Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a

[es] :: Windows desktop :: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a

[ Pregleda: 5564 | Odgovora: 19 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dragi Tata
Malo ispod Kanade

Član broj: 1958
Poruke: 3906
199.171.112.*



+6 Profil

icon Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a14.08.2003. u 17:12 - pre 251 meseci
http://news.zdnet.co.uk/internet/0,39020369,39115680,00.htm

"[Outlook Express] just sits where it is," said Dan Leach, lead product manager for Microsoft's information worker product management group. "The technology doesn't go away, but no new work is being done. It is consumer email in an early iteration, and our investment in the consumer space is now focused around Hotmail and MSN. That's where we're putting the emphasis in terms of new investment and new development work."

 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a14.08.2003. u 17:33 - pre 251 meseci
"Future releases will only be made available as part of the Windows platform."

Što znači nema više besplatno. Pa, dobro.
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

random
Vladimir Vrzić
Beograd

Član broj: 85
Poruke: 3866
194.106.169.*

Sajt: www.last.fm/user/vrza


+4 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a14.08.2003. u 23:16 - pre 251 meseci
To sad formalno prestaju da ga razvijaju, ali prava istina je da ga nisu ni pipnuli 5-6 godina (osim krpljenja security rupa). Recimo iritantan bag od verzije 4.0: kad namestiš u view da se poruka prikazuje fontom fiksne širine, OE to zaboravi čim klikneš na sledeću poruku.
int rand(void);

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Upali lampicu — koristi Jabber!
 
Odgovor na temu

postmortem
Marko Petrović
Niš

Član broj: 6754
Poruke: 393
*.rcub.bg.ac.yu

ICQ: 40490381
Sajt: www.trekearth.com/members..


+1 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 00:00 - pre 251 meseci
da, randome, suva istina

uopste mi nije jasno da IKO koristi OE ko se bar malo razume u kompjutere. mislim, OE je, bar ja znam za verziju 5, bio katastrofalno los, znaci posaljes html sa ko zna cime u istom, i OE ga otvori ne mareci sta se tebi moze sve dogoditi.. kao lameri palili smo se pre jedno 4 god. da saljemo onaj, jao kako bese, ne mogu da se setim, par reci u html-u, i kad otvoris, pojavi se plavi ekran.. aaa da, beshe nesto sa con/con ma sve sam zaboravio.. nego OE je to fantasticno izvrsavao.

a uz to je katastrofalno spor.

btw, ja koristim pegasus mail 4.01 :)
 
Odgovor na temu

dejan024
Dejan Major
Yugoslavia,Subotica

Član broj: 2675
Poruke: 505
*.yunord.net.

ICQ: 273632292
Sajt: www.kuvajmo-blogovski.com


+1 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 09:02 - pre 251 meseci
Do nedavno sam koristio OE 4 pa 5 pa 6 nisam probao neki drugi mail klijent kako i kazem do nedavno. Otkako sam probao The Bat! mogu reci da moraju jos mnogo da rade na OE da bi se ja vratio na njega! Sto po naslovu teme i prvom postu nece biti uskoro.
 
Odgovor na temu

dr ZiDoo
Banja Luka

Član broj: 189
Poruke: 1728
*.teol.net

Jabber: ZiDoo@elitesecurity.org
ICQ: 299539598
Sajt: zidoo.geek.rs.ba


Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 12:19 - pre 251 meseci
OE kao i IE je uvjek izvlačio samo Windows. Da se nisu isporučivali uz Win nikada ih niko ne bi ni koristio. Pogledaj samo statitstike, od onih malo ljudi koji ne koristi npr. IE (ne znam nekih 15%ak posto) 99% su programeri, developeri,... ljudi koji znaju šta je računar.
A što se tiče mejl klijenata koristim onaj što dolazi uz mozillu, a evo sad sam skino Thunderbird. Lakše mi je kad koristim isti i pod Windowsom i pod Linuxom.
tu nema kašike....
 
Odgovor na temu

random
Vladimir Vrzić
Beograd

Član broj: 85
Poruke: 3866
*.f.bg.ac.yu

Sajt: www.last.fm/user/vrza


+4 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 14:13 - pre 251 meseci
Ja moram da priznam da na Windowsu i dalje koristim OE. Ne zato što mi se sviđa, već zato što nisam našao nijedan drugi klijent koji poržava UTF-8 (osim Mozilla Mail-a, koji je prespor za udoban rad), filtere i druge osnovne stvari, a da je besplatan. The Bat! sam probao, zadnji put pre dva meseca, nije imao podršku za UTF-8.

Pošto izgleda da sam i ja jedan od tih koji se ne razumeju u kompjutere, molio bih vas da mi preporučite mail klijent za Windows. Znači Mozilla Mail i Thunderbird ne dolaze u obzir, kao ni Outlook. I mora da ima barem ovo osnovno što sam nabrojao u prethodnom pasusu (UTF-8, filteri, besplatan..).
int rand(void);

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Upali lampicu — koristi Jabber!
 
Odgovor na temu

broker

Član broj: 2415
Poruke: 8514
*.verat.net



+11 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 15:13 - pre 251 meseci

Na pocetku sam koristio Netscapeov mailer i bio zadovoljan. Jedinaopcija koja mi ej trebala a on je nije imo to ej mogucnst da se korsiti vise pop3 naloga. U Netscapeu je to bilo reseno profilim apa si za svkai nalgo mroao da otvaras novi profil koji jebio potpuno nezavisan od ostalih. Cekao sam sve se nadajuci da ce to da ubace ali jadac.

U medjuvrmenu Outlook Express je uznapredovao dovoljno da je po funkcionalnosti mogao da u potpunosti ameni Netscape a imao je i mogucnost rada sa vise pop3 naloga i jos dosta pogodnosti pa sam presao na njega.

Ko njega mi smeta pre svega prevelika integrisanost sa OS-om koja drasticno ugrozava sigurnost i problem usporenja kada baza poruka naraste. Prvo sam resio tako sto imam firewall i antivirus (i zaista nemam problema sa virusima) a drugo resavam tako sto arhiviram poruke u odvojene baze...

Paralelno, trazio sam neki drugi mailer kojim bih ga zamenio. Probao sam sve i svasta i ni sa cim nisam bio zadovoljan. Jos uvek je na polju mailera OutlookExpress i pored svih svojih slabosti za mene najkomforniji i najkompletniji program.
 
Odgovor na temu

Dragi Tata
Malo ispod Kanade

Član broj: 1958
Poruke: 3906
199.171.112.*



+6 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 16:00 - pre 251 meseci
Hehe, moj prvi mail klijent je bio elm, a posle sam otkrio Hotmail i od tada koristim samo njega za lične potrebe. Na poslu smo jedno vreme imali Lotus Notes, koji je verovatno najgori mail program svih vremena, a sad koristimo Outlook.
 
Odgovor na temu

axez

Član broj: 1021
Poruke: 1388
*.nspoint.net



Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a15.08.2003. u 16:44 - pre 251 meseci
Citat:
random:
Ja moram da priznam da na Windowsu i dalje koristim OE. Ne zato što mi se sviđa, već zato što nisam našao nijedan drugi klijent koji poržava UTF-8 (osim Mozilla Mail-a, koji je prespor za udoban rad), filtere i druge osnovne stvari, a da je besplatan. The Bat! sam probao, zadnji put pre dva meseca, nije imao podršku za UTF-8.

Pošto izgleda da sam i ja jedan od tih koji se ne razumeju u kompjutere, molio bih vas da mi preporučite mail klijent za Windows. Znači Mozilla Mail i Thunderbird ne dolaze u obzir, kao ni Outlook. I mora da ima barem ovo osnovno što sam nabrojao u prethodnom pasusu (UTF-8, filteri, besplatan..).


Pogledaj ovo.

http://sylpheed-claws.sourceforge.net/win32/

 
Odgovor na temu

filo
VETS
Beograd

Član broj: 8038
Poruke: 1240
*.ppp-bg.sezampro.yu



Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a16.08.2003. u 09:18 - pre 251 meseci
samo sto taj sylpheed za windows uzasno ruzno izgleda
ako malo porade na estetici mozda i uspeju da urade nesto
 
Odgovor na temu

CONFIQ
♫♪♥♪♫

Član broj: 4218
Poruke: 1994
*.red.bezeqint.net

ICQ: 82327428


+10 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a16.08.2003. u 09:36 - pre 251 meseci
Ja koristim Operin m2. Što je najbolje podržava sve charset-ove (uključujući UTF-32) i jako je brz. Pod ostalom ako ti se ne sviđa Opera možeš da koristiš m2 kao poseban klijent (ako neko odluči da proba m2 nek skine last snapshot 3.3 MB)

~Say FiQ
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a16.08.2003. u 18:07 - pre 250 meseci
Outlook Express will be improved, says Microsoft

Microsoft has now said it is not planning to stop development on the world's most popular email client, Outlook Express, after all.

Product manager Dan Leach told the press earlier this week that no new work was being done on the product, and all efforts were going to be concentrated on MSN and Hotmail.

Leach now claims that Microsoft had already changed its plans for Outlook Express before his comments were published, but the changes had not been communicated to him.

http://www.internet-magazine.com/news/view.asp?id=3636

http://news.zdnet.co.uk/softwa...ons/0,39020384,39115720,00.htm

[Ovu poruku je menjao degojs dana 16.08.2003. u 14:22 GMT]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

postmortem
Marko Petrović
Niš

Član broj: 6754
Poruke: 393
*.rcub.bg.ac.yu

ICQ: 40490381
Sajt: www.trekearth.com/members..


+1 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a16.08.2003. u 18:21 - pre 250 meseci
Citat:
random:

Pošto izgleda da sam i ja jedan od tih koji se ne razumeju u kompjutere...


:) pa ja rekoh, malo drame ne moze da skodi :) a ako ne skodi, onda koristi jel :)


 
Odgovor na temu

Mihailo
Mihailo Đorić

Član broj: 1016
Poruke: 2875
*.vdial.verat.net



+1 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a19.08.2003. u 15:43 - pre 250 meseci
Citat:
random:
Ja moram da priznam da na Windowsu i dalje koristim OE. Ne zato što mi se sviđa, već zato što nisam našao nijedan drugi klijent koji poržava UTF-8 (osim Mozilla Mail-a, koji je prespor za udoban rad), filtere i druge osnovne stvari, a da je besplatan. The Bat! sam probao, zadnji put pre dva meseca, nije imao podršku za UTF-8.

Pošto izgleda da sam i ja jedan od tih koji se ne razumeju u kompjutere, molio bih vas da mi preporučite mail klijent za Windows. Znači Mozilla Mail i Thunderbird ne dolaze u obzir, kao ni Outlook. I mora da ima barem ovo osnovno što sam nabrojao u prethodnom pasusu (UTF-8, filteri, besplatan..).


Ako sam dobro razumeo, vi kolega Vrziću ne želite da ogadite vaš skupo plaćeni Windows nekim ilegalnim softverom? :o)

Ja već skoro godinu dana koristim Outlook 2002, a to tada OE. Isti sam batalio zbog brojnih sigurnosnih propusta i čestih pucanja nakon što se baza poruka malo poveća. Pre nego što sam se odlučio za Outlook, probao sam The Bat, Eudoru i još neke, ali nisam bio zadovoljan. Nisam ni sa Outlookm potpuno zadovoljan, naročito mi se ne sviđa što se poruke ne mogu filtrirati na serveru nego sve mora da se dovuče (na šta sam navikao sa OE), nemogućnost jednostavnog pregleda izvornog koda poruke i td. Ipak prilično sam zadovoljan, nisam imao ni jedan problem sa njim do sada.
 
Odgovor na temu

Boxon
Count of own pleasures
P-Town, RS-BiH

Član broj: 5241
Poruke: 549
*.pd.pttrs.net



Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a30.09.2004. u 23:39 - pre 237 meseci
Ne znam, meni je Outlook do jaja. Stvari sa virusima se mogu srediti podesavanjem antivirusa da automatski pripomaze OE. A na njemu sam uvijek lako i mogao razluciti kad je problem do provajdera kad ne skida postu ili internet pravi neke probleme. Jednostavno sam se navikao na njega i nekako sam emotivno vezan...
Ne lipši magarče do zelene travice!
 
Odgovor na temu

random
Vladimir Vrzić
Beograd

Član broj: 85
Poruke: 3866
*.rcub.bg.ac.yu

Sajt: www.last.fm/user/vrza


+4 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a01.10.2004. u 00:47 - pre 237 meseci
XBojoX: Prvo, Outlook nije isto što i Outlook Express. Drugo, emotivno vezan za OE? :o))) Ima onaj vic, kad dolazi mali Perica kući i pita ga tata:

„Šta ti je sine, stalno si zamišljen, odsutan, ne jedeš ništa?“
„Tata, ja sam se zaljubio!“
„To je divno sine, a u koga?“
„U malog Muju.“
„I bre sine, gde baš muslimana nađe...“

Poenta je: kad se već emotivno vezuješ za softver, mogao si i bolji program da nađeš. ;o)

Update: U međuvremenu sam prešao na Thunderbird ali ponekad koristim i Outlook (onaj ne-ekspresni). Poštu držim na IMAP serveru, tako da mogu lako da zamenim mail aplikaciju. Zapravo i koristim šta god stignem, nisam vezan za jedan program.
int rand(void);

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Upali lampicu — koristi Jabber!
 
Odgovor na temu

Black_eyed
Black_eyed
Kać (pored Novog Sada)

Član broj: 24662
Poruke: 841
*.nspoint.net.



+110 Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a01.10.2004. u 07:42 - pre 237 meseci
Bogami i ja koristim OE i to vec godinama. Nisam do sada imao problema sa pucanjem baze ili bilo kakvim problemima. Ako nesto nije pokvareno, ne popravljaj ga!

Ne znam zasto bih menjao mail-clienta, ovaj mi sasvim lepo odradjuje posao. Mozda se situacija menja kada dobijate 50-tak mailova dnevno ili vise, to ne znam.

Jedina stvar koju bih dodao u OE je direktano brisanje poste na serveru, za ovu potrebu koristim "Mail Washer", odlican program koji je uz to i besplatan. Kada bi on bio integrisan u OE, meni stvarno vise nista nebi trebalo.

Imam drugara koji pljuje na OE, ne moze ocima da ga vidi, koristi Bat!, a prima 2 mail-a mesecno a prica mi o prednostima Bat-a (da se razumemo, Bat jeste odlican program) kao da svaki dan provedesa mail client-om bar sat vremena.
...It's nothing very special...
Try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in, and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations.

Monty Python's The Meaning of Life
 
Odgovor na temu

fangio

Član broj: 5557
Poruke: 295
*.adsl.highway.telekom.at

Jabber: fangio@elitesecurity.org


Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a01.10.2004. u 13:14 - pre 237 meseci
ja sam koristio OE godinama .. i nikad nisam imao problema ... za korisnike koji ne zahtevaju mnogo sasvim je zadovoljavajuci .... presao sam na webmail samo zato sto stalno menjam mesto pristupa .. pa bazu poruka drzim na serveru .. iz prakticnih razloga :)
ajde bree!
 
Odgovor na temu

Boxon
Count of own pleasures
P-Town, RS-BiH

Član broj: 5241
Poruke: 549
*.pd.pttrs.net.



Profil

icon Re: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a10.10.2004. u 14:19 - pre 236 meseci
Ne, ne, ja mislim bas na OE, ne na O.
O nisam nikada koristio jer je imao neki theme kao da je od mahagonija. Ovaj mi odise finocom sa onom plavom bojom. ;)
Ne lipši magarče do zelene travice!
 
Odgovor na temu

[es] :: Windows desktop :: Microsoft obustavlja razvoj Outlook Express-a

[ Pregleda: 5564 | Odgovora: 19 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.