Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Došao je i taj dan...

[es] :: PC Konfiguracije :: Došao je i taj dan...

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11828 | Odgovora: 59 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ha-Nocri

Član broj: 45144
Poruke: 1192
212.200.215.*



+10 Profil

icon Došao je i taj dan...10.01.2010. u 18:57 - pre 173 meseci
Došlo je vreme da i ja sastavljam novu konfiguraciju za sebe i da mi se svo znanje o hardveru koje sam sticao, posebno u poslednjih godinu i po dana, isplati. Stara konfa je definitivno svoje odslužila. Poslednjih par meseci se odvajalo od plaća, biće korišćena i kreditna kartica i već sledeće nedelje bi trebao naručiti komponente. Evo ovo je moj izbor:

CPU: Intel Core i5-750
MoBo: GigaByte P55-UD4 - http://www.gigabyte.com.tw/Pro...s_Overview.aspx?ProductID=3161
RAM: Geil DDR3 Ultra 2 X 2GB 1600MHz CL7 1.65V - http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/134
Case: CoolerMaster HAF 922 - http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6606
PSU: Corsair HX650 650W - http://www.corsair.com/products/hx650/default.aspx

To uzimam sada. Za par meseci novu grafičku (taman da sačekam nVidia-in "Fermi" u martu, mada ne očekujem ništa značajno da se desi, tako da će izbor najverovatnije biti ATI 5850), hard disk i CPU hladnjak.
Pa da krenem redom.

- CPU - izbor je pao na i5-750 pre svega zbog jako male potrošnje u stanju mirovanja u kojem moj računar provodi po 10 i više sati dnevno. Praktično je stalno uključen sem kada sam na poslu.

Pored potrošnje jako mi se sviđa i agresivna "Turbo boost" tehnologija koja služi da procesor prilagodi različitim situacijama, tako da je i5 sjajan i u single i u multi-threaded aplikacijama. Ovo su dva glavna razloga zbog kojih sam prednost dao i5 ispred AMD-ovog Phenom-a II X4 955, koji je sjajan procesor za cenu, tu nema dileme.
Mogao sam ići i na i7, čak sam dobio dobru ponudu za njega u lokalnoj radnji gde sam kupio prethodnu mašinu, ali ja znam da toliku snagu ja neću moći da iskoristim u narednih par godina, tako da sam uspeo da izdržim poriv da posedujem top-platformu čisto da bih prčkao po njoj :p
Mislio sam i da sačekam mesec i po sa kupovinom. Naime 28. februara Intel izbacuje i7-930 koji bi trebao da košta isto kao i7-920 kojeg bi trebao da zameni. No opet sam se suzdržao i razum je preovladao :-)

-MoBo - GigaByte je poznat po vrlo kvalitetnim i pouzdanim pločama. Čak je i ASUS počeo da kopira "2oz bakra" u PCB-u, mada vrlo tiho to čini stavljajući oznaku jedino na samoj ploči. Jako mi se svidja i kombinacija plave i bele boje koju GB forsira na svim novim pločama, no to je manje bitno :p
UD4 sam izabrao iz nekoliko razloga. Prvi je horizontalna orjentacija SATA portova. Na UD3R ploči oni su vertikalno postavljeni što je problem ako posedujete dugačku grafičku karticu koja će zaklanjati prve priključke. Takođe drugi PCIEX16 slot na ovoj ploči je širine X8 i 2.0 standarda, što neće osakatiti eventualni crossFire, za razliku od UD3R-a. Naravno, orjentacija SATA portova je još bitnija ako planirate da imate dve dugačke grafičke kartice u sistemu. Kao plus ova ploča ima bolje pasivno hlađenje sa jednim dodatnim parčetom metala, dodatnim heat-pipe-om i više power faza za čistiju struju ka procesoru, ne da će biti potrebno, no nije loše imati, posebno ako se overklokuje na visokim naponima kada procesori troše jako puno električne energije, dodatno opterećujući ploču.

- RAM - kod nas je na žalost jako mali izbor dobre memorije. Uglavnom se može naći samo Geil, Kingston i Patriot, dok G.Skill-a nema nigde, Mushkin memorija je neverovatna retkost, a o Corsair-u, Crucial-u da ne pričamo. Geil-ova "Ultra" memorija je namenjena entuzijastima i pored toga što je brza na nju dolazi doživotna garancija, tako da čak iako moduli nisu nekog kvaliteta i ne izdrže dugo mogu ih vratiti i uzeti nove.
http://www.pureoverclock.com/review.php?id=869&page=1
Ovaj review ne može otkriti koliko je memorija dugovečna, ali je definitivno brza i sposobna da dostigne propisane brzine, vrlo lako i više od toga.

- Chassis - HAF 922 je vrlo popularno kućište. Prostrano je, deluje da je lako sakriti kablove, posebno sa modularnim napajanjem, ima dobar protok vazduha, dolazi sa 2 velika i tiha 200mm ventilatora i jednim 120mm. Toolless dizajn za hard diskove i dvd-rom-ove... Ima i mana, pre svaga iznutra izgleda ružno. Mnogo bi bilo lepše da je ofarbano u crno. Takođe nema filtere za prašinu sa strane i dole. Nema ni ugrađeni kontrolor brzine obrtaja ventilatora. No svako kućište ima prednosti i mane i nijedno (sem nekih ludo skupih) ne ispunjava sve moje zahteve.

- PSU - Corsair tek treba da proizvede neko loše napajanje. Jednostavno koje god da izaberete dobijate vrlo kvalitetan proizvod za datu cenu i tu nema greške. Zato su postali neverovatno traženi brend u svetu. Corsair nikada nije imao najkvalitetnija napajanja na tržištu, tako je i sada, ali to im očigledno nije ni cilj. Pravih 650W je dovoljno za pristojno overklokovan i5 i 2X 5850 croffFire. Takav sistem pri veštačkom opterećenju, koje se u realnom radu nikada neće desiti, ne troši više od 600W. Ja očekujem oko 500W max. pri igranju Crysis-a ili nečeg tako zahtevnog, što Corsair bez problema izdržava koliko god dugo je to potrebno. Ne dolazi džaba sa 7 godina garancije. Takođe sam se odlučio za modularnu HX seriju jer znam da mnogi imaju muke sa džunglom kablova na TX750W modelu. Sakrio bi ja njih nekako, ali modularni dizajn je ipak mnogo elegantnije rešenje, plus HX serija je "iznutra" nešto kvalitetnije. 750HX je već preskupo za mene.


Eto toliko za sada. Kasnije će biti tu i slika ;)
Nadam se da će ovaj post možda nekome pomoći kada bude sastavljao svoju konfiguraciju. Svaka primedba, sugestija, preporuka ili bilo kakav komentar su dobrodošli :p
i5-750 @4GHz with CM Hyper 212+
GTX 580 Lightning XE 3GB
Corsair HX750
CM Sniper
 
Odgovor na temu

Take 5

Član broj: 200551
Poruke: 1423
93.86.252.*



+12 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...10.01.2010. u 22:54 - pre 173 meseci
^ Lepo sklopljeno, jedino još nedostaje vrednost u "bodovima" uz svaku stavku i ukupno.
To bi mogao da nam serviraš, kada budeš postavio slike.

"Take Five" is the famous jazz piece written by Paul Desmond and performed by The Dave Brubeck Quartet. It is famous for its distinctive saxophone line and use of the unusual quintuple (5/4) time, from which its name is derived.

Take Five (1966)

Take Five by Al Jarreau 1976
 
Odgovor na temu

combuster
Ivan Bulatovic
Kraljevo

Član broj: 151351
Poruke: 4563
93.86.111.*

Sajt: www.linuxsrbija.org


+104 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...10.01.2010. u 23:52 - pre 173 meseci
Predlog: probaj da nadjes http://www.gigabyte.com.tw/Pro...s_Overview.aspx?ProductID=3239

USB 3.0 nije mala stavka a i SATA3 je tu mada je on mnogo manje bitan, nesto cisto sumnjam da su performanse realno nesto bolje.

Inace konfiguracija je killer...
make love - !war
 
Odgovor na temu

okram_ca
okram_ca
Cacak

Član broj: 104460
Poruke: 610
77.46.255.*



+1 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 08:33 - pre 173 meseci
Odavno nisam video coveka koji zna sta hoce.
:)
Veoma lepo skplopljena konfiguracija.
Dobar review.
Nestrpljivo ocekujemo rezultate testova.
:)


M.P.
 
Odgovor na temu

Aries1404

Član broj: 208115
Poruke: 266
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 09:50 - pre 173 meseci
Zaista fantasticno, imam jedno pitanje vezano je za kuciste.Napajanje je postavljeno u donju zonu, to sam video na par kucista....zasto?Zbog toplog vazduha ili je nesto drugo u pitanju, kao recimo cista funkcionalnost?
CPU:Intel Quad CoreQ9400 2,6mhz
MB:Asus Maximus II Formula
RAM:Geil 2x2GB 1066mhz BlackDragaon
VGA:Nvidia 450GTS
PSU:CFT-750-14C 750W
CASE:Zalman GS1000
HDD:120GB SSD A-DATA......
 
Odgovor na temu

Ha-Nocri

Član broj: 45144
Poruke: 1192
79.101.254.*



+10 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 13:13 - pre 173 meseci
Naručena je prva komponenta, kućište. Tu je došlo do izmene pošto sam našao CoolerMaster Storm Sniper za istu ili čak manju cenu od HAF-a 922. Kućište ima kontroler za brzinu obrtaja do 5 ventilatora koliko sam ja razumeo i ima filtere za prašinu sa strane i od dole. Inače vrlo kvalitetno po ceni od 11.100 dinara, 11500 sa isporukom. Vrlo povoljno, ne puno skuplje nego u Americi kada bi kupovao preko newegg-a. Kod nas mu se cena kreće između 14 i 15 hiljada koliko sam ja video:
http://www.cmstorm.com/en/products/chassis/sniper/images/


@combuster
Razmišljao sam o tome. SATA3 portovi zaista nisu potrebni sem ako imaš dva jako brza SSD-a povezana u RAID0. USB 3.0 portovi sa druge strane mogu da budu vrlo korisni, ali mi je previše 2000 din. razlike između ploča. P55-UD4 je već ionako dovoljno skupa. Kada bude bilo potrebe dokupići nešto ovako: http://www.vantecusa.com/front/product/view_detail/406

@Aries1404
Nisam ni ja siguran tačno koji je razlog. Moguće jer gotovo sva novija napajanja imaju velike 120 ili 140mm ventilatore i kada su gore montirana ona uvek uvlače topao vazduh iz kućišta u sebe, tako da je vrlo lako moguće da dođe do pregrevanja, pogotovo jer su danas napajanja velikih snaga. Ako je kućište loše provetreno eto problema. Kada se montira na donjoj strani kućišta, postoji opcija da je ventilator okrenut ka gore i da u sebe uvlači topao vazduh iz kućišta, kao i u prvom slučaju, no može biti okrenut i na dole uzimajući svež, hladan vazduh spolja. Tako su komponente u napajanju bolje ohlađene.
i5-750 @4GHz with CM Hyper 212+
GTX 580 Lightning XE 3GB
Corsair HX750
CM Sniper
 
Odgovor na temu

Aries1404

Član broj: 208115
Poruke: 266
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 14:53 - pre 173 meseci
Oces reci da je okrenuto suprotno nego sto sada stoji, tada bi se bolje hladilo, to mi nije jasno, da li je u redu da tako stoji...?Pitam ovo zato sto ja imam kuciste standardno redovne velicine koje je postalo izuzeno malo za komponente koje imam, napajanje jos nisam stigao da zamenim za jace i da bude modularno pa jos brdo kablova....haos, inace hteo bi big kuciste....koje su dimenzije ovog kucista, mislim jel standardno ili je malo vece?
Izvinjavam se sto ulecem u temu ali prava je priika za to -)

Takodje me jako interesuje ovo za napajanje kako stoji, kako je boljje
CPU:Intel Quad CoreQ9400 2,6mhz
MB:Asus Maximus II Formula
RAM:Geil 2x2GB 1066mhz BlackDragaon
VGA:Nvidia 450GTS
PSU:CFT-750-14C 750W
CASE:Zalman GS1000
HDD:120GB SSD A-DATA......
 
Odgovor na temu

Ha-Nocri

Član broj: 45144
Poruke: 1192
93.86.30.*



+10 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 17:04 - pre 173 meseci
Da, ova tema je uglavnom i otvorena da nekome pomogne pri kupovini i/ili da otvori raspravu :-)

Na toj maloj sličici mi se čini da je napajanje okrenuto tako da je ventilator na gornjoj strani. Taj ventilator usisava vazduh spolja u napajanje, taj vazduh prelazi preko komponenti napajanja i kroz rešetku na zadnjoj strani izlazi napolje, topao.

Znači ventilator uzima vazduh iz kućišta, koji je već topao od komponenti sistema i njime hladi svoje komponente. Ako je kućište loše provetreno to može dovesti do pregrevanja napajanja i eventualnog otkazivanja, mada Corsair može da radi na visokim temperaturama kao i mnoga druga kvalitetna napajanja. "Guaranteed to sustain its full rated wattage at an ambient temperature of 50°C" - piše na njihovom sajtu. Obično je oko 40c.

No da je napajanje okrenuto tako da se ventilator nalazi dole, on bi uzimao hladan vazduh ispod kućišta i tako bolje hladio svoje komponente. Nadam se da razumeš.
Još jedan razlog što su napajanja smeštena dole u novijim kućištima je i taj što se topao vazduh penje na gore.

Ja ću probati obe konfiguracije, da ventilator uzima vazduh iz kućišta što doprinosi protoku vazduha u samom kućištu i druga vrijanta da uzima hladan vazduh spolja, ispod kućišta.


Inače Sniper je mid-tower kućište, mada jako prostrano i vrlo veliko. Izrađeno je od čelika i plastike i vrlo je teško, preko 10 kg. Sva sreća ima dve drške za lakše nošenje. U njega bez problema mogu da stanu najduže grafičke kartice i ima mesta na pretek za sakrivanje kablova. HAF 932 je malo prostranije, ali je i full-tower. Previše prostrano za moje potrebe. HAF 922 je mid-tower, takođe vrlo veliko, no nešto manje od Sniper-a ja bih rekao. Mislim da ću postati svestan koliko je Sniper ogroman tek kada stigne, a to će biti sutra ili prekosutra. Visoko i dugačko je oko 55cm, a široko oko 25sm. Recimo moje Frontier mid-tower kućište koje sada imam je niže od 40cm, a širine oko 17cm, a isto je mid-tower. Za neke će Sniper biti preglomazan i pretežak, no meni odgovara. Evo par review-a:
http://www.youtube.com/watch?v=wwtrXHXXstk&feature=related
http://www.techpowerup.com/rev...olerMaster/Storm_Sniper/1.html
i5-750 @4GHz with CM Hyper 212+
GTX 580 Lightning XE 3GB
Corsair HX750
CM Sniper
 
Odgovor na temu

combuster
Ivan Bulatovic
Kraljevo

Član broj: 151351
Poruke: 4563
93.86.111.*

Sajt: www.linuxsrbija.org


+104 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 17:30 - pre 173 meseci
Citat:

Ja ću probati obe konfiguracije, da ventilator uzima vazduh iz kućišta što doprinosi protoku vazduha u samom kućištu i druga vrijanta da uzima hladan vazduh spolja, ispod kućišta.


Pa buduci da je ovo cudo ventilirano dobro sa svih strana cini mi se da bi rezon bio okrenuti napajanje tako da fan bude na dole, a tu je i grill za tu namenu. Mada me zivo interesuje kolika je razlika u temperaturi unutar kucista kada napajanje usisava vazduh iz kucista i kada usisava spolja. Ako je nema (a pretpostavljam da je nece ni biti) onda je bolje da psu uopste ne utice na airflow unutar kucista.

A kuciste je za neke teske mod-ove dusu dalo :D
make love - !war
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Član broj: 139340
Poruke: 5571
77.46.145.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 17:49 - pre 173 meseci
Dobra konfa - predlazem da stavis jedan SSD,
ne mora da bude uopste neki top po brzini i kvalitetu,
svaki je mnogo bolji od 7200rpm HDD-a - samo za drzanje OS-a i instaliranih programa na njemu.

To ce VRLO primetno ubrzati svakodnevni rad sistema.

Recimo neki od 32GB bi bio vise nego dovoljan + naravno neki
veliki klasicni HDD za podatke, to se podrazumeva.. :)

Takva masinica prosto vapi za jednim SSD-om, i ja se mislim da ubacim
jedan u svoju kantu... ako nadjem negde povoljno 32gb neki.


 
Odgovor na temu

Aries1404

Član broj: 208115
Poruke: 266
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 18:01 - pre 173 meseci
Da, jedan takav je i meni bio u mislima ali koliko sam gledao po netu to su neke cifre....300 eura i vise....malo mi je mnogo.Smatram da je extra imati ali trenutno bas nemam tu mogucnost posto sam neplanski menjao skoro sve, ostalo mi kuciste i napajanje.

CPU:Intel Quad CoreQ9400 2,6mhz
MB:Asus Maximus II Formula
RAM:Geil 2x2GB 1066mhz BlackDragaon
VGA:Nvidia 450GTS
PSU:CFT-750-14C 750W
CASE:Zalman GS1000
HDD:120GB SSD A-DATA......
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Član broj: 139340
Poruke: 5571
77.46.145.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 18:13 - pre 173 meseci
Ma joooook - nije bas toliko, evo cene kod nas:

KINGSTON 64GB SSDNow V-Series / SNV125-S2
SATA2 / 2.5” / R/W speed 100/80 MB/s

dakle 64GB, ima vec od 9000 din.... :) (manje od 100 evra)

Ok naravno da ima i X25 - killer

Kingston 32GB SSDNow E Series Drive, Intel X25-E SATA Solid-State Drive, SATA2, 2.5" (SNE125-S2/32GB)

ali on je 30000 din i to od 32gb :))
 
Odgovor na temu

Aries1404

Član broj: 208115
Poruke: 266
*.dynamic.sbb.rs.



+4 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 21:39 - pre 173 meseci
Pa ja sam bas i Kingsona tog skupljeg gledao al sam brzo pobegao

Da li bi se znatno uocila razlika kada bi sistem bio na ovo, Kingston-u od 64GB?


CPU:Intel Quad CoreQ9400 2,6mhz
MB:Asus Maximus II Formula
RAM:Geil 2x2GB 1066mhz BlackDragaon
VGA:Nvidia 450GTS
PSU:CFT-750-14C 750W
CASE:Zalman GS1000
HDD:120GB SSD A-DATA......
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Član broj: 139340
Poruke: 5571
77.46.145.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:06 - pre 173 meseci
Ne znam precizno performanse raznih SSD-a,
ono sto znam da je ovaj Intel X25 odlican, zato i kosta,
ali svakako ce i ovaj "budjavi" biti mnogo brzi od HDD-a
na 7200rpm kakav se obicno stavlja u desktop racunare.

Recimo, u NetBook-u imam SSD i HDD (doduse na 5200rpm),
i razlika u butovanju OS-a sa SSD-a i sa HDD-a je povelika... (mozda i dupla u korist SSD-a).
 
Odgovor na temu

Ha-Nocri

Član broj: 45144
Poruke: 1192
93.86.30.*



+10 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:14 - pre 173 meseci
Citat:
combuster: Pa buduci da je ovo cudo ventilirano dobro sa svih strana cini mi se da bi rezon bio okrenuti napajanje tako da fan bude na dole, a tu je i grill za tu namenu. Mada me zivo interesuje kolika je razlika u temperaturi unutar kucista kada napajanje usisava vazduh iz kucista i kada usisava spolja. Ako je nema (a pretpostavljam da je nece ni biti) onda je bolje da psu uopste ne utice na airflow unutar kucista.

A kuciste je za neke teske mod-ove dusu dalo :D

Verovatno će tako i biti :)
Mislim da bi jedina razlika bila u manjoj temperaturi GPU-a ako bi napajanje pomagalo protoku vazduha u kućištu, no proveriću. Što se modovanja tiče, neću ništa dirati u početku. Kasnije prvo što ću uraditi je da ofarbam kućište crno iz nutra :p


Što se tiče SSD-a, dosta razmišljam i čitam o tome u poslednje vreme. Sve mi se čini da tehnologija još nije dovoljno zrela. Tek kada uđe u masovnu proizvodnju cene će biti mnogo prihvatljivije.
Taj Kingston V serije deluje ok. V+ serija je još brža i ne puno skuplja. Ali čitam o raznim problemima sa SSD-ovima. Recimo Patriot Warp. Na testovima on je brz, ali mnogi korisnici imaju velikih problema sa njim. Njihove komentare sam čitao na neweggu-u:
http://www.newegg.com/Product/...view.aspx?Item=N82E16820220342

Jako puno ih se suočava sa "štucanjem", tj. pauzama u radu sistema. Koliko vidim ima leka za to, ali se mora preduzimati određena gimnastika. Recimo umesto NTFS file sistema mora se instalirati FAT32. Još ovaj SSD ima nešto skuplji kontroler u ondosu na Kingston-a u kojem je nešto modifikovani J-Micron koji je poznat po štucanju. Plus se rad SSD-ova usporava tokom vremena... uglavnom, kao što rekoh, tek sam nedavno ušao u tu tematiku i mnogo stvari mi nije jasno. Da se uzme neki pristojan trebaće puno para da se izdvoji. No videću tokom vremena kako se stvari budu odvijale. Kingston SSDNow V+ serija deluje vrlo primamljivo, samo treba naći iskustva korisnika. Dalje od toga sve je preskupo. Možda bi najbolja opcija za te pare bila 2x WD Black 640GB RAID0. Uglavnom hvala na savetu, svakako je jedna od budućih opcija :-)
i5-750 @4GHz with CM Hyper 212+
GTX 580 Lightning XE 3GB
Corsair HX750
CM Sniper
 
Odgovor na temu

KilleX
Marek Sokol
Elektrotehnicar racunara
Kovačica, Srbija

Član broj: 228175
Poruke: 31
109.198.0.*



Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:17 - pre 173 meseci
Koju graficku uzimas ?? Da ne poverujes imamo isti procesor i ram . Za sada procesor me nije izneverijo . Dignuo sam mu klok na 4 GHz (cisto iz radoznalosti ) i nije bilo problema
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Član broj: 139340
Poruke: 5571
77.46.145.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:18 - pre 173 meseci
Citat:
Plus se rad SSD-ova usporava tokom vremena...

Ne znam za ovo, odakle ti to?

Ja svoj SSD u NetBook-u formatiram u ext2 (fajl sistem za linux, bez journaling-a sto produzava svakako
vek trajanja SSD-a) i do sada nije bilo nikakvih problema. To za NTFS probleme ne znam.

Uglavnom ako neko ovde zna o SSD-ovima, brzinama i kontrolerima na njima, onda je to Ivan Dimkovic, nas admin :)
 
Odgovor na temu

Ha-Nocri

Član broj: 45144
Poruke: 1192
93.86.30.*



+10 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:38 - pre 173 meseci
Citat:
KilleX: Koju graficku uzimas ?? Da ne poverujes imamo isti procesor i ram . Za sada procesor me nije izneverijo . Dignuo sam mu klok na 4 GHz (cisto iz radoznalosti ) i nije bilo problema

Imam ATI 3870. No ona će ići u bruderovu mašinu za par meseci kada bi trebao da pazarim 5850. Sada bi mogao potražiti neku polovnu 3850 za male pare, do 2-3k dinara recimo, i napraviti crossFire. Ta kombinacija uopšte ne bi bila tako spora. U rangu sa jednom 5770.
Šta si ti pazario pored te dve komponente? Koju ploču, grafičku i CPU hladnjak kada si uspeo da doguraš do 4GHz :-)
Citat:
Srđan Pavlović: Ne znam za ovo, odakle ti to?

Ja svoj SSD u NetBook-u formatiram u ext2 (fajl sistem za linux, bez journaling-a sto produzava svakako
vek trajanja SSD-a) i do sada nije bilo nikakvih problema. To za NTFS probleme ne znam.

Uglavnom ako neko ovde zna o SSD-ovima, brzinama i kontrolerima na njima, onda je to Ivan Dimkovic, nas admin :)

http://en.wikipedia.org/wiki/TRIM#cite_note-0
TRIM funkciju imaju samo neki SSD-ovi sa skupljim kontrolerima. Neki imaju programe koji služe istoj svrsi, taj Patriot Warp je jedan od njih. Na sajtu proizvođača se može preuzeti. Ne znam za ostale...
i5-750 @4GHz with CM Hyper 212+
GTX 580 Lightning XE 3GB
Corsair HX750
CM Sniper
 
Odgovor na temu

bugsu
Vojvodina - Subotica

Član broj: 40006
Poruke: 381
93.86.73.*



+3 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 22:56 - pre 173 meseci
veoma slican racunar ko sto sam ja uzeo i mogu ti reci da sa maticnom nece imati problema :D veoma je dobro odradjena (imam A-UD6 verziju al su slicne, mali problem je jedino sa vecom grafickom ko sa mojom al izbori se i sa tim :D )...i bios je dobar...
Memoriju sam istu uzeo i radi bez problema sa MBO

nisam klokovao pa nzm al sa redovnim postavkama sve ok ...
srecno ;)
Say NO to pop culture!!!
Crno je uvek u modi....
 
Odgovor na temu

Srđan Pavlović
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija MNRO
Vojvodina, Bačka Palanka

Član broj: 139340
Poruke: 5571
77.46.145.*

Sajt: www.oligofrenolog.com


+382 Profil

icon Re: Došao je i taj dan...11.01.2010. u 23:05 - pre 173 meseci
Ma gigabajt je zakon sto se ploca tice!
 
Odgovor na temu

[es] :: PC Konfiguracije :: Došao je i taj dan...

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11828 | Odgovora: 59 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.