Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Itunes i fontovi...

[es] :: Mac software :: Itunes i fontovi...

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4781 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.home.otenet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Itunes i fontovi...28.03.2007. u 08:50 - pre 207 meseci
Naime pre koji dan sam konacno pokusao da prebacim neke Grcke MP3 pesme u Itunes Library, i ne ispisuje mi nazive kako treba.Gde se to moze podesiti (posto evo trazim vec par dana i nemogu da nadjem)?

Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...28.03.2007. u 10:07 - pre 207 meseci
Mislim da u iTunesu to nećeš naći. Šta se događa kada kao prvi jezik u sistemu postaviš grčki?
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.adsl.forthnet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...28.03.2007. u 21:35 - pre 207 meseci
Nista.Probao sam da kao prvi jezik stavim Grcki i nema promene.Probao sam da postavim Engleski, i opet nista.Najlepse je sto se nisam setio pre update-a da pogledam da li je sve bilo ok.Posle update-a na 10.4.9 imam nekih malih problema sa DVD-RW (blokira iz nepoznatog razloga) ali Itunes radi perfektno, osim sto ne prikazuje Grcka slova.Mnogo je zamorno kad neznas sta je sta....

Probacu da prebacim nesto od te moje kolekcije na Imac, da vidim hoce li biti isto.Tamo imam 10.3.9 pa ako je do OS-a (sto ne verujem) pokazace se odmah....
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...10.04.2007. u 17:51 - pre 206 meseci
I, šta bi?
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.adsl.forthnet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...10.04.2007. u 19:57 - pre 206 meseci
I nista.Jos uvek nemam Grcka slova.A od tada jos nisam imao vremena da probam na drugom Mac-u.A sad cu da probam pa cu da javim
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.adsl.forthnet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...10.04.2007. u 23:00 - pre 206 meseci
Ista stvar Evo probam na drugom Mac-u i isto se desava.Itunes 7.1.1 (5) na oba, jedan PPC a drugi Intel.Ista stvar se desava.Znaci problem je do Itunes-a.Da mi je samo znati kako to da resim....
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 09:02 - pre 206 meseci
A ako istu pesmu ubaciš u Windows verziju iTunesa? Ili u neki drugi plejer?
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.plus.com.



+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 09:06 - pre 206 meseci
Ne ispisuje korektno ID3 tagove, ili nazive fajlova?

Ako su ID3 tagovi u pitanju, kako i chime su editovani? Mozhesh da probash da ruchno "prekucash" ID3 tagove u iTunes-u na grchkom pa vidi da li se onda korektno prikazuju.

Btw, da li ID3 tagovi uopshte podrzhavaju Unicode? :\
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.home.otenet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 10:21 - pre 206 meseci
Da, vrlo dobro pitanje.Sad sam primetio da ne ispisuje dobro ID3 tagove.Tojest kada unesem u plejlistu pesme, Itunes automatski ispisuje njihov ID3 tag.E ne znam da li podrzava unicode.Znam samo da je pocelo vec da nervira, a jos nisam nasao alternativu Winampu na Mac-u....
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 11:54 - pre 206 meseci
Citat:
Btw, da li ID3 tagovi uopshte podrzhavaju Unicode? :\

Da znaš da je dobro pitanje. Malko sam gledao http://www.id3.org i bez detaljnog čitanja specifikacija se može reći da standard podržava Unicode.
 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

MacOS
ljubisha
Karaburma

Član broj: 18300
Poruke: 641
*.co.yu
Via: [es] mailing liste

Sajt: ljubisha.net


+12 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 12:00 - pre 206 meseci
> Da, vrlo dobro pitanje.Sad sam primetio da ne
> ispisuje dobro ID3 tagove.Tojest kada unesem u plejlistu pesme,
> Itunes automatski ispisuje njihov ID3 tag.E ne znam da li podrzava
> unicode.Znam samo da je pocelo vec da nervira, a jos nisam nasao
> alternativu Winampu na Mac-u....

...@#$%#@ alternativu Winampu?? Ajoj! :(

Nemam pojma jer me ne privlaci narodna muzika al neko je ovde vec
postavljao pitanje i znam da sam coveku konvertovao par fajlova zbog
problema sa umlautima (sa MP3 Rage).

Nego, imam pitanje za ozbiljne korisnike. Zasto iTunes zna da snimi i
sacuva tagova za Aiff a ne i za Wav format? Prvo sam mislio da je
problem sa Mac verzijom al jok, ista stvar je i na pisiju. Dakle,
skinem pesmu u Aiff, otkucam ili sta vec tagove, ugasim, ispraznim
play listu pa ponovo vratim te pesme i tagovi su tu. Ali ne i kad to
uradim sa Wav formatom. U play listi prikazuje samo ime sa hard-a. Da
li je to Apple namerno uradio ili je neka druga zavera u pitanju?
Svako ima pravo na mišljenje a ima budala koje se tim pravom i koriste.
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.solent.climaxgroup.com.



+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 12:11 - pre 206 meseci
Ne secam se detalja, ali chini mi se da .wav nema standardizovanu podrshku za id3 tagove (negde sam chitao da razlichiti programi prave id3-chunk na razlichitom mestu u fajlu ili pod razlichitim imenom). Moguce je da greshim, naravno. Ali, ako tagujesh wav u nekom eksternom programu da li iTunes onda mozhe da prochita tagove?

To shto iTunes "zaboravi" id3 tagove u medjuvremenu verovatno znachi da ih je zapisao u sklopu .xml library fajla a ne direktno u fajl.
 
Odgovor na temu

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4413
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 13:35 - pre 206 meseci
Citat:
Da li je to Apple namerno uradio ili je neka druga zavera u pitanju?

Ne, nego WAV standard ne zna za tagove, tj. ne podržava tagove. Citat sa http://www.id3.org/FAQ:

Citat:
Q: Are ID3 tags only available in MP3 audio format?
Yes. ID3 tags were designed with the MP3 file format in mind. ID3v2 tags will break formats which are container-based such as Ogg Vorbis and WMA. Here is some information on specific formats:
ID3 tags work in MP3 and MP3pro files
WAV has no tags and WMA has its own tagging format, which is specified in the WMA spec, available in the MSDN (which unfortunately, basically does not allow Open Source implementations)
Ogg Vorbis uses "Xiph Comments" (same as later versions of FLAC and Speex), which are embedded into the Ogg container. You can find information on these in the comment and container specs on www.xiph.org
AAC uses yet another tagging format, which does not at present have a published spec as of 3/1/2006.


 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
Odgovor na temu

MacOS
ljubisha
Karaburma

Član broj: 18300
Poruke: 641
*.co.yu
Via: [es] mailing liste

Sajt: ljubisha.net


+12 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 15:12 - pre 206 meseci
> Moguce je da greshim, naravno. Ali, ako tagujesh wav u nekom
> eksternom programu da li iTunes onda mozhe da prochita tagove?

Ma, radim na Meku, sta jos postoji osim iTunes. :)

> Ne, nego WAV standard ne zna za tagove, tj. ne podr�ava tagove.
> Citat sa (www.id3.org/FAQ )

Fala, ispada da nisam ni trazio kad sam ovo mogao da propustim :(
Svako ima pravo na mišljenje a ima budala koje se tim pravom i koriste.
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.adsl.forthnet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 17:55 - pre 206 meseci
Citat:
MacOS: > Da, vrlo dobro pitanje.Sad sam primetio da ne
> ispisuje dobro ID3 tagove.Tojest kada unesem u plejlistu pesme,
> Itunes automatski ispisuje njihov ID3 tag.E ne znam da li podrzava
> unicode.Znam samo da je pocelo vec da nervira, a jos nisam nasao
> alternativu Winampu na Mac-u....

...@#$%#@ alternativu Winampu?? Ajoj! :(

Nemam pojma jer me ne privlaci narodna muzika al neko je ovde vec
postavljao pitanje i znam da sam coveku konvertovao par fajlova zbog
problema sa umlautima (sa MP3 Rage).

Nego, imam pitanje za ozbiljne korisnike. Zasto iTunes zna da snimi i
sacuva tagova za Aiff a ne i za Wav format? Prvo sam mislio da je
problem sa Mac verzijom al jok, ista stvar je i na pisiju. Dakle,
skinem pesmu u Aiff, otkucam ili sta vec tagove, ugasim, ispraznim
play listu pa ponovo vratim te pesme i tagovi su tu. Ali ne i kad to
uradim sa Wav formatom. U play listi prikazuje samo ime sa hard-a. Da
li je to Apple namerno uradio ili je neka druga zavera u pitanju?



A po cemu sam ja to neozbiljan korisnik?! Zato sto hocu da mi se nazivi MP3 pesama prikazuju kako treba? Ni ja uopste ne slusam narodnu muziku, ali moja supruga slusa (mislio sam na Grcku Narodnu muziku).Ja ovamo muku mucim poslednjih meseci da ih odviknem od Windowsa, i sve sto mi treba jeste da taj prokleti Itunes ne radi kako treba.Vec sam popio komentare da je PC bolji i tako to.Da,da, ali ljude koji znaju samo kako kompjuter isgleda spolja ne interesuje da li je bolji, brzi,sigurniji OS.Sve sto ih interesuje je da radi ono sto oni hoce.A ovog trenutka ja ne znam sta da im odgovorim.I da, i ja sam poceo da se pitam zasto bih prebacio 500GB muzike na Mac kad nemogu da prikazem njihova imena kako treba? A sigurno necu da sedim i da ispravljam ID3 tagove na 10.000 pesama....
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.solent.climaxgroup.com.



+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 18:44 - pre 206 meseci
Nije tu nishta kriv ni Mac ni iTunes po svemu sudeci, jer sasvim lepo podrzhavaju Unicode.

Poshto kazhesh da "radi u Windowsu" moja zadnja pretpostavka je da su tvoji ID3 tagovi radjeni na Windows-u i (tipichno za Windows) kodirani nekom od CP-xxxx kodnih strana, koje *nisu* Unicode.

Pogledaj ovo : http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050210032356601
Mozhda ti pomogne
 
Odgovor na temu

Dachaz
Darko Zelić
Amsterdam

Član broj: 1948
Poruke: 510

Jabber: dachaz@dachaz.net
Sajt: www.dachaz.net


+2 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 18:58 - pre 206 meseci
Verovatno si u pravu za encoding jer imam dosta mp3ova sa skandinavskim i naškim slovcima koja se vide normalno (a na Linuxu sam tagiranje radio kao unicode, što i sad radim u istom programu ;))
iThink, therefore iMac.
 
Odgovor na temu

PPZ
Elektronicar, Panasonic professional
Broadcast equipment Authorized Service
Atina, Grcka

Član broj: 8528
Poruke: 2404
*.adsl.forthnet.gr.

ICQ: 38998013


+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 20:11 - pre 206 meseci
Problem je sto nisam ja to radio, nego sam preuzeo gotovo.Kako je kodirano - ne znam.Najverovatnije pod Windows.E sad kako to ispraviti a da nije rucna ispravka tolikih fajlova, to je pitanje....
Sva sreca sto sam svestan svoje nesvesti.U suprotnom bih bio nesvestan svoje svesti...
 
Odgovor na temu

-V-O-Y-A-G-E-R-
EU

SuperModerator
Član broj: 6086
Poruke: 8289

Sajt: MacOglasi.com


+349 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 21:53 - pre 206 meseci
Hmm..verovatno će morati biti poluautomatska. Npr. pomoću iTunify-a. Imena albuma i izvođača je i bože pomozi, ali ne znam šta ćeš raditi sa tako puno pesama, čija imena će još uvek biti u hijeroglifima.
d520 C35 A40 S45i SL45i ME45i 3650 6600 SX1 P800
S65 P910i Wizard W810i P990i BlueAngel
6280 E61 iPhone Treo750 MioA701 KG275 iPhone3G
5000 E51 iPhone3GS Desire DesireHD E71
7110 iPhone4 Note Nexus Bold9780
100 Nexus4 Nexus5 Q10 Z3C
iPhone5C OnePlus2 S4 S7E HT70 Power5 Mate20Pro S22U Fold4 S23U
 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.plus.com.



+4 Profil

icon Re: Itunes i fontovi...11.04.2007. u 22:28 - pre 206 meseci
Khm, pa pomenuta je automatska konverzija na Mac-u na onom linku koji sam postovao gore.

Citat:
I found a very simple (and free!) program entitled Unicode Rewriter that can batch convert MP3s' ID3 tags to Unicode. This application is a huge time saver, since the other option is to retype the information manually -- if you have it to begin with


... i o programu za konverziju ID3 tagova:
Citat:
Unicode Rewrite is a Java tool to convert ID3 tags in MP3 files from whatever machine encoding you have (GB2312/GBK for Chinese, etc) to Unicode. It converts both ID3v1 tags and ID3v2 tags to Unicode-encoded ID3v2 (v2.3 or v2.4).


Lichno nisam ovo probao, ali tebi mozhda pomogne
 
Odgovor na temu

[es] :: Mac software :: Itunes i fontovi...

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4781 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.