Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Responsive CSS Framework

[es] :: Ostali programski jezici :: Responsive CSS Framework

[ Pregleda: 2720 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

WhatHappend
Traži praksu/posao (Frontend dev)

Član broj: 327450
Poruke: 13
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Responsive CSS Framework07.06.2016. u 14:04 - pre 95 meseci
Koji su najbolji, koji koristite i zašto?

Bootstrap jeste najbolji i najpopularniji, ali ako je potreba za nekim manjim projektom da li onda koristiti Customize Bootstrap ili naći nešto poput Skeletona (getskeleton.com) ?
I još jedno pitanje... da li je moguće koristiti Sass uz Bootstrap Customize? Ili samo Less...
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework07.06.2016. u 15:14 - pre 95 meseci
Ručni FW. A na kraju, kad se stavi tačka na sve, kad se završi sa dizajnom, otvoriš jedan @media screen and (max-width: 950px) { } (npr.) wrapper i unutra podesiš sve za sitnije ekrane, nakon toga nabiješ sve što imaš od css-a uz pomoć PHP-a u jedan string, trimuješ ih u letu u jednu liniju i ispljuneš jedan jedini request koji je keširan na ne manje od 10 dana ...
about:networking
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework23.06.2016. u 17:27 - pre 94 meseci
^ Potajno se nadam da je ovo samo šala.
Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework23.06.2016. u 22:51 - pre 94 meseci
Ne, nije nikakva šala.



Svaka započeta linija sa komentarima jeste jedan css fajl.
Jedan request.
about:networking
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework23.06.2016. u 23:56 - pre 94 meseci
Jedna linija jedan request? :/


Elem, šta se dešava sa menijem pri smanjenju ekrana? Preko čega se kontroliše prikazivanje i sakrivanje menija? Gde ti je ovde grid system?

Čemu izmišljanje tople vode kad Bootstrap ima sve ovo + testirano na svim modernim pregledačima i ispitano na "borbenom polju" + mogu da ga importujem u bilo koji projekat samo sa:


Code:


gem 'bootstrap-sass', '~> 3.3.6'
gem 'sass-rails', '>= 3.2'




I ima izvanrednu podršku? Lepo je biti inventivan, ali za projekte je bolje koristiti pouzdana rešenja ukoliko želiš da izbegneš glavobolje.

Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework24.06.2016. u 00:36 - pre 94 meseci
Šta jedna linija jedan request? Jedan jedini <link href ... > u glavu dokumenta, a ne kiloton css `hrefova` u glavu dokumenta.
Ostatak linija koje vidiš unutar tog dokumenta u cropu su - css fajlovi.

A zašto gem? Zašto ne ovako kako je? Jedna funkcija ili metoda od 30 linija koda i ... ne vidim šta je tu nepouzdano?
Grid? A što mora grid? Jel' to neko novo pravilo? Kakve glavobolje, o čemu ti to .. ?

Nema ovde nikakve inventivnosti, ovo je toliko uobičajena i matora praksa u php/css da je to strašno.
Upravo je sass i to što se po svaku cenu nabija kao standard danas, nešto novo i inventivno i izmišljanje nekakve tople vode.

Hajmo da od css-a napravimo laboratoriju i da ga tretiramo kao nešto impozantno i neuobičajeno. Treba mu frejmwork!
Ne. Treba mu jedna, eto, metoda i kraj.

Gde se nalazi optimizacija za manje ekrane? Negde na sredini ovoga /* cascade['.optLayout.fixed'] */
Taj je zadužen za transformaciju.

I? Kakve glavobolje mogu da imam sa ovim?
Postoje i opcije pack_to_one_line : true / false; remove_block_comments: true/false ..
Ali zašto bi ih dirao kada je tu firebug?

Sve što nije onako kako ti znaš, to treba da se kritikuje, jel' ?
Samo tako kako ti znaš, tako je najbolje, a? :)
about:networking
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework24.06.2016. u 10:22 - pre 94 meseci
Dobro ti ide izvrtanje rečenica iz konteksta

Gem sam naveo kao primer kako bih ti pokazao koliko je Bootstrap dostupniji od ove tvoje metode. Može i Bower, totalno je nebitno.

Znači Google, Facebook, Twitter i ostalih mali milion sajtova koji koriste Bootstrap i prave izvanredne stvari od njega su budale koje rade tako "samo zato što oni tako znaju", a ti što "pljuneš" tih 30 linija si veliki majstor? Jel' si ti svestan koliko slučajeva pokriva Bootstrap i koje su sve komponente dostupne kroz njega? Misliš da 30 linija CSS koda može da parira jednom full-fledged front-end framework-u sa sve JS priključcima? Totalno je nebitno da li je Bootstrap, Foundation, Semantic UI, bitno je da je dostupno, ima odličnu dokumentaciju, ako negde zapnem uvek postoji velika mogućnost da je neko drugi zapeo baš tu i da ima fix za taj problem, mogu da se fokusiram na projekat, a ne na stalno ispravljanje stvari u "ručnom FW-u".

Citat:
Grid? A što mora grid? Jel' to neko novo pravilo?


Mhm, juče ga Bootstrap ubacio u novu verziju, baš je kul (čujem da će i Foundation) [/irony]

Još ćeš reći da je

Code:
.container>.row>.col-md-4*3


Gore nego pristup u tvom FW-u?

http://getbootstrap.com/css/

Citat:
Upravo je sass i to što se po svaku cenu nabija kao standard danas, nešto novo i inventivno i izmišljanje nekakve tople vode.


Sass je odlična stvar i to će ti reći još puno ljudi koji su ga koristili. Nije to nikakvo izmišljanje tople vode već preprocesor koji ti pomaže da lakše pišeš CSS i da skratiš vreme pri većim projektima. To nije stvoreno kako bi se širio hype već kako bi se ljudima olakšao posao, samo ti to izgleda očigledno ne shvataš.

Citat:
Šta jedna linija jedan request? Jedan jedini <link href ... > u glavu dokumenta, a ne kiloton css `hrefova` u glavu dokumenta.


A Bootstrap kao koristi kiloton 'hrefova', jel'? Samo uvedem minimizovani stylesheet, podesim viewport i to je to. Ne moram ništa da pipam i mogu normalno da se posvetim svom projektu, eventualno promenim izgled nekih komponenti i ubacim koji JS plugin. Posle lepo sve što mi treba od akcije definišem u Grunt-u (mada više volim da koristim bash) i milina. Šta da ti kažem, tako rade ljudi u realnim projektima, a ti "pljuni" jedan PHP string sa svim tim, ne brani ti niko :)


Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework24.06.2016. u 20:22 - pre 94 meseci
^^

Mladiću, jesi li ti, blago meni, još uvek na tom tvom precenjenom fakultetu .. ? :) Deder prvo mi to da vidimo.. Nešto tebe hebe ovde. Ili je ego ili deo nečeg Beogradskog, itd..
Moram da znam, jer nemam nameru da se prepucavam sa nezrelom balavurdijom, koja nema više od 3 meseca radnog staža, koja slepo prihvata sve što im neki drugi čika sa faksa ili onaj tamo sa bloga nametne kao ultimatum.
about:networking
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework24.06.2016. u 22:35 - pre 94 meseci
Hahahaha, upravo suprotno druškane, ja sam među najvećim protivnicima formalne edukacije. Kamo sreće da se na našim fakultetima radi Bootstrap, a ne Dreamweaver i tabele za pozicioniranje elemenata!

Jedini koga "hebe" ego ovde si ti. Lepo sam ti rekao da radiš šta god hoćeš, ali nemoj druge da ubeđuješ kako je ručni FW bolje rešenje od gotovih rešenja. 'Aj sad da uzmemo da pišemo čitav novi TCP/IP stack. I ne u C-u, smislićemo nešto novo, čisto da pokažemo kako smo "hardcore" i kako je sve to deo R1a1 haplogrupe nebeskog naroda :)))



[Ovu poruku je menjao Arnie dana 24.06.2016. u 23:50 GMT+1]
Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework24.06.2016. u 23:56 - pre 94 meseci
I offtopic ti je šta - middle name?

Zašto se ti uporno kačiš na moje postove, a ne obratiš se postavljaču teme .. ?
Čisto da vidiš da niko neće da pokuša da ti obesmisli savet, bez obzira na bilo šta.
Jesi li sposoban za tako nešto? Zamisli da je to lak zadatak. Odeš na neku temu i ne odeš u offtopic...

Jesam li ja obesmislio upotrebu grunta/less-a/sass-a/xmass-a i ko zna kojekakve još novotarije/pizdarije? Ne bih rekao.
Mojih 2 centa su tebe konkretno, nekako, istresli iz cipela, što meni, nije bio cilj. Moj odgovor na temu, zapravo. A to samo ti znaš zašto.

Sedi - jedan.
about:networking
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework25.06.2016. u 10:49 - pre 94 meseci
Ti ćeš nekome da pričaš o offtopic-u xD

Ako nisi do sada shvatio već, da te obavestim: u svojim sam postovima već izneo značaj korišćenja proverenih rešenja (674 glave su pametnije od jedne) što je ujedno i odgovor na prvo pitanje dok si ti bez ikakvih argumenata branio svoj "ručni FW" i uz to me nazvao "balavcem". No šta drugo očekivati u Srbiji? Briga me što pričaš stvari koje veze s vezom nemaju, nego što će neki početnik da dođe ovde i da pomisli kako tako treba da radi. Svako ima pravo da ispravi nekog kad greši, samo što pojedini ne mogu da prihvate svoje greške.

Citat:
Jesam li ja obesmislio upotrebu grunta/less-a/sass-a/xmass-a i ko zna kojekakve još novotarije/pizdarije? Ne bih rekao.


Kontradiktoran si sam sebi čoveče. Na svakom koraku pljuješ po njima, ispljuvao si ih u prethodnom postu:

Citat:
Upravo je sass i to što se po svaku cenu nabija kao standard danas, nešto novo i inventivno i izmišljanje nekakve tople vode.


Što se drugog pitanja tiče Skeleton je po mom mišljenju najbolje rešenje, mada ni Cascade Framework nije loš.

Evo ti tema pa ti i dalje promoviši svoj "ručni FW", nećemo ti smetati.

Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework25.06.2016. u 12:25 - pre 94 meseci
Uspeo si čak i da se iznerviraš. E, svaka ti čast...
about:networking
 
Odgovor na temu

Arnie
localhost
Sam svoj gazda
Beograd, Srbija

Član broj: 329038
Poruke: 43



+3 Profil

icon Re: Responsive CSS Framework25.06.2016. u 14:10 - pre 94 meseci
Ne, ja sam naprotiv, baš opušten
Trust yourself, break some rules, don't be afraid to fail, ignore the naysayers, work like
hell and give something back!
# Software is like sex - it's better when it's free :))
 
Odgovor na temu

[es] :: Ostali programski jezici :: Responsive CSS Framework

[ Pregleda: 2720 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.