Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju

[es] :: Vodič za posao :: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju

[ Pregleda: 6149 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivica Perić
IPSoft
Tomislavgrad, BiH

Član broj: 31096
Poruke: 4
*.tel.net.ba.

Sajt: www.ipsoft-tg.com


Profil

icon Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju07.11.2008. u 14:47 - pre 187 meseci
Treba mi orjentaciono, ako je netko u tome?
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
*.adsl-a-1.sezampro.yu.

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju10.11.2008. u 21:10 - pre 187 meseci
Uglavnom, od 50-80€/h. Zavisi od kvaliteta partnera, konkretnog projekta,...
Naravno, ne košta ni svaki progamer isto. Ne postoji baš neka prevelika razlika u cenama po državama, najviše 10-15€.
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

Moonshine
Beograd

Član broj: 4083
Poruke: 117
*.adsl.beotel.net.

Sajt: www.dilbert.com


Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju10.11.2008. u 21:23 - pre 187 meseci
Da li je ovo opseg cene seniora? Ili si naveo u rasponu "iskusniji junior" - senior?
Fear not the dark within this night
Beneath the sky of deadly light
Of raging fire seen from afar
The fear inside of who you are
 
Odgovor na temu

Ivica Perić
IPSoft
Tomislavgrad, BiH

Član broj: 31096
Poruke: 4
*.tel.net.ba.

Sajt: www.ipsoft-tg.com


Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 08:29 - pre 187 meseci
Onda bi se isplatilo angažirati na učenju C/AL jezika... Pitanje je da li ima dovoljno posla za NAV programere?
 
Odgovor na temu

Moonshine
Beograd

Član broj: 4083
Poruke: 117
*.adsl.beotel.net.

Sajt: www.dilbert.com


Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 08:58 - pre 187 meseci
Isplatilo bi ti se i da nauciš C++, C#, Pascal, Cobol.. samo je potrebno da se posvetiš onom što radiš. Čak bi mogao sa ovim jezicima da doguraš i do veće cene sata. Ovo je sve pod pretostavkom da ti je cena sata presudan kriterijum u odabiru čime ćeš se baviti.

Te pare o kojima priča Totović ti ćeš teško da vidiš u skorije vreme kao NAV programer, potrebno je prvo duuuuži period vremena da guliš za fiksnu platu kako bih stekao potrebno iskustvo, a potom da nađeš posao kao freelancer kako bi i stvarno video te pare. Što uopšte nije lako.. Konsultantske kuće kod nas retko kad outsourcuju i uzimaju freelancere, logično jer one hoće taj deo kolača.. a kompanije koje nemaju svoje razvojne timove i koje plaćaju ovolike sume još ređe sklapaju posao sa pojedincima.
Fear not the dark within this night
Beneath the sky of deadly light
Of raging fire seen from afar
The fear inside of who you are
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
80.93.243.*

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 09:49 - pre 187 meseci
Kada sam napisao cene sata, mislio sam na sat koji firme naplaćuju od klijenta, a ne na platu programera :)
Nemojte da se precenjujemo. Toliko možda i može da zaradi neki ekstra senior programer u Velikoj Britaniji sa 10-15 godina iskustva.
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

Ivica Perić
IPSoft
Tomislavgrad, BiH

Član broj: 31096
Poruke: 4
*.tel.net.ba.

Sajt: www.ipsoft-tg.com


Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 09:53 - pre 187 meseci
A koliko dobije na ruke? Vi ste Nav programer? ;)
 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 12:20 - pre 187 meseci
Moonshine je lepo objasnio/la a totovic dopunio opstim primerom.
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
*.adsl-3.sezampro.yu.

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju11.11.2008. u 18:27 - pre 187 meseci
Citat:
Ivica Perić: A koliko dobije na ruke? Vi ste Nav programer? ;)

Nisam NAV programer, već NAV consultant. Na ruke dobija onoliko koliko vredi firmi. Zavisi od njegovog kvaliteta, zavisi i u kojoj firmi radi, a verovatno zavisi i od države u kojoj radi.
Nemoj da tražiš da ti neko kaže tačnu platu, jer su pretpostavljam, one svuda poslavna tajna. Kreću se otprilike od 300-2000€.
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

Miloš Baić
Miloš Baić
ERP (Dynamics NAV) programer
Beograd

Član broj: 72468
Poruke: 1155
77.46.213.*



Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 06:46 - pre 187 meseci
Na prostorima bivše Jugoslavije, otrpilike NAV(C/AL) programer ima platu:

• 400 - 600 evra (apsolutni početnik - startna plata)
• 600 - 800 evra (najmanje 2 godine iskustva - startna plata - zavisi kako se prodaš)
• 800 + (preko 2 godine iskustva - startna plata - zavisi kako se prodaš)
Someone's sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
80.93.243.*

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 08:26 - pre 187 meseci
Najbolji komentar koji si napisao je "kako se prodaš". To je u principu i jedini tačan odgovor.
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

Miloš Baić
Miloš Baić
ERP (Dynamics NAV) programer
Beograd

Član broj: 72468
Poruke: 1155
77.46.213.*



Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 08:52 - pre 187 meseci
Slažem se, ali ipak klasifikacija mora da postoji i neki opseg u okviru iste. Još bitnije od toga jeste da čovek mora biti svestan kojem opsegu pripada prilikom prodaje svojih usluga (da se ne preceni, ali ni podceni).
Someone's sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.
 
Odgovor na temu

totovic
Aleksandar Totovic
CEO, Editor in Chief
ERP Consulting
Beograd

Član broj: 25536
Poruke: 840
80.93.243.*

Sajt: totovic.com


+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 08:55 - pre 187 meseci
Sa tim se slažem u potpunosti.
Cave ab homine unius libri

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average
voter.
 
Odgovor na temu

range
Beograd

Član broj: 1006
Poruke: 248
*.eps.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 09:18 - pre 187 meseci
A ja bih mnogo voleo da vidim kalkulaciju koja ce da pokaze 'da li se isplati'? Znaci od 500e dan prema klijentu, pa do tebe kao izvrsioca posla, pa do toga da mozes da zakljucis da isplati se ili ne ne isplati se uciti NAV o kome, koliko sam razumeo, sada ne znas nista.
Besplatan savet s moje strane: batali. Cim ti prvo pitas za platu da bi dosao do zakljucka da li ces nesto da ucis ili ne, nisi ti za taj posao.
 
Odgovor na temu

Miloš Baić
Miloš Baić
ERP (Dynamics NAV) programer
Beograd

Član broj: 72468
Poruke: 1155
77.46.213.*



Profil

icon Re: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju12.11.2008. u 10:01 - pre 187 meseci
Citat:
range:Cim ti prvo pitas za platu da bi dosao do zakljucka da li ces nesto da ucis ili ne, nisi ti za taj posao.

Malo pregrubo!?!

Citat:
range:Cim ti prvo pitas za platu da bi dosao do zakljucka da li ces nesto da ucis ili ne

Slažem se da to nije ispravan put koji će se verovatno završiti kao što je navedeno u kompletnoj rečenici.
Someone's sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za posao :: Cijena Navision programera/h za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju

[ Pregleda: 6149 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.