datume mozete i sami da provalite.

To sam jedno rekao, ali posle sam se malo izgubio u objasnjavaju.
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Milos Stojanovic
Belgrade

Član broj: 10343
Poruke: 1864
*.etf.bg.ac.yu.

ICQ: 282954730
Sajt: www.sietf.org


+7 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJUMU?28.01.2005. u 14:55 - pre 234 meseci
Znači na kraju ispada da smo se raspravljali oko toga da li 3. milenijum počinje 1.1.2001 ili 1.1.2001 ;)
Joj bre Nabuko, mnogo si konfuzan :)
ex. trooper
Oh goody... it's my Illudium PU-36 Explosive Space Modulator!
Softversko Inženjerstvo
♪♫♪
 
0

Nabukodonosor
Marjan Bažalac
Kraljevo

Član broj: 17066
Poruke: 6463
213.244.208.*

Jabber: nabukodonosor@elite.....
ICQ: 235843000
Sajt: https://www.toolsify.com


+565 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 15:03 - pre 234 meseci
Ma da su shvatili sta sam hteo da kazem u ovoj dole poruci, svega ovoga ne bi bilo. Evo sad sam boldirao ono sto je bilo bitno:
http://www.elitesecurity.org/poruka/591166
Have you ever had a dream that you were so sure was real? What if you were unable to wake from
that dream? How would you know the difference between the dream world...and the real world?

www.toolsify.com
 
0

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5220
*.mediaworksit.net.

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 15:21 - pre 234 meseci
NASA odgovor:
http://imagine.gsfc.nasa.gov/docs/ask_astro/answers/980902d.html

the millennium starts on Jan 1st 2001

Starting dates for centuries:

http://www.timeanddate.com/counters/mil2000.html
Prikačeni fajlovi
 
0

Bojan Basic
Novi Sad

SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dialup.neobee.net.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJU28.01.2005. u 17:52 - pre 234 meseci
Citat:
Nabukodonosor:
1.1.2001.

Joj, mi već 4 strane ovde drvimo da bi se na kraju isposravilo da misliš isto što i mi. Uglavnom, ovo su neki tvoji raniji komentari:

http://www.elitesecurity.org/poruka/587895
Citat:
Nabukodonosor:
Znaci 22. aprila 2000. godine si ti vec u trecem milenijumu.

Citat:
Nabukodonosor:
vec u noci izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. godine mi prelazimo izmedju 2. u 3. milenijum.


http://www.elitesecurity.org/poruka/592382
Citat:
Nabukodonosor:
Znaci novi milenijum je poceo kada smo mi slavili dolazak 2000. godine i kada smo kacili na zid kalendare sa brojem 2000, iz prostog razloga, koji sam malopre objasnio.


http://www.elitesecurity.org/poruka/593282
Citat:
Nabukodonosor:
I kada sam ja rekao da novi milenijum pocinje 1.1.2000. godine?!?!?! Ja sam rekao da pocinje kada taj trenutak prodje, tj. kada docekamo novu godinu 1.1.2000. godine.

Citat:
Nabukodonosor:
Zar nisam ponavljao nekoliko puta onaj prelaz izmedju 31.12.1999. i 1.1.2000. kao trenutak posle koga pocinje novi milenijum i vi se svi niste sa tim slozili?!? Jel bilo tako ili nije?!? Pa jeste!


Ovo sve još uvek stoji ovako kako je citirano, a bilo je još ovakvih tvojih komentara koje je Safet citirao ali si naknadno izmenio.

Nego, pošto smo se konačno složili, smatram da je najbolje da zatvorim ovu temu jer je svakako previše vremena otišlo na ovu priču.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
0

[es] :: Nauka :: Početak milenijuma bla bla - Da li se 22 Aprila 2000 godine nalazim u drugom ili trećem MILENIJUMU?
(Zaključana tema (lock), by Bojan Basic)
Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 15657 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.