Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante

[es] :: Vodič za emigraciju :: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante
(TOP topic, by Ivan Dimkovic)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 93477 | Odgovora: 212 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante26.05.2009. u 10:01 - pre 181 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic
Skroz su obesmislili sve to jer blue card ce idalje izdavati svaka drzava posebno u skladu sa njihovim zakonima koji trebaju biti uskladjeni sa ovim sto je donela EK.


Pa dobro - ti apliciras u najpovoljnijoj zemlji, a imas pravo da radis u svim ostalim - to uopste nije lose, mislim - to nisi mogao ranije dok ne dobijes permanentnu dozvolu boravka (dozvolu nastanjivanja), a sad mozes i bez nje. Ne vidim kako to moze da bude gore :-)

Treba biti realan, ni jedna EU zemlja ne bi prihvatila da joj se potpuno oduzme autoritet nad imigracijom, pa neka je to i visoko-skolovana imigracija - to je jednostavno nesto sto bi zahtevalo nivo EU-integracija koji ne postoji, a i pitanje je da li ce ikada i postojati.

Citat:

Ja mislim da je ovo sto je doneseno juce samo ubijanje konkurencije koju su stvorile novopridosle zemlje u smislu uslova koji su kod njih bili bolji (Ceska - 3 godine boravka i imas permanent res. a samim ti i pravo na nastanjavanje bilo gde u EU, Francuska mislim 5 godina.)


Pa sve te stvari ostaju i dalje, EU zemlje i dalje imaju svoje nacionalne imigracione programe - ovim ljudi koji bi da emigriraju dobijaju samo jos jednu mogucnost... Vise izbora ne moze biti losa stvar kako god da gledas na nju.

Citat:

Voleo bih da mi pokazes primer dovlacenja stranca u EU pre i posle uvodjenja blue card sistema i prednosti. :)


Pa primera jos nema, jer ove nove regulative nisu jos ni pocele da se primenjuju :-)

Zavisi i na kakvog stranca mislis - postoji kategorija ljudi koji nikada nemaju problem sa emigracijom, medjutim - opet, imas ljude van IT struke, sa fakultetskom diplomom i radnim iskustvom, koje bi masa birokratije sprecila da predju iz jedne EU zemlje u drugu jednostavno, dok to ovi novi propisi olaksavaju.

Kao sto rekoh - ne moze da skodi, moze samo nekom da pomogne.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante26.05.2009. u 10:06 - pre 181 meseci
Citat:
knyazs
Sad se ni je ne bi slozio sa tobom: mislim da se zna sta znaci visokokvalifikovana radna snaga a to sigurno nije sertifikat + neki posao, vec nesto dosta ozbiljnije.

A verovatno se nismo dobro razumeli u prethodnim postovima: ja sam komentarisao sta znaci visokokvalifikovana radna snaga (to 5+ godina, 2+ senior) i rekao sam da je takva radna snaga (ako je htela) vec otisla u zemlju u koju je zelela i onda cemu ovaj zakon!? ;)


Pazi, ovaj zakon omogucava daleko laksu promenu posla, cak i kada posao nije u istoj EU zemlji.

Koliko god da si "visoko kvalifikovan" sve dok ne dobijes permanentnu dozvolu boravka, koja ti daje odredjena EU-prava, ti NISI mogao da se jednostavno spakujes i promenis poslodavca/EU drzavu kao i tvoj kolega EU-drzavljanin - morao bi sve dokumente ponovo da vadis (radnu dozvolu, boravisnu dozvolu bla bla)

Cak i da si toliko dobar da se oko tebe bije 10 poslodavaca, sa promenom EU drzave bi morao da se zlopatis sa papirima uz neku malu marginalnu mogucnost da stvar podje dodjavola. A zamisli koliko je tek ljudi odbijalo da menja poslodavca zbog ovakvih stvari, ili su prihvatali losije uslove posla "zbog vize"

Primera radi, dok nisam imao stalnu dozvolu ako bih ja hteo da se preselim u Spaniju iz Nemacke, ja sam morao da molim spansku drzavu da me primi, i da apliciram kao da nikad nisam ziveo i radio u nekoj EU zemlji. Sa ovim novim programom ce to biti pojednostavljeno.

Sa ovim dobijas daleko vecu slobodu kretanja/menjanja poslodavca, ako nista drugo bar administrativnu (ako ti nije problem da promenis poslodavca i odes kod nekog drugog u neku drugu drzavu ekonomski/po znanju, svakako je do sada tu bilo dosta birokratije) - i to je svakako dobro.

Citat:

Primer: da li sam ja visokokvalifikovana radna snaga sa 4,5 godina radnog iskustva + rad u banci (1g) + rad u telekomu (7m)?


Pa to ostaje da se vidi kako ce se tumaciti taj novi zakon - ako imas fakultet, verovatno jesi - ako nemas, videcemo kako ce biti tumaceno.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante26.05.2009. u 10:10 - pre 181 meseci
Citat:
Treba biti realan, ni jedna EU zemlja ne bi prihvatila da joj se potpuno oduzme autoritet nad imigracijom, pa neka je to i visoko-skolovana imigracija - to je jednostavno nesto sto bi zahtevalo nivo EU-integracija koji ne postoji, a i pitanje je da li ce ikada i postojati.


Tako je, i zato EU nikada nece moci da parira USA u bilo cemu sto zahteva multikulturalnost i postovanje i uvazavanje drugih nacija.

Citat:
Pazi, ovaj zakon omogucava daleko laksu promenu posla, cak i kada posao nije u istoj EU zemlji.



Nije bas tako, da bi otisao u neku drugu EU zemlju moras da imas min. 2 godine rada sa blue card u zemlji u kojoj si je dobio.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante26.05.2009. u 10:17 - pre 181 meseci
Citat:
Slobodan Miskovic
Tako je, i zato EU nikada nece moci da parira USA u bilo cemu sto zahteva multikulturalnost i postovanje i uvazavanje drugih nacija.


Pa ne moze ni u teoriji, jer EU nije federacija sa zajednickom fedaralnom vladom. Glupo bi bilo ocekivati/zahtevati nesto sto je apsolutno nemoguce.

Sto se multikulturalnosti tice - mislim da je to malo kompleksnija tema, svakako je dosta EU zemalja mnogo manje "multikulturalno" od zemalja koje su nastale imigracijom, sto je i za ocekivati - doduse vecina poslovnih centara EU (London, Pariz, Berlin, ...) su odavno podjednako multikulturalni kao i USA veci gradovi.

Citat:

Nije bas tako, da bi otisao u neku drugu EU zemlju moras da imas min. 2 godine rada sa blue card u zemlji u kojoj si je dobio.


Tacno, sto je opet daleko bolje od 5 godina, koliko je meni bilo potrebno u Nemackoj. 2 godine, opet, jeste sasvim normalan radni staz kod jednog poslodavca, bilo bi neobicno da apliciras u Rumuniji, a onda za pola godine predjes u Holandiju, zar ne? Mislim, da - mozes to isto da uradis u USA, ali USA je jedna drzava - kao sto rekoh, treba biti realan sa ocekivanjima od necega sto je labava konfederacija sa zajednickim trzistem.

Ako malo bolje razmislis, 2 godine je nesto sto je bilo ocekivano, jer je svako hteo da se zastiti da "neko drugi" ne krene da preterano olaksava nivo za ulaz, sto bi izazvalo lanac zloupotreba - svakako bi bilo lepo da tog limita nema, ali kao sto rekoh - EU nije federacija, EU drzave su i dalje suverene drzave - i zele da imaju kontrolu nad necim sto im je jako bitno, a imigracija jeste jako bitna stvar.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante26.05.2009. u 10:40 - pre 181 meseci
Sve to meni jasno ali je jadno i glupo cuti od EU zvanicnika kako je blue card nesto sto treba da parira green card u USA. Mislim da se ovim nece nista dobiti jer oni koji su visoko strucni ce znaci da skontaju u cemu je fora pa ce opet otici u USA ili Kanadu a u EU ce doci oni koji su i pre toga zeleli u EU.
 
Odgovor na temu

CSharpEngineer

Član broj: 268615
Poruke: 8
*.teol.net.



+1 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante18.09.2010. u 00:22 - pre 165 meseci
Koliko vidim, već dugo vremena nema postova na ovu temu... Da li neko zna da li ovo još uvijek postoji, i kakve su mogućnosti za eventualno dobijanje BlueCard-a za naše inženjere sa iskustvom 3-5 godina?

Pozdrav svima!
 
Odgovor na temu

spectra
BiH

Član broj: 34933
Poruke: 19
109.175.81.*



Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante18.09.2010. u 13:19 - pre 165 meseci
Ma, taj Blue Card nikad nije zazivio.... Ja ne znam nikoga da je s tim uspio otici...

Uglavnom, uposljavanje u EU ti funkcionise ovako:

Recimo da hoces da apliciras za neki posao u Austriji.
1. Poslodavac prvo mora da provjeri da li u cijeloj Austriji nema ama bas ni jednog covjeka koji bi mogao da radi taj posao.
2. Ako zaista nema, onda mora da dokaze da u svim drzavama u cijeloj EU nema niko nezaposlen ko bi mogao to isto da radi.

Tek kada to dvoje dokaze (sto naravno traje mjesecima, pa ti vidi koji poslodavac hoce sve to da ganja...), onda drzava odobrava radnu dozvolu za EU..

Eto, pa ti vidi olaksice sa Blue Card....ja tvrdim da je propala ideja.

Carpe diem!
 
Odgovor na temu

srndach

Član broj: 58095
Poruke: 242
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante10.10.2010. u 17:39 - pre 164 meseci

Ovde su neke najvaznije stvari o Blue Card :

http://www.europeanunionbluecard.com/?p=29

 
Odgovor na temu

SunnyBoy
Confoederatio Helvetica

Član broj: 298150
Poruke: 446
193.158.111.*



+168 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante08.02.2012. u 19:43 - pre 148 meseci
http://www.b92.net/biz/vesti/s...02&dd=08&nav_id=581083

Nemci "plavom kartom" uvoze radnike
Izvor: Dojče vele
Takozvana "Plava karta“ počela je da se primenjuje i u Nemačkoj gde se privrednici odavno žale na nedostatak stručne radne snage.

Za Biljanu Stojanovsku Nemačka je "divna zemlja, divnih ljudi“. Ona je završila Mašinski fakultet u Skoplju. Ovog januara uspešno je odbranila i magistarski rad.

Još tokom studija pokušala je da pronađe posao u Nemačkoj, ali tek sada, kroz program "Blue card“, ima šanse da u tome i uspe.

Oni koji dobiju "plavu kartu“ ne podležu proverama da li za njihovo radno mesto ima na raspolaganju kvalifikovanih državljana neke od zemalja EU. Takođe, nema problema ni sa dobijanjem dozvole boravka i dolaska ostalih članova porodice.


"Blue card“ trebalo bi da olakša dolazak stručne radne snage u države EU. Da bi ta mogućnost bila i ostvarljiva potrebno je da Nemačka što brže usvoji zakon koji bi bio u skladu sa odredbama EU usvojenim još 2009. Termin za raspravu i usvajanje zakona u nemačkom parlamentu još nije poznat. Vlada u Berlinu u svakom slučaju računa da će godišnje tu mogućnost iskoristiti oko 3500 ljudi.

Pre nego što iskoristi "plavu kartu“, Biljana Stojanovska ipak mora da ispuni neke preduslove. Ona mora da pronađe firmu koja će da je zaposli. Do sada su njene šanse za to bile mnogo manje, jer su prednost prilikom zapošljavanja imali državljani zemalja EU.

Novi zakon trebalo bi da u prvi plan istakne stručnost kandidata za radno mesto, a ne to odakle dolazi. Stojanovska bi osim toga morala da dobije obećanje budućeg poslodavca da će njena plata da iznosi najmanje 33.000 evra godišnje.

Ilona Rizen, ekspert pri Institutu nemačke privrede, smatra da je to realna zarada za početnika u toj struci. Ona dodaje da na nemačkom tržištu rada trenutno nedostaje 60 vrsta stručnjaka. Najviše se traže matematičari, informatičari, stručnjaci za prirodne nauke i za tehniku.

"Blue card“ nosi sa sobom i određene rizike. U slučaju otkaza se ta dozvola za rad i boravak može oduzeti ako se u roku od tri meseca ne pronađe novi posao. Ilona Rizen smatra da je to vrlo kratak rok. I nemačkim stručnjacima je ponekad potrebno više vremena dok se snađu i pronađu novo radno mesto. Biljana Stojanovska je ipak optimista. Ona je spremna na taj rizik.

U svakom slučaju mora još da se potrudi i bolje nauči nemački jezik, koji trenutno slabo govori. Zašto se onda opredelila baš za Nemačku? Kaže da tu zemlju poznaje od ranije i dodaje: "To je stabilna država, s odličnim uslovima za život i rad. Osim toga, sviđaju mi se disciplina, tolerancija i privredni napredak.“

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante14.02.2012. u 15:17 - pre 148 meseci
Samo da se osvrnem na prethodni post i da sumiram trenutno stanje.

Posle vise od 2 godine Nemacka vlada je donela zakon o olaksicama za dobijanje radne dozvole - takozvana Blue Card. Zakon jos nije ratifikovan u Bundestagu ali to je sad samo pitanje dana. Znaci, vise nema trazenja saglasnosti sa biroa rada dobro poznatog kao Vorrangsprüfung. To u praksi znaci da ako ste deficitarni kadar potreban je samo ugovor na minimum 33 000 eur bruto plate godisnje i dobijate privremenu dozvolu za boravak/rad koja se posle 2-3 godine automatski pretvara u neograniceno. Za one koji nisu deficitarni (oni do sada nisu mogli da dobiju radnu dozvolu) moci ce sada sa ugovorom na minimum 44 000. Sve ostalo vazi kao i za prvu grupu. Treca vrlo bitna stvar to je da plata od 48 000 (sada je to 68 000) omogucava momentalno dobijanje stalnog boravka - takozvani Niederlassungserlaubnis. I cetvrta meni najbitnija stvar :D, to je da supruznik automatski dobija Blue Card odnosno pravo da radi ako ovaj drugi ima Blue Card.

Izvor: http://www.zeit.de/karriere/beruf/2011-12/blue-card-fachkraefte
 
Odgovor na temu

knyazs
Planeta Zemlja

Član broj: 137225
Poruke: 412



+27 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante15.02.2012. u 08:33 - pre 148 meseci
@tdusko: da li ti Blue Card omogućava "nezavisnost" od poslodavca, odnosno da li se gubi ako želiš da menjaš poslodavca?
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante15.02.2012. u 10:39 - pre 148 meseci
Da, od sada ce biti bitna samo plata. Razlog zasto si do sada bio vezan samo za jednu firmu je taj da bi te primorali da svaki put trazis saglasnost od Arbeitsamt-a kako bi oni proverili da li na trzistu rada ima slucajno svaba. Osim birokratske zavrzlame, problem je bio sto je to trajalo i po nekoliko nedelja + sto je postojala uvek mogucnost da ne dobijes saglasnost. Sada vise toga nece biti i ukoliko zadovoljavas ono sto sam napisao u prethodnom postu dobijas Blue Card automatski, a samim tim i svaka sledeca promena ide automatski. Mozda ce postojati neka formalnost gde ce se samo vrsiti evidentiranje trenutnog poslodavca i placanja neke takse sobzirom da sada to vuces sa sobom na takozvanom Zusatzblatt-u pretpostavljam da ce morati da se to promeni svaki put. Mada moguce da ce sama ta dozvola i boravak da izgledaju drugacije ali mi je to suludo jer su pre par meseci uveli novi sistem. Bitno je samo ne ostati bez posla duze od ja mislim 3 meseca jer se u tom slucaju gubi Bluecard sto je opet bolje nego sad gde ako se ne varam momentalno ostajes bez prava na boravak.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante15.02.2012. u 11:25 - pre 148 meseci
Zanimljivo. U Austriji trenutno važi da za BlueCard moraš imati odgovarajuću platu, oko 52k godišnje (1,5 * prosečna plata), plus si vezan 2 godine za poslodavca, i ne verujem da bi ti tako lako izdali novu BC ako prekineš radni odnos kod tekućeg poslodavca. Videćemo hoće li se u nemačkom parlamentu voditi interesima privrede ili emocijama glasača, ovo je suviše velika promena da prođe neopaženo kod širih struktura u nemačkom društvu. Mada mislim da je uslov za BC i diploma, to je još iz zajedničkog EU okrvira, tako da se radnička klasa možda i ne oseti toliko ugroženom.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante15.02.2012. u 11:32 - pre 148 meseci
Da dodam još i ovo kada sam već počeo o AUT : ovde se i za BC vrši provera tržišta rada, tako da su u teoriji prihvatili EU okvire a u praksi ih obezvredili, kao što su uradili i sa EU permanent residency, gde opet na kraju njihov zavod za tržište rada odlučuje ko može a ko ne može da uđe u AUT. Zato sam malo sumnjičav prema ovom nemačkom da ne stave neku zvrčku ( Ali, ... ).
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante15.02.2012. u 12:40 - pre 148 meseci
Da, diploma se podrazumeva naravno:

Citat:
Die Karte bekommt aber nur, wer einen Hochschulabschluss und einen Arbeitsvertrag mit einem Jahresgehalt von mindestens 44.000 Euro vorweisen kann. Für rund 60 sogenannte Mangelberufe in den Sparten Mathematik, Informatik, Naturwissenschaften und Technik liegt die Schwelle bei 33.000 Euro. Inhaber einer Blauen Karte können nach zwei Jahren ein Daueraufenthaltsrecht bekommen.

 
Odgovor na temu

fox_mulder
Dejan Petkovic
System Engineer Streaming Media
Liberty Global B.V.
Amsterdam

Član broj: 96811
Poruke: 58
217.117.226.*

Sajt: nl.linkedin.com/in/dejanp..


+12 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante04.04.2012. u 19:58 - pre 146 meseci
Zdravo svima,

evo informacija iz Holandije vezano za Blue Card. Trenutno sam i sam u proceduri za dobijanje iste, te su koraci sledeci:

Najpre se upoznajte sa informacijom holandske sluzbe za imigraciju i naturalizaciju, vezano za primenu direktive EC iz 2009. godine:

http://english.ind.nl/nieuws/2...ing-europese-blauwe-kaart.aspx

Od dokumenata vam je neophodno sledece:
1. Vazeci ugovor o zaposlenju koji glasi na najmanje godinu dana
2. Vazeca boravisna dozvola - Verblijfstitel - koju dobijate svakako, cak i kao Kennismigrant
3. Kopija pasosa
4. Kopije diploma sa kopijom njihovog prevoda kod ovlascenog sudskog tumaca

Vezano za diplome, prvi je korak njihova evaluacija. To kosta 123 evra i radi se u http://www.idw.nl/ - verujem da ko krene put Holandije da ce biti Kennismigrant te je stranica sledeca sa detaljnim uputstvom: http://www.idw.nl/highly-qualified-migrants.html

Takodje, za lekare i stomatologe je vazno da mogu besplatno da urade validaciju diplome, prema onome sto sam na istom sajtu procitao ALI vas molim da to ne uzimate zdravo za gotovo vec najpre proverite o cemu se radi.

Dakle, poslao sam sva dokumenta u IDW na evaluaciju, i oni su za 2 dana odgovorili sa pismom u kome traze tih 123 evra. To znaci da su priznali prevod srpskog sudskog tumaca, sto je bitna informacija.

Posto dobijem njihovu evaluaciju, zatim cu se obratiti u IND putem telefona koji je na njihovom sajtu english.ind.nl i zakazati razgovor. Jos uvek nisam stigao do toga, ali je ovo procedura. Dakle, sve se zavrsava postom oko evaluacije diploma, jedini sastanak je na kraju u IND kada se zahtev predaje.

Mozda nije lose znati da je u Holandiji vrlo vazno pitati nekoliko razlicitih sluzbenika i zvati vise puta ukoliko je odgovor na postavljeno pitanje negativan. Razlog je taj sto u opstini, barem u Hagu, pojma nemaju procedure, i cesto ce dati pogresan odgovor na postavljeno pitanje.

Licno, koristim situaciju u kojoj sam na privremenom ugovoru kao konsultant te se nadam da na konto toga uspem da dobijem plavu kartu dok ne istekne ugovor :)

Cheers!
Dejan
 
Odgovor na temu

Boris_ZR
Boris Gligorijević
IT-Consultant / Software Engineer
PRODYNA AG
Munich

Član broj: 173158
Poruke: 123
*.dynamic.sbb.rs.



+21 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante16.10.2012. u 11:01 - pre 140 meseci
Ima li uticaja ovo ukidanje viza i sl. što nam rade sa Plavom kartom? Da li će to otežati proces dobijanja iste?
 
Odgovor na temu

Dr.Dzek
Doktor veterinarske medicine
Veterinarska stanica

Član broj: 300190
Poruke: 83
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+7 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante04.11.2012. u 18:30 - pre 139 meseci
Citat:
srndach:

Ovde su neke najvaznije stvari o Blue Card :

http://www.europeanunionbluecard.com/?p=29




Na ovome sajtu http://www.apply.eu/BlueCard koji je dao nas clan srndach traze da se registrujete i nakon registracije kako bi ste kompletirali vas profil traze da uplatite 29 eura da bi vam prihvatili diplomu, cak ne traze nikakav prevod vec samo da posaljete skeniranu diplomu na [email protected]. i cekate do 14 dana na odobrenje.
E sad mene zanima da li se stvarno za 29 eura moze priznati diploma od strane svih zemalja potpisnica Blue card programa ili je ovo samo prepoznavanje diplome od strane ovog sajta. Da li je ovo zvanican sajt EU vezan za blue card program ili jos jedna prevara u nizu? Nadam se da 29 eura ne kosta samo clanstvo u jos jednoj drustvenoj mrezi.
 
Odgovor na temu

srndach

Član broj: 58095
Poruke: 242
*.net.upcbroadband.cz.



+2 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante05.11.2012. u 18:03 - pre 139 meseci
Izvinjavam se za link koji sam postavio, ne znam da li je oficijalni ... tada je tako izgledao ...
Elem, ne preporucujem nikakve sumnjive varijante, ovaj link je bio cisto zbog informacija o plavoj karti ...

Evo jedan link za nostrifikaciju, ako moze da pomogne:

http://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/en/index.php
 
Odgovor na temu

Dr.Dzek
Doktor veterinarske medicine
Veterinarska stanica

Član broj: 300190
Poruke: 83
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+7 Profil

icon Re: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante06.11.2012. u 18:31 - pre 139 meseci
Nikakav problem. Primetio sam nekoliko sajtova koji na slican nacin prezentuju plavu kartu i da bi ste upotpunili registraciju na njihovom sajtu traze da se uplati odredjena suma neki traze i 60 eura za registraciju, a oni ce vas za uzvrat preporuciti poslodavcu i prevesti vasu diplomu. Tako da sam shvatio da taj vid prepoznavanja diplome koji pruzaju takvi sajtovi nije u vezi sa zvanicnim prepoznavanjem diplome koji bi radili preko ENIC NARIC-a http://www.enic-naric.net/index.aspx?c=Germany tu imate za svaku zemlju sa leve strane. Ja licno izbegavam da uplacujem bilo kakvo clanstvo preko interneta.
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za emigraciju :: Evropa uvodi "Blue Card" program za visoko kvalifikovane imigrante
(TOP topic, by Ivan Dimkovic)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 93477 | Odgovora: 212 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.