Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!

[es] :: PC Konfiguracije :: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!

[ Pregleda: 3331 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
79.101.192.*



Profil

icon Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 00:09 - pre 194 meseci
Cao! -Nameravam da kupim racunar za oko nedelju dana i ne mogu da se odlucim izmedju ove dve konfiguracije. Potrebna mi je pomoc koju da odaberem. Racunar bih koristio najvise za internet surfovanje ,Skype ,Messenger slusanje muzike ,gledanje filmova i naravno igranje igrica. Necu igrati Crysis ili neku heavy igricu ,ali recimo WoW , CoD , RPG tipa Oblivion zatim Tomb Raider i naravno neke vozacke igrice kao NeedForSpeed itd. -Evo prve konfiguracije: CPU INTEL CORE DUO 2180 S775 800 MHz FBS MB MSI 945 GC - MICRO 775 ,1066MHz RAM 2GB DDR II HDD 250 GB SAMSUNG SATA VGA MSI GF 8400 ,DVI ,TV-OUT DVD-RW DUAL FORMAT SOUND 8-CHANNEL HD AUDIO -Evo druge konfiguracije: AMD Athlon X2 Dual Core 4000+ MB AMD 770/SB600 RAM 1GB DDR II HDD 160 GB SATA II ASUS EAH 3650 ,256 MB SonyNec DVD-RW SOUND 8 CHANEL HD AUDIO Ne znam sta je bolje da uzmem ??? Da li platformu koja se zasniva na AMD/ATi ili Intel/nVidia ??? Razmotrite ovo i ostavite komentare. Sta je dobro , sta nije ... Gledajte i na ubuduce jer nameravam da nadogradim komp. posle izvesnog vremena. Da li da uzmem prvu konfiguraciju pa da nastavim sa recimo AMD 5600+ i ATi EAH 3850 ili da uzmem Intel i onda 8800 GT ? Svaki komentar je dobrodosao! Hvala!
believe or not ...
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
*.ptt.yu.



+11 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 00:12 - pre 194 meseci
Napiši koliko bi novca izdvojio za komp pa ću ti preporučiti nešto po mom ukusu...
 
Odgovor na temu

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
79.101.192.*



Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 00:22 - pre 194 meseci
Ovo sto sam naveo vredi 27000 din. Toliko novca bih izdvojio za kuciste. Monitor koji cu da uzmem je PHILIPS 190CW8FB 13000 din. Tastatura Microsoft Reclusa 3800 din. , Mis Microsoft HABU 4050 din. , multifunkcionalni uredjaj CANON PIXMA MP-210 6000 din. kamera PHILIPS SPC-1300NC 2300 din. Sve ukupno je negde oko 700 Evra. Koju bi ti konfiguraciju uzeo ? Sta je dobro a sta i ne bas :)
believe or not ...
 
Odgovor na temu

PCS
Zeljko Jelisavac
User Support Coordinator / Site Admin
Beograd

Član broj: 136100
Poruke: 559
194.99.236.*

Sajt: www.garaza.rs


+2 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 10:55 - pre 194 meseci
Citat:
[url=/p1929433]Tastatura Microsoft Reclusa 3800 din. , Mis Microsoft HABU 4050 din.

Jel ovo bas neophodno??? Daces 100€ za tastaturu i misa, a raspolazes sa 700€. Izvini ali meni to bas nema smisla. Razumeo bi da dajes 2000€ na konfiguraciju ali ovako mislim da je pametnije taj novac uloziti u neku komponentu. Ja bi radije uzeo Logitech EX 90 ili 110 za 25-30€, a preostalih 70€ ulozio u procesor. Dobio bi znacajno bolju konfiguraciju. Ako si predvideo 27000 din. tj. 335€ plus ovih 70€ znaci imao bi oko 400€ na raspolaganju. Evo mog predloga:
Procesor: Intel Core2Duo E4500 (Dual) Box, LGA775, 2.2GHz, FSB800,2MB cache, 64bit, Allendale dual-core (65nm), gar. 3 god. *95€
Maticna ploca: Gigabyte GA-P35C-DS3, S775 (C2Q), Intel P35/ICH9R, FSB1333, PCIex16, 4DDR2-1066/2DDR3-1333, 4SATA2, G-LAN, SC7.1, gar. 3 god. *85€
Memorija: DIMM 2GB (2x1GB kit) DDR2/800MHz Geil Value, 240-pin, PC2-6400, CL5 (5-5-5-15), dual channel, LifeTime Warranty *35€
Graficka: Palit GeForce 8600GT Sonic+ 256MB DDR3, 625/1800 MHz, DirectX 10, 128 bit, 2560x1600, PCI Express x16, Dual-DVI, S-Video Out *80€
Hard disk: Seagate 160GB Barracuda 7200.10 (ST3160815AS), 8MB buffer, S-ATA2 (3Gbps), perpendicular, NCQ, hot-plug, 2.8 bels, OEM, gar. 3 god. *40€
DVD+-R/W drive Pioneer DVR-215D SATA black, max. 20xDVD+-R, 8x6xDVD+-RW, 10xDVD+-RDL, 40x32xCDR/RW, 2MB, OEM, S-ATA port garancija 1 god. *25€
Kuciste: Cooler Master Elite 332 420W *50€
Ukupno izadje oko 410€ ali je znatno bolja konfiguracija od one dve koje si naveo, duze ce biti aktuelna i lakse ces je kasnije nadograditi ako bude potrebe. Smatram da je mnogo vaznije dobiti najbolju, a ne najlepsu konfiguraciju za svoj novac.
Feeling je skociti sa 2000 metara! Probajte!! :)
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
*.ptt.yu.



+11 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 11:51 - pre 194 meseci
Slažem se sa PCS-om, stim što bih ja prvo izabrao monitor jer je to najskuplja komponenta i najređe se menja. Moj predlog je neki 22" za 200 €. Imaš na primer ViewSonic-ov model VA2216w (21,6") za 15.490 din.
Konfiguracija skoro ista kao što je PCS napisao, stim što bih ja uzeo ovako nešto:

Intel® Pentium® Dual-Core Desktop Processor E2160 (1,8 GHz).................................54 €
Gigabyte GA-P31-DS3L.......................................................................................56 €
Kingston - VR 1GB DDR2 667 x 2...........................................................................32 €
Western Digital WD320AAKS Caviar 320GB, 300MB/sec, 16 MB....................................54 €
Sapphire Radeon 3650 256MB 128bit DDR3 PCI-E......................................................74 €
Pioneer DVDRW DVR-215D Black SATA....................................................................25 €
Cooler Master Elite 332 w/ PSU 420W....................................................................50 €
ukupno:..........................................................................................................345 €

U ovoj kombinaciji komp i monitor izađu 545 €, što ti ostavlja 155 € da uzmeš tastaturu, miša, štampač i web kamericu. Daš 100 € za štampač i web kamericu i uzmeš nekog drugog miša i drugu tastaturu za 50 €. Na primer Logitech Cordless Desktop S510...


Ako bih imao još neki dinar ja bih zamenio napajanje u ovom kućištu, jer ima samo dva sata konektora i nema 6-pinski konektor za PCI-E. Tako da ćeš morati da staviš rezač i hard disk blizu jedan drugoga a grafičku ćeš morati preko dva molexa da povežeš. U principu nije problem i sve će raditi kako treba, 420 W je sasvim dovoljno ali da znaš šta te čeka ako se odlučiš za ovo kućište koje je svakako best buy.

Procesor koji je naveo PCS je svakako brži ali sa ograničenim budžetom moraš negde da napraviš kompromis. Opet sa druge strane za ovo što si ti naveo da bi radio na svom kompu ti je sasvim dovoljan ovaj procesor.

Takođe i ploča, jeste najjeftinija nova ploča za Core 2 Duo procesore ali radi super i nećeš primetiti razliku u brzini između ove i neke P35 ploče. Ako hoćeš malo bolju uzmi Gigabyte GA-P35-DS3L za 75 €.

Memorija 2 giga obavezno da li će biti Kingston ili Geil ili nešto treće, u principu nije bitno dok god imaš 3+ godine garancije. Nemoj uzimati skupu i brzu memoriju jer ćeš baciti pare. Tvoj procesor radi na FSB-u od 200 MHz a asinhronim radom memorije na Core 2 Duo procesorima nećeš dobiti neko specijalno ubrzanje.

Hard disk naravno što veći to bolji. SATA obavezno. Vidi sam koliko novca možeš da odvojiš za HDD. Ja sam ovaj stavio samo kao primer, lično uzeo bih Seagate ali opet najbitnija mi je garancija.

Što se tiče grafičke sa njom se nećeš baš naigrati ali će moći da pokrene neke igre, ako imaš novca dodaj još 50 evra i uzmi npr. Microstar RX3850-T2D256E-OC (ATI 3850), sa njom ćeš se naigrati provereno. Za 350 € se ne može sastaviti gamerska mašina nikako. Ako uspeš da izvučeš još koji evro (uzmeš jeftiniji štampač) onda uzmi 3850 i to će te izaći oko 400 €. Jeste skuplje ali ne može da se poredi sa onim što si ti naveo u prvom postu (E2180, 945 ploča, 2 giga 1066 MHz memorije, 8400 grafička).

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
91.150.117.*



Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 14:05 - pre 194 meseci
Sad tek ne mogu da odlucim sta da uzmem. :) Danas sam bio u prodavnici i oni nahvalise AMD/ATi konfiguraciju. Rekli su mi da mogu da pokrenem bilo koju igricu i da radim ama bas sve na polju multimedije. Ja sam do sada bio iskljucivo za Intel/nVidia ali ipak mislim da cu da uzmem AMD/Ati za promenu :) U pravu ste za tastaturu i misa ,ali kod mene uvek preovlada dizajn :) Raspitacu se jos malo pa cu odluciti da li da uzmem ovu konfiguraciju ili da sam sklopim po vasoj preporuci. - Samo mi recite jos da li da sklapam Intel platformu ili AMD. Jer ako kupim maticnu plocu AMD 770 ,AMD procesor , ATi graficku onda moram i ubuduce da budem na tome jel tako ??? Sta bi vi kupili Intel/nVidia ili AMD/Ati komponente ?

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 29.04.2008. u 01:00 GMT+1]
believe or not ...
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
*.ptt.yu.



+11 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!26.04.2008. u 22:59 - pre 194 meseci
Moguce su skoro sve kombinacije...
Na primer: Intel procesor, Nvidia ploca i Ati/AMD graficka. Jedino vodi racuna ako planiras da u buducnosti imas dve graficke.
Da li uzeti Intel ili AMD hmm??? Na to pitanje ti niko ne moze odgovoriti. Uvek ce biti neko ko ce izneti bar jedan dobar razlog zasto da se odlucis bas za jednu stranu.
Ja licno, uzeo bih Intel...
 
Odgovor na temu

PCS
Zeljko Jelisavac
User Support Coordinator / Site Admin
Beograd

Član broj: 136100
Poruke: 559
*.cpe.vektor.net.

Sajt: www.garaza.rs


+2 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!27.04.2008. u 11:06 - pre 194 meseci
Potpuno se slazem sa Fac Ut Vivas-om. Moras sam da odlucis ali imaj na umu da P**** (BTW reklamiranje je zabranjeno, procitaj pravilnik) ili neki drugi prodavac nije jedini i da prodavci uglavnom hvale robu koje imaju puno na lageru pa treba da je se rese. Ne kazem da je to i ovde slucaj i da je ova firma losa. Medjutim ima firmi cija je politika prevariti kupca-zaraditi sto vise, a ima i neupucenih prodavaca. Kao i onih zakletih AMD-ovaca ili INTEL-ovaca. Evo ja imam AMD-a i osim u laptopu do sada sam u svim konfiguracijama imao AMD procesor ali to ne znaci da je bolji i ne kazem ljudima da kupe obavezno AMD. Trenutno je Intel u prednosti sto se tice procesora pa takodje i moja preporuka za Intel. I kao sto je Fac Ut Vivas vec rekao mozes da kombinujes AMD-Nvidia ili ATi kao i Intel-Nvidia ili ATi, nema to mnogo veze bez obzira sto je AMD kupio ATi. Ja imam AMD-Nvidia kombinaciju i sve radi bez problema.
Feeling je skociti sa 2000 metara! Probajte!! :)
 
Odgovor na temu

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
79.101.81.*



Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!30.04.2008. u 14:18 - pre 194 meseci
Hvala vam puno na informacijama ! :) Danas idem da kupim konfiguraciju: AMD Athlon 64 X2 4000+ , Graficka ASUS ATi 3650 256mb , ASUS MATICNA koja podrzava sve AMD procesore , KINGSTON 1 GB DDR2 X2 , 160 GB WD HDD , SonyOptiarc DWD-RW . Mis i tastatura su mi Microsoft. Monitor PHILIPS 19.1" sam kupio juce i zadovoljan sam. Bas je lep. Nema mrtvih piksela , garancija je tri godine. Ostalo mi je jos 80 Evra za zvucnike. Pojma nemam koje da uzmem ??? I operativni sistem moram da nabavim ali ne znam koji ? Ovi iz Pakoma mi predlazu Windows XP jer kazu da na Visti necu moci sve da radim. Trebace mi posebni drajveri za skoro sve programe , cak i za web kameru itd. Nadam se da ce moci sve da mi radi na ovom kompjuteru jer mislim da je graficka dobra. Procesor jeste slabiji ali cu ga za 5 , 6 meseci zameniti za neki jaci AMD. Sta mislite ?
believe or not ...
 
Odgovor na temu

Fac Ut Vivas
Ljuban Velagić
Beograd

Član broj: 75956
Poruke: 953
*.ptt.yu.



+11 Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!30.04.2008. u 22:02 - pre 194 meseci
Mislim da nismo mogli biti detaljniji, u tome sta mislimo.

Sto se tice Viste, tu te nisu lagali ali ne zbog drajvera nego zbog memorije. Instalirati Vistu na 1 GB rama bi bilo krajnje mazohisticki. Zvucnike ako hoces 2.1, mozes da pogledas Logitech X230, a ako zelis 5.1 onda Logitech X530, mislim da se uklapaju u cenu. Naravno zvucnike moras da probas, da ih cujes.
Takodje mislim da neces imati potrebe da menjas procesor bas za 5 meseci, pitanje je sta bi mogao da stavis i sta bi dobio time. Da stavis neki quad core, a ostavis giga rama onda nista nisi uradio. Ako uzmes i memoriju e onda ti je graficka slaba i tako u krug.

Pozdrav i srecno sa tim AMD-om :)
 
Odgovor na temu

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
91.150.110.*



Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!30.04.2008. u 23:45 - pre 194 meseci
Ok ! Hvala Fac Ut Vivas. :) Malo sam se dvoumio u prodavnici i odlucio za malo drugaciju konfiguraciju. Naime uzeo sam sve kao dole sto sam naveo , ali sa grafickom nVidia 8600 PCI-E 256 MB , procesorom AMD AHLON 64 X2 4200+ i maticnom MSI N9K NEO. Na poklon sam dobio kameru , tastaturu i misa. Instalirai su mi Windows XP service pack 2 i rekli da sacekam jos malo pre nego sto predjem na Vistu. Prvi utisak je super. Sve mi brzo radi , internet jos brze jer na ovom kucistu imam Ethernet prikljucak . Vrlo sam zadovoljan sa svim ,ali me nesto ovaj LCD monior i nije bas odusevio. On jeste lep i sve to ,ali su mi nesto boje bledunjave u odnosu na CRT. Evo sad bas dok kucam ovo sve se normalno vidi i nema razlivanja boja kao kod mog druga ,ali nesto mi je cudno.Posebno dok sam na internetu ili dok kucam u Wordu . Kad gledam spotove ,fimove boje su jace. Imate li vi tih problema ?
believe or not ...
 
Odgovor na temu

Amaranth
Srbija

Član broj: 179650
Poruke: 15
77.46.195.*



Profil

icon Re: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!02.05.2008. u 00:43 - pre 194 meseci
E sad je sve OK! Malo sam nastelovao i skinuo SmartImage drajver sa CD-a i sve je super. Monitorom sa i vise nego zadovoljan jer nudi odlican kvaliet. Nema duhova , nema mrvih pixela , nema seckanja ... Sve radi vrlo brzo i fenomenalno je. Hvala svima na odgovorima ! Cao! :)
believe or not ...
 
Odgovor na temu

[es] :: PC Konfiguracije :: Konfiguracija AMD/ATi ili INTEL/nVidia POMOC !!!

[ Pregleda: 3331 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.