Novo

Forum kao aplikacija na telefonu

Dodajte forum na početni ekran i koristite ga kao aplikaciju, sa menijem na dnu ekrana.

  • 3 odgovora
  • 2.171 pregleda

Najnovija ↓

Linux Compiz problemi 25.05.2012. u 10:26 · pre 175 meseci #1
Pozdrav ljudi,

Na virtualnoj mašini mi je instalirana verzija Linux Ultimate edition-a 2.9. Sve radi savršeno, ali ne mogu da namjestim vizualne efekte, desktop cube i druge animacije. Kad pokušam da "enable-am" vizualne efekte izbaci mi upozorenje "Desktop effects could not be enable". Čitao sam po netu da se to ljudima događa zbog slabe grafičke kartice. Mislim da to nije i kod mene slučaj jer imam GeForce-ovu od oko 2 GB. Također, imam instaliran Compiz i sve što ide uz njega, ali kad ga pokrenem ništa se ne događa. Isto tako kad ga pokrenem u terminalu, izbacuje mi neku čudnu poruku (u prilogu je screenshoot). Ovo sve radim zbog seminarskog rada iz operacijskih sustava koji mi je uskoro. Sve zadatke sa skriptama, multimedijom, terminal komandama i druge sam uspio napravio, a ovaj sa grafičkim radnim okruženjem koji sam očekivao da je najlakši mi stvara najviše problema. Tražio sam rješenje po netu nekoliko dana ali ništa ne pomaže, pa evo molim ljude dobre volje da pomognu ako mogu. Hvala unaprijed!
Re: Linux Compiz problemi 08.06.2012. u 13:53 · pre 175 meseci #2
Pod virtuelnom masinom guest OS ne moze da koristi graficku karticu, vec je samo emulirana.
Re: Linux Compiz problemi 08.06.2012. u 14:59 · pre 175 meseci #4
Još bolje je da instaliraš Linux na samoj mašini (ne kao virtuelnu mašinu). Ne birini se za drugi operativni sistem. Linux će se kulturno instalirati kao dual boot (nije kao Windows koji pregazi sve što postoji :))
Sviđa mi se1
Prijavite se da biste odgovorili u ovoj temi.PrijavaRegistracija

Premeštanje teme