Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa podizanjem sistema na laptopu

[es] :: Windows desktop :: Problem sa podizanjem sistema na laptopu

Strane: 1 2

[ Pregleda: 8764 | Odgovora: 38 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-8.sezampro.rs.



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu11.11.2011. u 18:01 - pre 150 meseci
Hm. Proizvodjac maticne ploce bruletovog laptopa je FIC (model maticne: FIC LM7W+). Secam se grdnih problema sa boljim mocnijim Fujitsu Siemens laptopovima sa upravo FIC plocama (konkretno Amilo XA2528). Takve maticne ploce bilo je bukvalno nemoguce popraviti trajno cak i sa najskupljim alatima poput BGA radnih stanica. Savet je prezaliti laptop, prodati ispravne komponente u delove i stedeti za novi.
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
212.178.225.*



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu11.11.2011. u 18:37 - pre 150 meseci
mikro/digresija (usko povezana sa razvojem teme):

pre Amilo Pro V3515 kod mene je bio Prestigio Nobile 1528W, ali mu je ekran imao neke smetnje (horizontalne šarene linijice)...

Na dva, tri mesta (uključujući njihov servis) su rekli da je zamena grafike 200e.
Na kraju sam ga prodao, tako celog, a mogao sam da ga rastavim i tako prodam što bi za mene bilo mnogo povoljnije...

Kad pomislim da sam na "unapređenje i dijagnostiku" V3515, RAM, 2 procesora, hlađenje itd. dao skoro 100e...imam utisak da bi bilo bolje
da sam popravio Prestigia...
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-8.sezampro.rs.



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu11.11.2011. u 20:04 - pre 150 meseci
Kad je vec pocelo sa off-topicom hajde malo i ja. Svojevremeno, pre 5-6 godina, kod nas su se uvozili i Prestigio whitebook-ovi/barebone-ovi (nekompletni laptopovi bez logoa robne marke tako da OEM system builder moze da zvekne svoj logo kad kompletira laptop. I veliki svetski brendovi lupaju svoje logoe na slicne whitebookove kad ih kompletiraju ) Sigurno sam nekoliko destina laptopova sklopio od Prestigio whitebookova od kojih svi za koje znam, jos rade. Nije neki kvalitet ali su mi Prestigio whitebookovi ostali u lepom secanju. Pored Prestigio whitebookova radio sam i sa Quanta whitebookovima koji su neuporedivo kvalitetniji.
 
Odgovor na temu

brule22
Kraljevo

Član broj: 100328
Poruke: 16
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu12.11.2011. u 10:53 - pre 150 meseci
@valerijan

Pa pazi, nije iskljuceno da ljudi iz servisa prate ovu temu, jer je specificna :-D

Iskreno, ne znam ni sta je tacno nastradalo, ali znam samo da su memorija i hard ispravno, a sad sta je tacno na ploci otislo, to niko ne zna.
Komp je sad u takvom stanju da on nema OS instaliran, da iako bih uspeo da instaliram OS verovatno bi mi blokirao na svakih 5-10min.

Mislis da su mi nesto objasnili kako su pre mogli a sad ne mogu? Svasta
Mozda su probali, videli da hoce u nekom pocetnom periodu i mislili da ja ne znam da instaliram OS, jer su me tretirali kao najveceg debila (mozda jesam ali sam sigurno do sad instalirao 100 OS pa to znam da radim ;-) )

Da, video sam i ja da ima cak i polovnih laptopova tamo pa... Videcu, mozda i dam neke pare da ga osposobim..
Jer, steta da mi sedi kuci i skuplja prasinu ako bih mogao da ga napravim za npr 40-50e.. Makar neka traje 2 god posle toga, bicu zadovoljan
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
212.178.225.*



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu12.11.2011. u 18:54 - pre 150 meseci
brule22, slažem se...

ako na taj način sve bude relativno ok 2 godine onda se isplati...

ali, prateći komentare i Fujitsu Siemens teme primećujem da tu stvari ponovo lako krenu nizbrdo...

Ko zna koji problemi mogu da se pojave sa sledećom FIC matičnom pločom i starim komponentama.

Zato sam tugalljivo spomenuo Prestigia, kao nešto vredno ulaganja...a moju intuiciju je potvrdio komentar koji je ostavio Binary Mind...

Meni je ovaj Amilo Pro V3515 ok za moje potrebe, ali sam očigledno mogao bolje da prođem i to na mnogim poljima (kvalitet, stabilnost, trajnost).


Javi šta si odlučio i uradio, izuzetno me zanima epilog cele priče...


p.s. potpuno mi je nejasno da u servisu neće da daju informaciju o problemu...ili hoće ali, zamagljeno!...

p.p.s. nadam se da još uvek čitaju i da će još čitati



[Ovu poruku je menjao valerijan dana 12.11.2011. u 21:18 GMT+1]
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

brule22
Kraljevo

Član broj: 100328
Poruke: 16
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu14.11.2011. u 18:31 - pre 150 meseci
Mene interesuje, da li na ovom mom laptopu mogu da ugradim neku drugu plocu ili ne.
Tj, da li je jos neka ploca kompitabilna sa 'kucistem' i svim ostalim?

Jer ova ploca koliko sam video ne moze da se nadje kod nas.. :(
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu14.11.2011. u 21:06 - pre 150 meseci
@brule22

Misliš da ćeš ovde bolje proći ili..?

Čak i ako je moguće uklopiti matičnu ploču namenjenu nekom drugom Amilo Pro modelu, cena ostaje manje/više ista...
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
109.121.57.*



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu14.11.2011. u 23:18 - pre 150 meseci
Nije moguce ugraditi drugu maticnu jer je u pitanju rebrandiran FIC laptop koji je isao samo sa tom jednom plocom sa VIA chipsetom. Ima slicnih Fujitsu Siemens laptopova koji takodje imaju identicnu FIC plocu kao bruletov. Ako nema maticne ploce za bruletov laptop nema ni za ove druge Fujitsu Siemens laptopove sa istim FIC plocama
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu14.11.2011. u 23:36 - pre 150 meseci
Pre par sati (na domaćem terenu) je otišao jedan Amilo Pro V2055 po ceni duplo vecoj od cene jedne polovne matične...

Stanje...kompletno, kao radi...a prilikom kopiranja većih fajlova baš i ne radi...zamrzne!


_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
109.121.57.*



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu14.11.2011. u 23:49 - pre 150 meseci
Nisam razumeo. Prodao si onaj tvoj lap?
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:03 - pre 150 meseci
Nisam.

Ja imam V3515 i drži se skoro 20 dana bez blokiranja (bez WiFi) tako da je zasad pomilovan!!!

Neko drugi je stavio na licitaciju identičan laptop kao bruletov...i uspešno prodao (primetio sam ga tek u poslednjih pola sata).

Meni je interesantno da svi manje više pate od sličnih problema...

Mnogo Fujitsu Siemens-a se prodaje, a tekst je skoro uvek kao prekopiran, sa manjim izmenama...
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

brule22
Kraljevo

Član broj: 100328
Poruke: 16
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:06 - pre 150 meseci
Ne, nego sam mislio da cu mozda naci neko resenje da mi ne bi bezveze stalao laptop. Inace, moze li neko da mi pusti poruku koja je cena polovnog, cisto da se orjentisem koliko bi onda mogla da kosta maticna.
Video sam na onom sajtu sto ste pomenuli cene ali da li su iste i kod nas ili ima razlike?
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
109.121.57.*



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:07 - pre 150 meseci
E pa sa tog tvog lapa bi mozda mogla maticna na bruletov (nisam probao pa ne tvrdim da je 100% moguce) jer ako se ne varam isto se radi o FIC LM7W. Samo je moguce da je razlika u reviziji ploce, a mozda je cak i ista revizija... Za Fujitsu je u toj generaciji laptopova bila takva prica. Dosta problema...
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:24 - pre 150 meseci
Već sam proveravao. Oblik im je praktično isti.

Ali ipak ima razlike...

Amilo Pro V2055:

Amilo Pro V3515:



[Ovu poruku je menjao valerijan dana 15.11.2011. u 01:39 GMT+1]
_._/._./_ _ _/_.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:41 - pre 150 meseci
Ipak su malo drugacije. Reklo bi se drugacije revizije iste FIC ploce...
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 00:52 - pre 150 meseci
da.

kod mene se npr. neverovatno greje deo koji sam obeležio crvenim PLUS, a kod Amila Pro V2055 ga nema...


ima mnogo različitih detalja...


p.s. brule22 peto i po čulo mi sugeriše da imaš dve PP

[Ovu poruku je menjao valerijan dana 15.11.2011. u 03:16 GMT+1]
_._/._./_ _ _/_.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Binary Mind
11040

Član broj: 28245
Poruke: 13289
*.adsl-a-1.sezampro.rs.



+3778 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu15.11.2011. u 15:57 - pre 150 meseci
Pa i kod desktop ploca kad izadju nove revizije ima dosta malo drugacijih sitnih detalja u zavisnosti od toga sta se htelo postici izlaskom nove revizije (unapredjenje starije revizije ploce ili ispravljanje gresaka na istoj)...
 
Odgovor na temu

brule22
Kraljevo

Član broj: 100328
Poruke: 16
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu16.11.2011. u 14:47 - pre 150 meseci
Mene interesuje, da li bi ja moj laptop mogao da prodam u ovakvom stanju kad je vec ovakva situacija, i za koju cenu otprilike? Jer vidim da imate iskustva sa time, a ja ako bih hteo da placam plocu jos nekih 60ak evra, plus postarina iz inostranstva, to bi bilo minimum 80e. Bolje da dodam jos neku kintu i da uzmem ili neki novi ili cak i polovan ali da makar imam ispravan i da mi se isplati sve to.

Hvala :)
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: Problem sa podizanjem sistema na laptopu16.11.2011. u 19:11 - pre 150 meseci
Citat:
brule22: ...Bolje da dodam jos neku kintu i da uzmem ili neki novi ili cak i polovan ali da makar imam ispravan i da mi se isplati sve to...


sigurno

ali bi bilo interesantno pročitati odgovore onih koji tu temu posmatraju znatno kompleksnije /ukoliko to ne odlazi u off....

_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

[es] :: Windows desktop :: Problem sa podizanjem sistema na laptopu

Strane: 1 2

[ Pregleda: 8764 | Odgovora: 38 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.