Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja

[es] :: ISP :: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 45991 | Odgovora: 148 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.dynamic.sbb.rs.



+3778 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja27.10.2015. u 18:31 - pre 102 meseci
Da. Pre je SBB davao i takve uređaje.
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja27.10.2015. u 18:55 - pre 102 meseci
Između ostalog ih je SBB na prevaru zamenio novim jer kao nisu mogli da koriste nove funkcije a mislim da jesu većinu, ako ne i sve.
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.dynamic.sbb.rs.



+3778 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja27.10.2015. u 20:57 - pre 102 meseci
Ma djavola nisu mogli. Sve se to resava update-om firmvera. Da hoce mogu da omoguce bridge mode na aktuelnom HGu modifikovanjem firmvera, ali nece. Kao sto ubacuju novi, da ne kazem rogue SSID na HGu, bez saglasnosti korisnika, mogu da obezbede i bridge mode funkcionalnost, ali...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja28.10.2015. u 07:24 - pre 102 meseci
Citat:
Binary Mind:
Da. Pre je SBB davao i takve uređaje.


Imao sam ga i iskoristio tačno jednom. Ovaj novi je duplo manji, a može to isto da radi ako povežeš svoj disk.
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.dynamic.sbb.rs.



+3778 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja29.10.2015. u 20:23 - pre 102 meseci
Znam, ali meni bi lično više odgovaralo da ta funkcionalnost bude integrisana u D3 uređaju, nego da arčim svoj hard disk za retke trenutke kad želim nešto da snimim... Ovo je stvar ličnih preferenci.
 
Odgovor na temu

Dzoni103
Nikola Filipovic
Beograd, Srbija

Član broj: 292920
Poruke: 95
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: dzoni.biz


+6 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja02.11.2015. u 20:05 - pre 102 meseci
Koliko god ovo ludo bilo, meni cela ta prica sa UniFi na kucnim modemima zvuci veoma dobro. Ono sto sam ja cuo jeste da ti UniFi SSID-ovi su zakaceni na zaseban protok. Obzirom na to da je veliki broj tih modema zataskan ispod tepiha, fotelje, tv-a, itd.. A pola srbije ima one lepe i debele zidove... Sanse da se neko lepo veze na UniFi nisu bas nesto velike, sto znaci da ona prica sa "aaa zagusen mi WiFi" ne pije vodicu. Pretpostavljam da ce pustiti neki solidan protok za potrebe UniFi mreze, pa eto jos jedan nacin da se ima bolji net ako vec paket korisnika nije nesto.

Takodje, postoji opcija da se pozove SBB i zatrazi gasenje UniFi SSID-a, medjutim koliko sam ukapirao onda se gubi UniFi pristup za taj nalog.

Ovo je moje iskreno misljenje, ne koristim SBB uredjaje. Onaj BEOGRID-ov sam davno prestao da koristim.
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.dynamic.sbb.rs.



+3778 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja04.11.2015. u 18:30 - pre 102 meseci
Pojavio se i meni "UniFi" među ponuđenim wireless mrežama. Nešto mi je jutros, pred odlazak na posao, bilo sumnjivo pošto je zasvetlela ona dioda za wireless na Cisku gde je wireless inače isključen pošto za tu namenu koristim drugi ruter. Odmah sam čvaknuo gumbić za isključivanje wirelessa i diodica je prestala da svetli. Malo pre proverih... Diodica nije svetlela. Upalio sam računar kad ono "UniFi" među dostupnim SSID-evima. Signal "fair". gledam u Ciskovom GUI-u. Nigde nema "UniFi"-ja čak i kad uključim Wireless opciju na HG-u. Lepo su ga izgleda zavukli SBB-ovci...

P.S. Sad sam na portalu video da mi je zaista aktiviran UniFI...

[Ovu poruku je menjao Binary Mind dana 04.11.2015. u 19:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

r3ct0r

Član broj: 163
Poruke: 390



+2 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 11:19 - pre 102 meseci
Mene interesuje sa pravne strane jel je ovo regulisano do kraja (jel postoji neka rupa preko koje bi mogao sudski postupak da se pokrene)?

Ja sam ugasio wifi sto zbog sigurnosti, sto zbog zracenja.. sada mi ukljucen mimo moje volje!
Ko mi garantuje (a ne moze niko) da je safe? da ne postoji propust da preko unifi-a pristupe mojoj mrezi?!
I ako je EMF svuda oko nas, mogu da uticem na to da smanjim zracenja barem u kuci (pocevsi od nemanja wireless uredjaja u kuci), sa ovim sam primoran da imam?!

Meni je ovo mac sa 2 ostrice, koliko daje "benefita", toliko je i stetan i otvoren zloupotrebi...


Sto neko rece, hvalio sam SBB, ovaj potez im debeo minus...


meni sve smrdi na neku dublju pricu a ne da daju "svima" wifi na svakom cosku, pogotovu sto mobilni operateri sada sve manje naplacuju data ...

ma... pozdravio nas David H. Petraeus.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.ip.telfort.nl.



+7169 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 11:42 - pre 102 meseci
Citat:
r3ct0r
Ko mi garantuje (a ne moze niko) da je safe? da ne postoji propust da preko unifi-a pristupe mojoj mrezi?!


Niko.

Mada, opet, niko ti ne garantuje ni da ruter koji si dobio od operatera nema neku drugu rupu sa kojom bi ljudi mogli da se nakace na tvoju kucnu mrezu.

Opet, protiv ovakvih stvari bi korisnici trebalo da se bore, udruzivanjem i prijavama prvo nadleznom organu a onda i svojim novcanicima.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

r3ct0r

Član broj: 163
Poruke: 390



+2 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 11:53 - pre 102 meseci
Slazem se, al` valjda je do nas da smanjimo mogucnost koliko mozemo za tim?

I hocu ja kao korisnik da imam kontrolu nad takvim stvarima, pogotovu koje su u mojoj kuci...
Ovim sam fizicki dostupan nekom ko hvata moj signal... -.- a da ne pricam o stetnosti po zdravlje...
sve u svemu, disaster!

Nego, jel ima mogucnosti za tuzbom? il` prvo da probam da mi zamene za modem mirnim/lepim putem...
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5316

Sajt: www.bachi.in.rs


+2826 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 12:20 - pre 102 meseci
Poslao pre više od mesec dana dopis šantavom smRATELu, nisu se udostojili ni da mi odgovore.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.web.vodafone.de.



+7169 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 13:08 - pre 102 meseci
Za tuzbu uvek imas mogucnosti, samo sto ces to morati sam da finansiras i kostace vremena.

Plus, rezultat moze biti samo stavljanje tog s*anja eksplicitno u ugovore ako to vec nisu ucinili, u kom slucaju stari korisnici mogu da raskinu ugovore pre isteka. Sumnjam da bi ih proces nesto ostetio finansijski, jedina nada bi bila proglasavanje cele prakse nelegalnom.

Koliko je to verovatno, pojma nemam. Teorijski, firma je prakticno protiv volje korisnika ukljucila izvor signala i to jos u stanu korisnika. Medjutim, kako je u pitanju nelicenciran spektar i uredjaj "iznajmljen" korisniku stvar postaje komplikovanija i zahteva da se tim pozabavi neko strucan u domenu prava koje regulise telekomunikacije.

Druga stvar koja mozda moze da pomogne bi bilo organizovanje i bojkot firme od strane korisnika. Opet, pitanje je da li ima dovoljno korisnika spremnih na to ili ih jednostavno cela stvar ne zanima. Plus oni koji su vezani ugovornom obavezom ne mogu tek tako da bojkotuju, osim ako za to nemaju podrsku drzave u smislu da im je nametnuta promena usluge dovoljna za raskid ugovora.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.dynamic.sbb.rs.



+1365 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 16:29 - pre 102 meseci
Citat:
bachi:
Poslao pre više od mesec dana dopis šantavom smRATELu, nisu se udostojili ni da mi odgovore.


to ti je zaludan posao bio u startu.
ratel je servis velikih igraca i lobija. nista drugo.
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 16:55 - pre 102 meseci
I crkve, ne zaboravi crkvu. Mozda da si napisao da taj nicim izazvani signal muti svetu vodicu, imao bi neke sanse.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

whitie2004

Član broj: 19966
Poruke: 1537
*.dynamic.sbb.rs.



+265 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja06.11.2015. u 18:09 - pre 102 meseci
Mozes traziti da ti to iskljuce, bez reci komentara i obrazlozenja - i bice iskljuceno!

Zasto ici na sud, bojkot, organizovanu akciju ... ?

A to da se neko zaigrao i reprogramirao nepotrebno da pokaze da ume .... na tupavom modemu su zakljucane sve strane sem prve. Signal, status i log su strogo poverljivi podaci koji nisu za svacije oci!
U padu jednog carstva stradaju svi, tako je uvek bilo, tako će biti i sada. Verovatno će posle svega ovoga
biti formirani neki novi blokovi, nova uređenja. A mi? Eh, a mi..
 
Odgovor na temu

aLtipar
IBM Canada

Član broj: 160093
Poruke: 70
*.dsl.bell.ca.



+10 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja07.11.2015. u 04:12 - pre 102 meseci
Na ovom sajtu ima zvanican odgovor SBB-a, gde se kaze:
http://www.nops.org.rs/index.p...nt/article/870-sbb-unifi-mreza

"UNIFI ne prouzrokuje nikakvo dodatno zračenje. Unazad 18 godina kako ova bežična tehnologija postoji u masovnoj upotrebi nema poznatih uticaja na zdravlje. Koristi se tehnološki standard IEEE802.11 na slobodnim frekvencijama 2.4GHz i 5GHz."

Pogledao sam uputstvo za Cisco EPC3925 (tj. SBB-ov Home Gateway). Ovaj uredjaj poseduje dve nezavisne, interne antene, i istovremeno moze da pruzi 4 SSID-a (svaka antena moze da radi na 2.4 i 5GHz, tj. 2x2). Dakle, NARAVNO da ce Unifi prouzrokovati dodatno zracenje, bez obzira sto SBB u javnost namerno plasira dezinformacije. Dve antene koje emituju na razlicitim frekvencijama svakako zrace vise od samo jedne. Ni ovaj drugi deo SBB-ove izjave nije tacan. U Izraelu je 802.11 zabranjen u vrticima i obdanistima i njihovoj neposrednoj blizini. U Rusiji je naucno dokazano da dugotrajna izlozenost smanjuje kognitivnu funkciju kod dece. U Svajcarskoj se u skolama besplatno uvodi iskljucivo zicani Internet, pri cemu Swisscom sam tvrdi da ne zeli decu nepotrebno da izlaze razlicitim izvorima (nejonizujuceg) zracenja. Primera ima zaista jos puno...

Inace, ako se od kucnog uredjaja ocekuje da svojim signalom pokriva i podrucje van kuce, onda budite sigurni da ce jedna od dve antene (tj. ona koja se koristi za unifi) uvek emitovati maksimalnom snagom.
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja07.11.2015. u 09:26 - pre 102 meseci
Pa i televizori u boji zrače a tek mobilni ... ja bih zabranio da se u obdaništa i škole unose mobilni a bazne stanice mobilnih bih proterao iz gradova. Roditelji bi trebalo da gase mobilne pre ulaska u zgradu.
 
Odgovor na temu

Slobodan Milivojevic
One IT
Pirot / ni.ac.rs

Član broj: 7062
Poruke: 6383
*.exe-net.net.

Jabber: poglavica@elitesecurity.org
Sajt: www.slobodanmilivojevic.i..


+363 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja07.11.2015. u 15:58 - pre 102 meseci
@calexx ...bazne stanice mobilnih bih proterao iz gradova...

Onda im dzabe mobilni, ne bi imali signal mobilne mreze... Catch22 :D
Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?!?!?!?!
www.oneit.rs :: www.koktelbar.rs ::
www.fissoft.net

Fiber on steroids:
http://www.speedtest.net/my-
result/3821970146
 
Odgovor na temu

whitie2004

Član broj: 19966
Poruke: 1537
*.dynamic.sbb.rs.



+265 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja07.11.2015. u 16:13 - pre 102 meseci
Suskalo se i zvanicno su najvljivali neke akcijske ponude za jesen, pocetak novembra ...

Ja nadjoh samo povecane cena mesečnog održavanja ! I nije im neka fora! :-)

U padu jednog carstva stradaju svi, tako je uvek bilo, tako će biti i sada. Verovatno će posle svega ovoga
biti formirani neki novi blokovi, nova uređenja. A mi? Eh, a mi..
 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja07.11.2015. u 19:59 - pre 102 meseci
Kako ništa, a skraćivanje dva lan porta na HG, ukidanje pravog master prijemnika pa sada svaki slejv mora na HG, uključivanje UniFi-ja kod većine, nove akcije za nove korisnike ... kada SBB pravi akcije, to je u cilju povećanja njihove zarade a ne bolja ponuda. ;)
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: SBB rides again | Maznuli dva porta na ruteru bez pitanja

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 45991 | Odgovora: 148 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.