Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MacBook Air vs. Commodore SX-64

[es] :: Advocacy :: MacBook Air vs. Commodore SX-64

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 155709 | Odgovora: 1042 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.demon.co.uk.



+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:14 - pre 197 meseci
Citat:
poenta je, radi li to za sve ili ne?

Ako ne može, završena priča.


Imajuci u vidu ono shto sam napisao gore, da sve shto je vece od cca 14px sa aliasingom izgleda ochajno loshe, koja je poenta da iskljuchujem antialiasing globalno? Samo da bih mogao da kazhem da, eto, mozhe mi se.

Tebi se chini da je OK da koristish kockaste fontove na Win-u jer je difolt sistemski font takav (tj. nikakav). Zameni MS Sans Serif, ili Tahomu, ili koji god odvratni font je ukljuchen u Win, sa Lucida Grande fontom koji Mac koristi kao sistemski za UI pa mi onda kazhi da ti UI lepo izgleda sa iskljuchenim antialiasingom. O obichnoj obradi teksta u Word-u sa iskljuchenim antialiasingom da ne prichamo.

Ali, never mind, ako ti mislish da je ekstra-mana Mac-a to shto me sprechava da sebi izbijem ochi gledanjem u kockaste fontove, onda se slazhem da je pricha zavrshena.
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.demon.co.uk.



+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:20 - pre 197 meseci
Citat:
bigvlada: Nastyboy, tebi je glavni argument da vređaš svakog ko se ne slaže sa tobom?

Hajde pokušaj ponovo, samo ovaj put bez korišćenja pljuvačnih žlezda, objasni mi zašto je Apple arhitektura bolja, zašto je hardver skuplji i zašto Apple nikada nije (a po mom mišljenju nikada ni neće) prodavao samostalan OS. Iskreno me zanima mišljenje nekoga ko je više godina koristio mac. Ja sam tokom godina imao povremene susrete sa macom (i amigom) ali sebe ne bih mogao da svrstam u korisnike bilo koje od tih mašina.

Ono što se ne može osporiti je bio kvalitet programa pisanih za Mac. Sećam se da sam imao prilike da radim na Mac plusu sa tekst procesorom Mac Write koji je ceo stao u 84 kilobajta, koliko omanja slika a bio je bog i batina za bilo šta drugo što je postojalo u njegovo vreme.

Sorry, mislim da bi Apple imao položaj jači od MS-ovog da je preradio System 7 za PC (naravno, zajedno sa rom-ovima), pod uslovom da je to uradio pre pojave Win95. Više ljudi bi imalo interese da pravi programe za taj os itd....


Ti si doshao pravo iz devedesetih?


-
Btw, budi ponosan, "Jackass of the Week" je istaknuto priznanje. Svrstavash se u dobro drushtvo, sa George Ou-om, Enderleom, Dvorakom...
Dodeljuje se od strane Mac komjunitija osobama koje misle da su otkrili toplu vodu iznova sa istim prichama koje i ti, eto, iznosish. A ustvari ne znaju nishta o Apple-u ili Mac-u. Pitaj Google ako mi ne verujesh.
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:21 - pre 197 meseci
Slušaj, Marko reče da to ne radi u svim aplikacijama i za sistemske dijaloge (čini mi se) čak i za manje fontove.. Ti slobodno traži opravdanje samom sebi.

Još jednom hvala Marku :)))) Nemamo više šta da pričamo. Fontovi:

1. Win
2. Lin
3. Mac

Takmičenje završeno, biće igre bez granica drugi put kad izađu sledeće verzije sistema, može doći do promena, šta znamo.
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.demon.co.uk.



+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:25 - pre 197 meseci
Sure, whatever...
 
Odgovor na temu

calimero
calimero

Član broj: 14608
Poruke: 415



+34 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:39 - pre 197 meseci
Citat:
Identična rasprava je bila kako su Amiga/Atari superiorniji od PC-a itd...
Elem, šta se desilo: Komodor, Atari i Next su pokojni. Apple konstantno gubi market share, neke godine brže, neke sporije ali stalno opada"


samo da kazem da nemas pojma sta pricash!

bash me interesuje da li si i ti ucestvovao na sezamu u raspravi PC vs ST ???

Citat:
Ono su CAM programi.. Pogledaj na Google, svrati do nekog ko radi sa npr. CNC mašinama :)


@degosj: i pored najbolje volje tih programa nema uopste na wikipediji!!!! :D :D :D
 
Odgovor na temu

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:40 - pre 197 meseci
Da, ja ne poznajem mac računare, to sam lepo rekao, kao i da sam povremeno imao kontakte sa njima. Jel me zato treba spaliti jer tražim normalan odgovor na normalno pitanje? Tako odgovaraš svakom ko te pita za savet, zašto kupiti mac a ne pc? Slobodno možeš da kažeš i ne znam, niko ti to neće uzeti za zlo.

Klonim se fanatika svih vrsta, bilo oni verski, politički ili pobornici programa/operativnih sistema.

Tvoji komentari bez argumenata me podsećaju na mantre sajentologa: hrišćanstvo je loše, učlanite se u našu sektu, dajte nam par miliona dolara, mi smo svi fancy, a možete i da upoznate Toma Kruza
 
Odgovor na temu

bigvlada
bgd

Član broj: 41095
Poruke: 325
*.beogrid.net.



+94 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:42 - pre 197 meseci
calimero, nisam, ali se pokazalo ko je bio u pravu, a ko je propao. Ja sam postavio sasvim normalno pitanje, zašto je Apple toliko skupljii zašto ne prodaje os odvojeno.
 
Odgovor na temu

Džeronimo

Član broj: 101777
Poruke: 320
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:47 - pre 197 meseci
Citat:
bigvlada: Zato Apple nikada nije (i neće) prodavati os odvojeno od mašine

Šta pričaš bre? Naravno da se prodaje OS i bez mašine, ali to ne može da se instalira na PC, nego samo na Mac.

Citat:
bigvlada: tada te mašine niko ne bi kupovao.

Misliš da bi Mac korisnici pre kupili neki PC od nekog majstora Žike koji sklapa konfiguracije u garaži?

Baš naprotiv...

Mnogi Mac korisnici bi baš voleli da se nikad ne pojavi neka verzija koja radi na običnim PC kantama jer onda to više ne bi bilo to.

Kad se neki OS razvija i za PC kante, onda to znatno usporava razvoj OS-a i pogoršava performanse. Kad nešto radi na PC kantama, onda, umeso da se inovira, mora da se vodi računa o kompatibilnosti s raznim jeftinim hardverom koji se ugrađuje u PC kante (što usporava razvoj OS-a), OS i aplikacije onda ne bi mogli da bude optimizovani za hardver na kojem rade (ne može nešto da se optimizuje za sve, tako da bi se time izgubilo na performansama), ako bi se drajveri za svakakav jeftin hardver uključili u OS, onda bi OS bio preveliki... a i pitanje je koliko nešto može stabilno da radi ako se drajveri za jeftin PC hardver uključe u OS.

Zato mnogi ne bi voleli da se pojavi verzija za PC jer bi onda izgubili mnogo.

Citat:
bigvlada: Jednostavno, Apple je uvek kaskao za konkurencijom u pogledu hardvera

Kako onda objašnjavaš činjenicu da je PC World proglasio MacBook Pro za najbrži Vista laptop?

Citat:
bigvlada: zatucanost, zatvorena arhitektura osamdesetih

Na šta misliš da je "zatucano"? Je l' oćeš da kažeš da je "bolje" kad pored monitora imaš kućište veličune kvarcne grejalice, pa možeš sâm da menjaš hardver u tom kućištu, nego kad je sve lepo smešteno u jedan tanak računar koji izgleda kao dobro dizajniran LCD monitor (iMac)? To ti smatraš za manu Maca?

A što se "arhitekture osamdesetih" tiče, pa baš je PC to :)

PC još ima BIOS (što je stvarno zaostala tehnologija u poređenju sa EFI), mnogi PC računari još imaju disketnu jedinicu i dial-up modem (šta će nekom u 21. veku diskete i dial-up modem?), mnogi PC računari nemaju ugrađen FireWire, al' zato imaju neke zastarele portove koji danas skoro nikome ne trebaju, mnogi PC računari nemaju ugrađen ni Bluetooth, ni Wireless (možda to neko smatra za neku "egzotiku", al' to svaki Mac ima još odavno)... i da ne nabrajam. Pogledaj i kako kućište prosečnog PC-ja izgleda kad se otvori (žice vise na sve strane)...

Citat:
bigvlada: su sprečili Apple da bude uspešan poslovan računar

Šta pričaš bre?

Citat:
bigvlada: Hardver na PC-ju i dalje jeftiniji, softver vrhunskog kvaliteta

Po čemu je to sad kao softver za PC "vrhunskog kvaliteta" u odnosu na softver za Mac? Pa zar nije obrnuto?

Citat:
bigvlada: Iskrena preporuka za Apple je da se mani proizvodnje kompjutera i koncentriše na softver

Pa ima Apple dosta vrlo uspešnih programa, ali nisu ti programi za Win, pa ih verovatno zato i ne znaš :)

Citat:
degojs: Nisam rekao da nema na Macu, nego samo potvrđuje ono što je rečeno: nije isto iscrtavati na papir i LCD, a Džeronimo šta god da priča :)

A kakve veze to što na Mac može da se podešava kako će fontovi da se renderuju ima sa onim što sam ja rekao?

Citat:

Bole me oči od ovog screenshota levo :)

A vidi dugme kakvo je... ko s početka devedesetih :) LOL

Citat:
degojs: nije hteo da stavi šotke

Šotke? LOL

Šotka kod nas ima sasvim drugo značenje :)

Šotka je domaća životinja :D

Kaži bre lepo screenshot :)
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:49 - pre 197 meseci
Citat:
@degosj: i pored najbolje volje tih programa nema uopste na wikipediji!!!! :D :D :D


A da nisu u bunaru? :)


Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:53 - pre 197 meseci
Citat:
Kaži bre lepo screenshot :)


Vidiš da si razumeo da je u pitanju screenshot, šta se žališ onda :)

Inače, ne znam da li si primetio - rasprava je završena :) Karanje...

Zahvalite Marku :)) Uđe čovek na teren za Mac ekipu u 90. minuti.. i napravi penal :) I zbog gol razlike, i kupusara je bolja na tabeli :)

Uživajte... hehehe.
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.demon.co.uk.



+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 17:55 - pre 197 meseci
Citat:
Da, ja ne poznajem mac računare, to sam lepo rekao, kao i da sam povremeno imao kontakte sa njima. Jel me zato treba spaliti jer tražim normalan odgovor na normalno pitanje? Tako odgovaraš svakom ko te pita za savet, zašto kupiti mac a ne pc? Slobodno možeš da kažeš i ne znam, niko ti to neće uzeti za zlo.

Normalno pitanje?

Jackass of the Week si zasluzhio ovim:
Citat:
Iskrena preporuka za Apple je da se mani proizvodnje kompjutera i koncentriše na softver, tu još uvek ima šta da pokaže.

Znachi priznajesh, kasnije, da ne znash nishta o Apple-u, ali to te ne sprechava da dajesh viskoumne zakljuchke i preporuke, straight from the '90s?

Citat:

Tvoji komentari bez argumenata me podsećaju na mantre sajentologa: hrišćanstvo je loše, učlanite se u našu sektu, dajte nam par miliona dolara, mi smo svi fancy, a možete i da upoznate Toma Kruza

Ma da, vazhno je da ti mozhesh da dajesh needukovane, neargumentovane "preporuke", i kada te neko prozove zbog toga da izvlachish ljigava poredjenja. Batali me tih pricha o fanaticima.

A to da li je Apple "mnogo skuplji"... pliz, ne teraj nas da ovde bistrimo to pitanje po hiljaditi put, opet ti kazhem, edukuj se na temu o kojoj bi da diskutujesh.
 
Odgovor na temu

exsold
Miroslav Bakovic
Moscow, Russia

Član broj: 46916
Poruke: 140
78.107.159.*

Sajt: www.fudokankarate.com


Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 18:19 - pre 197 meseci
Ja malo kasnim drugari, pošto baš nemam po ceo dan za pljuvanje po drugima.


Što se tiče Rusa u IT industriji.To što nisu napravili Windows, znači da su zaostali?????

Ja to mogu da im samo pripišem kao plus. Al zato su ako se ja dobro razumem jedni od najjačih u sferi hackovanja istog.
Ili grešim???
Uostalom, koliko ste puta našli crack za neki program na sajtu sa .ru na kraju???
Možda nijednom, jer verovatno ne umete da se snadjete na tom zaostalom jeziku.


A i mi Srbi smo superiorni, pa nam to daje za pravo da objašnjavamo sve i svašta, čak i ono u čemu greše inženjeri intela, amd-a, i ostalih kompanija.



A da, zaboravih.... pa Microsoft ima razvojni centar u Beogradu a ne u Moskvi.

Laku noć i prijatno
 
Odgovor na temu

Džeronimo

Član broj: 101777
Poruke: 320
*.adsl-4.sezampro.yu.



Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 18:32 - pre 197 meseci
Citat:
degojs:
Citat:
Inache, jedino parcijalno iskljuchivanje font-smoothinga (za, recimo, velichine ispod xx piksela) zaista ima smisla - sve ostalo izgleda ruzhno i kockasto, narochito u danashnje vreme kada su web dizajneri napokon otrkili tipografiju.


Pa da... uvek imate objašnjenje zašto ima smisla samo onako kako je na Macu

Lepo ti čovek kaže. Stvarno ružno izgleda kad se za neke normalne veličine fontova ne koristi font-smoothing jer onda tekst izgleda kockasto, preoštro, krzavo i bode oči.

Citat:
bigvlada: zašto je Apple toliko skupljii zašto ne prodaje os odvojeno.

Pročitaj celu temu. Već ima odgovora i na jedno i na drugo pitanje.

Ukratko:

1. OS se prodaje i odvojeno, ali to ne možeš da instaliraš na PC.

2. Slični Brandname računari drugih proizvođača imaju i slične cene, samo što se Mac na duže staze više isplati jer ne zastareva toliko brzo kao PC računari (na primer, možeš na neki Mac od pre pet godina da instaliraš najnoviji Leopard).

Citat:
degojs: I zbog gol razlike, i kupusara je bolja na tabeli :)

Uživajte... hehehe.

Kao što ti je Nasty odgovorio:
Citat:
NastyBoy: ako ti mislish da je ekstra-mana Mac-a to shto me sprechava da sebi izbijem ochi gledanjem u kockaste fontove, onda se slazhem da je pricha zavrshena.

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7174 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 18:33 - pre 197 meseci
Citat:
exsold
Ja to mogu da im samo pripišem kao plus. Al zato su ako se ja dobro razumem jedni od najjačih u sferi hackovanja istog.
Ili grešim???


To samo znaci da imaju visak vremena, i nista drugo.

Rusi su dobri matematicari, ali to samo po sebi nije dovoljno za imanje bilo kakve pozicije u racunarskoj industriji.

Uostalom, probaj da rasrafis tvoj kompjuter pa nadji makar i jednu komponentu koja je nastala/isprojektovana u Rusiji.

CPU? Najvece su sanse da je projektovan u USA ili u Izraelu...
Memorija? DRAM je izmisljen u USA.
Hard Disk? Ja ne znam ni jednu rusku firmu koja pravi HDD-ove, a ti?
Graficka kartica? Jedna vodeca firma je u Kanadi, druga u USA... da li postoji neki ruski graficki cip?

O softveru da ne pricamo.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 18:50 - pre 197 meseci
Citat:
Lepo ti čovek kaže. Stvarno ružno izgleda kad se za neke normalne veličine fontova ne koristi font-smoothing jer onda tekst izgleda kockasto, preoštro, krzavo i bode oči.


Rešen slučaj, Marko je bar javio pošteno kako stvari stoje i ućutao. Pošteno od njega, a ti slobodno de.. citiraj kolegu hehehehe :)

Lack of sex causes nearsightedness, a ne znam sad koliko vam treba da nastavljamo da vas k.....
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

calimero
calimero

Član broj: 14608
Poruke: 415



+34 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 20:39 - pre 197 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic...
Hard Disk? Ja ne znam ni jednu rusku firmu koja pravi HDD-ove, a ti?
Graficka kartica? Jedna vodeca firma je u Kanadi, druga u USA... da li postoji neki ruski graficki cip?

O softveru da ne pricamo.


imaju najbolji OCR? :) FineReader ...

btw bash me interesuje kakav OCR program imaju tek kinezi ... :D :D
 
Odgovor na temu

jamon
jamon

Član broj: 40481
Poruke: 41
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 20:53 - pre 197 meseci


iskljucen na nivou celog sistema!


1. OSX
2. Linux
3. ....

9. Windows

=)
jmn.
 
Odgovor na temu

Džeronimo

Član broj: 101777
Poruke: 320
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 21:38 - pre 197 meseci
@degojs

Eto, dobio si odgovor da može da se isključi font-smoothing, pošto ti je tolko bitno da fontovi izgledaju ko iz devedesetih.

Da vidimo sad koju ćeš novu zamerku da nađeš...

Šta je sledeće?
 
Odgovor na temu

Mitrović Srđan
bloodzero
Freelance
Majur //: Šabac

Član broj: 10261
Poruke: 2800
212.62.47.*

Sajt: freeshell-reviews.com


+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 22:22 - pre 197 meseci
Serete za oskara.
Bolje da utrosite energiju na pravom mestu :)
Tony Melendez:
http://video.google.com/videoplay?docid=-
3819862628517136815&q=tony+melendez

NIKADA NE UZIMATI HOSTING NA GO DADDY!


 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.bethere.co.uk.



+4 Profil

icon Re: MacBook Air vs. Commodore SX-6410.02.2008. u 22:44 - pre 197 meseci
Bar da zaokruzhimo, obecah degojsu uporednu shotku sa Mac-a:
font-smoothing = light, off za manje od 8 pikela. Uporedni prikaz: Safari (levo), TextMate sa malo C++ koda (no smoothing) ako mu nedostaje VisualStudio, u sredini, i sistemski prozor (Finder) na desnoj strani.




Over an' out
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: MacBook Air vs. Commodore SX-64

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 155709 | Odgovora: 1042 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.