Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku

[es] :: Windows aplikacije :: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku
(Zaključana tema (lock), by Goran Mijailovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 25010 | Odgovora: 100 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 10:19 - pre 161 meseci
Citat:
mmix: Ako mislite da za te primere nije dobar onda krenite kroz merkleovu ili slicnu zborku i vidite sta moze i sta ne moze da uradi. Koliko vidim i redove radi sasvim ok.


Za koje redove kada ne zna da izračuna , i .

Program je najgore smeće, pre svega zato što izbacuje besmislice kao što je beskonačno mnogo realnih rešenja jednačine .

Mnogo bolji besplatan i multiplatformski program ove vrste je wxMaxima.

Ovome kada se traže realna rešenja jednačine , koja ima sedam realnih rešenja ispisuje samo bez ikakvog upozorenja da su neka ispuštena. Od ovakvog učitelja je opasno učiti.

Takođe, ovaj program ne zna da izračuna .
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 10:51 - pre 161 meseci
Da, ne budem nepravedan, ni wxMaxima ne zna da izračuna

i .

Sve ostalo navedeno wxMaxima radi ko od šale.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

kandorus

Član broj: 266404
Poruke: 429
*.proxyboost.nl.



+443 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 10:53 - pre 161 meseci
To za integral sam primetio još ranije
http://www.elitesecurity.org/t419882-1#2788786

Zato sam sve deinstalirao zajedno sa .NET
 
0

leprosy

Član broj: 44489
Poruke: 164
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 11:05 - pre 161 meseci
Iz svega ovoga zakljucujemo da je papir i dalje majka. :D
0.70710678118654752440084436210485
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 11:40 - pre 161 meseci
Citat:
kandorus: To za integral sam primetio još ranije


Da, od tebe sam ga i prepisao.

Citat:
leprosy: Iz svega ovoga zakljucujemo da je papir i dalje majka. :D


Pa, sad, nije da nema istine u tome, ali ima kuikamo boljih programa.

Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

kandorus

Član broj: 266404
Poruke: 429
*.proxyboost.nl.



+443 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 11:44 - pre 161 meseci
Program može pomoći da se ubrza rad, ali na kraju čovek uvek odlučuje. Nema slepog verovanja u mašinu i njenu logiku.
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 11:57 - pre 161 meseci
Čekaj, ako mi program izbacuje gluposti, ja uvek moram na drugi način da proverim rezultat. Ako već imam taj drugi način, šta će mi onda ovaj program? Program koji izbacuje pogrešne rezultate bez ikakve mogućnosti identifikacije je neupotrebljiv.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
+1

kandorus

Član broj: 266404
Poruke: 429
*.proxyboost.nl.



+443 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 12:42 - pre 161 meseci
Ne znam kako drugi rade ali ja uvek proveravam. Naravno ne detaljno ali neka kontrola uvek postoji. Na primer računam i ako se u rezultatu ne pojavljuje eksponancijalna funkcija i 4! sumnjam na tačnost. Ušteda u vremenu postoji jer parcijalna integracija na papiru može da potraje. Medjutim uvek morate preuzeti odgovornost.
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 13:15 - pre 161 meseci
Ja bitne stvari radim na ruke.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-109-121-75-248.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 13:57 - pre 161 meseci
pih, taman sam hteo da isprobam ovo, odem na ms site, da skinem .net 3.5, vidim ima 4, pomislim da je bolje da skinem noviji,a da nema razloga da ne podrzava stariji
naravno, skinem .net fw 4, instaliram, resetujem komp, pokrenem instalaciju, a ovaj i dalje trazi .net fw 3.5 sp1 -> delete (pogotovo posle ovako lepih komentara u vezi funkcionalnosti programa)
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 14:13 - pre 161 meseci
Pa, to je normalno kod .NET aplikacija. Moraš imati tačno tu verziju .NET-a, koju traži aplikacija, a ne neku drugu, npr. noviju. Možeš ti na kompu da imaš koliko hoćeš verzija .NET-a, neće se kositi. To što si instalirao četvorku nije nikakva prepreka stavljanju verzije 3.5sp1.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-109-121-75-248.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 14:19 - pre 161 meseci
znam da nije prepraka al je to izuzetno glupo, ko da nisu mogli napraviti kumulativno, i onako je svaki novi skoro pa duplo veci od prethodnog
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 14:21 - pre 161 meseci
Ne, nisu mogli napraviti kumulativno. Postoje razlozi zašto je tako.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

kandorus

Član broj: 266404
Poruke: 429
*.proxyboost.nl.



+443 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 14:33 - pre 161 meseci
Pa to ti kažem za taj .njet. Za sve ti treba po nešto. Na kraju imaš pun računar kojekavih .njet-ova. Instaliranje radi deinstaliranja.
Njet .njet.

Nešto slično kao i DipectX. Dok još nisam znao da to nesluži ničemu puštao sam da se instalira. Medjutim kad sam video da je DipectX ne samo nepotreban već i štetan po perfomanse dobro pazim da se isti ne zavali u računar. Isto važi i za aplikacije koje su gradjene na "savremenim" principima i koriste DipectX. Sve u djubar.
 
0

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 18:15 - pre 161 meseci
Koliko "genijalnih" izjava...

@Horvat, neke verzije jesu kumulativne neke nisu.
@Nedeljko, to sto kazes je delimicno tacno.

Elem, verzije 3.0 i 3.5 jesu kumulativne odnosno, ako aplikacija zahteva 2.0, mozes instalirati, 2.0, 3.0 ili 3.5, radice. Osnovne verzije su 1.1, 2.0, 4.0. Verzije 3.0 i 3.5 su bazirane na 2.0 i kao sto rekoh - kumulativne su (sadrze u sebi 2.0).
Takodje, nije svaka nova verzija veca od prethodnih. 4.0 je manja od prethodnih iako sadrzi sve sto i one (tacnije, novu verziju svega toga).
 
0

pl4stik
Senior .NET programmer/Consultant
oDesk
NI na nebu NI na zemlji

Član broj: 173596
Poruke: 715
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: xx-auth.com.azhar.arvixe...


+31 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku24.01.2011. u 19:38 - pre 161 meseci
Meni se cini malo neintuitivan al to je verovatno zato sto treba da se procita help dok sam ja to malo "s` nogu" probao... al cu sutra da probam da napadnem tog kolegu da mi napise tu formulu koju ja nisam uspeo da napisem u programu jer mi je falilo mesto, heh .

Elem, program je mali jer je pretpostavka da korisnici windowsa update-uju svoje OS-eve izmedju ostalog i frameworksima koji dodju kao engine svih programa koji se pisu u .NET-u. Znaci, akcenat je na legalne korisnike koji koji urade ono sto ih firma ciji su OS platili savetuje i ne znam sta je nejasno
To sto nekoliko miliona ljudi tvrdi da nisi u pravu ne znaci da stvarno nisi - Frank Zappa

https://youtu.be/DLe358DPGXU
 
0

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku25.01.2011. u 07:59 - pre 161 meseci
hmm, ja sam normalno instalirao net 4 (pre sam imao 3) pa onda ms math, bez ikakvih problema.
 
0

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-109-121-75-248.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku25.01.2011. u 13:56 - pre 161 meseci
@shadowed, nisam znao da neke jesu, hvala na info
hmmm... 4 - 48,1mb
2 (sp2) - 37,5mb
1 - 22,4 mb

jesam preterao kada sam rekao da je skoro pa duplo veca, al meni 4. nije manji od prethodne verzije (a kazes da je dvojka prethodna zvanicna)
trojku trenutno nemam na kompu da uporedim

a kad ste vec ozivili ovaj off, da pitam nedeljka, a zasto pa ne moze da bude kumulativno?

@kandorus, sve je to lepo, al danasnje igrice (programi u 98% ne zavise od njega) bez direct-x -a tesko da rade
kao sto imas i gomilu jako dobrih programcica koji zahtevaju .net
 
0

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku25.01.2011. u 14:41 - pre 161 meseci
Pa, prethodna za 4.0 je 3.5 koji je mnogo veci.
3.0 i 3.5 su "kumulativni" jer je to sve u stvari 2.0 sa dodatnim klasama.
A 1.1, 2.0 i 4.0 su zasebni jer su to jednostavno druge verzije. Kao sto ti Office nije kumulativan. Kad instaliras 2007 neces imati sve prethodne verzije. Oni su mogli da ukljuce u svaku verziju i sve prethodne ali bi to bespotrebno povecavalo velicinu fajla. Ovako skines sta ti treba i instaliras.
 
0

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2790 Profil

icon Re: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku25.01.2011. u 14:55 - pre 161 meseci
@Horvat

Kumulativno se radi ono što je kompatibilno unazad. Da, mogli su da zapakuju verzije 1.2, 3.5 i 4.0 u jedan paket za instalaciju, ali zašto bi to skidao neko kome to ne treba?

Naravno da su svi komentari vezani za pljuvanje po .NET-u i DirectX-u obično lupetanje. Šta mene kao krajnjeg korisnika briga u čemu je rađen program ako dobro radi i završava mi posao ili ako radi loše i ne završava mi posao. Bag sa trigonometrijom sigurno nema veze ni sa .NET-om ni sa DirectX-om, već sa primenjenim algoritmima.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
0

[es] :: Windows aplikacije :: Microsoft Mathematics 4.0 - besplatna aplikacija za matematiku
(Zaključana tema (lock), by Goran Mijailovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 25010 | Odgovora: 100 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.