Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Srpska medijska ofanziva u SAD

[es] :: E-Marketing :: Srpska medijska ofanziva u SAD

[ Pregleda: 4201 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miloje Sekulic
osnivač
Homepage
Beograd

Član broj: 2622
Poruke: 1040
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

Sajt: www.homepage.rs


+2 Profil

icon Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:06 - pre 218 meseci
Citat:

9. maj 2006. | 16:19 | Izvor: B92
Beograd -- Srpsko nacionalno veće Kosova i Metohije angažovalo je agenciju Venable da radi na lobiranju u Sjedinjenim Američkim Državama.

U veću navode da je odluka doneta kako bi se na pravi način informisala američka javnost o dešavanjima na Kosovu. Tvrdnje da je za usluge agencije plaćeno 600.000 dolara, u SNV-u nisu hteli ni da potvrde ni da demantuje, već su naveli da je to poslovna tajna.

Agencija Venable je kao prvi korak u svom angažmanu sa Srpskim nacionalnim većem Kosova i Metohije osnovala sajt savekosovo.org. Na tom sajtu se mogu naći informacije o, kako se navodi, nasilju nad hrišćanskim Srbima i spaljivanju crkava na Kosovu, kao i apel predsedniku Bušu Kongresu da kažu "ne" nezavisnosti Kosova.


Obratite paznju na cinjenicu da je prva aktivnost bila kreiranje web sajta.
Sramotno je da se godinama cekalo i da je bilo potrebno za tako angazovati i platiti stranu agenciju da uradi nesto sto bez preblema, moza da se uradi i ovde za stoti ili dvestoti deo pomenute sume.

Za internet nema granica a u Srbiji ima nekoliko timova koji mogu da naprave sajtove koji pariraju svetskim.

Miloje
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:13 - pre 218 meseci
Komentarisanje sadrzaja sajta je off-topic za ES, ali cu se skoncentrisati na deo koji je valjda ovde bitan, jel..

Prvo pise samo da je ukupna suma ulaganja za PR 600 hiljada dolara, ne pise nigde da je izrada web sajta kostala $600K, vec pise da se spekulise da je placeno $600K PR agenciji za njene usluge - u sta vrlo verovatno ne spada samo izrada web sajta, vec je kljucna rec lobiranje - sto opet kosta ;-)

Uzgred, i prosecna lobiranja kongresmena i ekipe su daleko manja od $600K, ali posto je Srbija usla u celu pricu sa sitnim zakasnjenjem, od cca. 20 godina, verovatno ima puno toga sto mora da se lobira :-))


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 09.05.2006. u 19:15 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Miloje Sekulic
osnivač
Homepage
Beograd

Član broj: 2622
Poruke: 1040
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

Sajt: www.homepage.rs


+2 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:23 - pre 218 meseci
Citat:
Prvo pise samo da je ukupna suma ulaganja za PR 600 hiljada dolara, ne pise nigde da je izrada web sajta kostala $600K, vec pise da se spekulise da je placeno $600K PR agenciji za njene usluge - u sta vrlo verovatno ne spada samo izrada web sajta


Naravno da nisam mislio da je placeno 600.000 samo za sajt. Mada smo svedoci prica da su neki portali u Srbiji nedavno otprilike toliko placani. Ono sto sam hteo da istaknem je znacaj koji ovi lobisti pridaju izradi sajt, kad im je to prva aktivnost.

Poenta mog komentara je da nije moralo da se ceka da se skupi taj novac (smesan za svrhu u koju se daje) da bi se krenulo o online PR kampanju i da je sa domacim snagama cela prica neuporedivo ranije i jeftije mogla da se pokrene.

Miloje
 
Odgovor na temu

Alex_Z
Alexic Nenad
Beograd

Član broj: 53919
Poruke: 66
*.com
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:24 - pre 218 meseci
Moja organizacija ima potrebu da se shiri, saradjuje i dobija strucnu i drugu pomoc...ali nema potrebu da ima redovno azuriran sajt. Ajde je sad ubedi i nagovori i objasni.
Problem Srba i jeste ona shustikla na televizoru.



---------------------------------
Yahoo! Messenger with Voice. PC-to-Phone calls for ridiculously low rates.
--0-1281907024-1147195329=:5597
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit

<BR><BR><B><I>Miloje Sekulic &lt;[email protected]&gt;</I></B> wrote: <BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid">&gt; <BR>&gt; 9. maj 2006. | 16:19 | Izvor: B92<BR>&gt; Beograd -- Srpsko nacionalno veće Kosova i Metohije angažovalo je agenciju Venable da radi na lobiranju u Sjedinjenim Američkim Državama.<BR>&gt; <BR>&gt; U veću navode da je odluka doneta kako bi se na pravi način informisala američka javnost o dešavanjima na Kosovu. Tvrdnje da je za usluge agencije plaćeno 600.000 dolara, u SNV-u nisu hteli ni da potvrde ni da demantuje, već su naveli da je to poslovna tajna.<BR>&gt; <BR>&gt; Agencija Venable je kao prvi korak u svom angažmanu sa Srpskim nacionalnim većem Kosova i Metohije osnovala sajt savekosovo.org. Na tom sajtu se mogu naći informacije o, kako se navodi, nasilju nad hrišćanskim Srbima i spaljivanju crkava na Kosovu, kao i apel predsedniku Bušu Kongresu da kažu "ne"
nezavisnosti Kosova. <BR>&gt; <BR><BR>Obratite paznju na cinjenicu da je prva aktivnost bila kreiranje web sajta. <BR>Sramotno je da se godinama cekalo i da je bilo potrebno za tako angazovati i platiti stranu agenciju da uradi nesto sto bez preblema, moza da se uradi i ovde za stoti ili dvestoti deo pomenute sume.<BR><BR>Za internet nema granica a u Srbiji ima nekoliko timova koji mogu da naprave sajtove koji pariraju svetskim. <BR><BR>Miloje<BR><BR>--<BR>http://www.elitesecurity.org/p...R><BR>Prijave/odjave: http://www.elitesecurity.org/liste<BR><BR>Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<BR>esauth:175933:7ac14bc60f54155ea04f6c79742f9dd6<BR>
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:25 - pre 218 meseci
Drago mi je zbog ovoga. Sto se kaze, bolje ikad nego nikad.

@M.Sekulic

Domaci nemaju vremena, ispijaju kafe.

E sad, za Google ;-)

Save Kosovo

[Ovu poruku je menjao bojan_bozovic dana 09.05.2006. u 19:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:34 - pre 218 meseci
Citat:

Naravno da nisam mislio da je placeno 600.000 samo za sajt. Mada smo svedoci prica da su neki portali u Srbiji nedavno otprilike toliko placani. Ono sto sam hteo da istaknem je znacaj koji ovi lobisti pridaju izradi sajt, kad im je to prva aktivnost.


Moguce je, samo pretpostavljam naravo, da uz izradu sajta ide i posebna usluga "leada" odredjenih uticajnih faktora u interesnim grupama na doticni sajt - taj drugi deo kosta obicno vise od izrade sajta naravno, mada je obicno deal da se plati po ucinku :) Mada opet, znajuci Srbiju mozda u pitanju neko pranje love ;-)))))

Sto se komentara oko slicnih usluga za slicne cene tice - znas kako, jedna poznata dizajn kuca za vrlo prost posao dizajna gde je vec uradjena konceptualna studija i studija izvodljivosti, i koji traje 9 radnih dana uzima petocifrenu sumu u eurima, a prva cifra nije 1 - imas 2 izbora - da platis, i da znas da ces dobiti dobar dizajn, ili da krenes da juris "domace snage" koje mozda, ali samo mozda, mogu uraditi i bolji posao eventualno za tebe, ali je rizik da nece uraditi posao neuporedivo veci.




DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Marko Bijelic

Član broj: 3296
Poruke: 1077
*.teol.net.

Sajt: markobijelic.com


+1 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:34 - pre 218 meseci
Napokon se neko sjetio da pokrene stvari u SAD. Apsolutno se slažem da je zaista glupova bilo angažovati stranu PR agenciju koja će se uz sve ostalo lansirati Web sajt. A upravo je to što su prvo uradili. Sigurno je da nije svih $600K otišlo na Web sajt, ali da je i 10% od te cifre, to je velika lova koju je mogao da uzme neki tim odavde. I to je godinama ranije trebalo da se uradi.

Druga je priča što bi se iz patriotskih razloga zahtijevalo (podrazumijevalo) da to neko iz Srbije uradi za dž...

Sam sajt je školski primjer kako se pravi PR sajt za Amere, ključne riječi na naslovnoj strani: violence, islamic terror, jihad, organised crime, Osama, al-Qaeda.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:41 - pre 218 meseci
@Mungos,

Vidis, ako je neko iz te PR agencije sedeo 3-4 nedelje i mozgao kako ce pozicionirati kljucne reci i slike za Amere, sprovodio neke studije na reprezentativnim uzorcima Amera sta i kako na njih deluje, to vrlo verovatno kosta 10-tak% od tog budzeta, sam dizajn i implementacija su tehnicki deo posla - ono sto kosta najvise je pouzdani brainstorming ;-)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.pat-pool.le.sbb.co.yu.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:43 - pre 218 meseci
Da, i to je razlog zasto je dobro sto su sam sajt radili Ameri... prvo, i najvaznije, bice uradjeno kako treba.

Za Google: Kosovo news

[Ovu poruku je menjao bojan_bozovic dana 09.05.2006. u 19:44 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Marko Bijelic

Član broj: 3296
Poruke: 1077
*.teol.net.

Sajt: markobijelic.com


+1 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 18:47 - pre 218 meseci
Citat:

Sto se komentara oko slicnih usluga za slicne cene tice - znas kako, jedna poznata dizajn kuca za vrlo prost posao dizajna gde je vec uradjena konceptualna studija i studija izvodljivosti, i koji traje 9 radnih dana uzima petocifrenu sumu u eurima, a prva cifra nije 1 - imas 2 izbora - da platis, i da znas da ces dobiti dobar dizajn, ili da krenes da juris "domace snage" koje mozda, ali samo mozda, mogu uraditi i bolji posao eventualno za tebe, ali je rizik da nece uraditi posao neuporedivo veci.


Jes da je offtopic, ali ne imado srca da odbijem da prokomentarisem... Da nisi za poznatu kucu mislio na Huge Inc. ;))

Ajde malo su mi nejasni termini "konceptualna studija" i "studija izvodljivosti" u domenu Web developmenta, ajde de mislim da znam na šta misliš, ali 9 dana je jako kratak rok. Izuzev ako njih 20 nije angažovano na projektu, što opet ne mora da znači ubrzanje projekta, čak šta više veći tim zna da uspori projekt. Sada te priče o ovoliko ili onoliko cifri bez konkretnog linka ka sajtu te kuće ne vrijede mnogo... Ilustracije radi, američki 37signals (Chicago based) je na vrhuncu slave uzimao 3.500 dolara za 1-week redizajn jedne strane sajta, što je opet dosta manje od cifre koju si ti stavio gore.

Domaće snage su posebna priča koja zahtjeva posebnu temu, ali ne znam Dimkoviću da li si ti zaboravio da si prije samo par godina bio "domaća snaga" prije nego što si zapalio put Alemanje...

 
Odgovor na temu

Marko Bijelic

Član broj: 3296
Poruke: 1077
*.teol.net.

Sajt: markobijelic.com


+1 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 19:02 - pre 218 meseci
Citat:

@Mungos,

Vidis, ako je neko iz te PR agencije sedeo 3-4 nedelje i mozgao kako ce pozicionirati kljucne reci i slike za Amere, sprovodio neke studije na reprezentativnim uzorcima Amera sta i kako na njih deluje, to vrlo verovatno kosta 10-tak% od tog budzeta, sam dizajn i implementacija su tehnicki deo posla - ono sto kosta najvise je pouzdani brainstorming ;-)


Pazi, to nije opet neko revolucionarno mozganje. Ja kažem da lično poznajem ljude i agencije iz Srbiju koji su u stanju da urade identičan posao. Pouzdano i u roku. Sam koncept "American Council for Kosovo" je odličan i to je glavna bit sajta (do koga treba vremena da se dođe), ostali keyworde koji se koriste na sajtu i nije uopšte teško definisati, niti je potreban neki wow brainstroming. Potrebno je napraviti prosječan research, počev od američkih medijskih sajtova i pronaći ono što ovdje prema već tamo (u USA) izgrađenoj propagandi ugrožava "američki način života". Na Kosovu i Balkanu postoji već izgrađen megamix i sjajna podloga koja se odlično uklapa u globalnu američku propagandu i to je to. Jedina je razlika u tome što su oni godinama prema istim akterima ovdje zauzimala jedan stav, a globalno potpuno drugačiji, što sad ulazi u domen politike... Opet naši idioti nisu to znali nimalo da iskoriste. Nadam se da se stvari mjenjaju.

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 19:02 - pre 218 meseci
Ne, nisam mislio na Huge Inc, mislio sam na neki projekat sa kojim sam upoznat - dizajn kuca ima 2.5 decenije iskustva u industrijskom dizajnu i portfolio klijenata od kojeg se vrti u glavi.

Konceptualne i Usability studije su bile uradjene pre samog grafickog i identity dizajna (inace bi i to uslo u cenu) - dakle, sam koncept proizvoda (koje "features" i kako ce biti prikazane) kao i usability studija (pozicioniranje UI elemenata i nacin odgovora na akcije ljudi) gde su korigovane man-machine-interface greske su vec bili gotovi - ostao je samo identity + graficki dizajn i to je kostalo ohoho jer vredi, jbg... urade posao i jednostavno zaboravis.

Naravno, domaca snaga bi to odradila za mnogo manje para verovatno, postoji i mala mogucnost da bi to bilo bolje od te kuce, ali postoje i ogromni rizici koji su skuplji od same razlike u ceni i to je to.. onda je poslovna odluka jednostavna.

Takodje, najobicnija usability studija nekog tehnickog proizovda na 20-tak prosecnih UK customera kosta oko 20 hiljada evra (usability kompanija je iz EU) - nisam siguran koliko kosta neka studija kako prikazati politicke vesti reprezentativnom auditorijumu, preko vise medija - ali sam siguran da ne kosta nista manje i da se radi o ozbiljnim parama ako zelis da uradis posao ozbiljno ;-)

Primeti da uopste ne impliciram da takvi rizici postoje u ovom slucaju, ili u slucaju Telekoma Srbija AD - vec samo kazem da u nekim slucajevima postoji opravdanost zasto nesto kosta koliko kosta. Znam da pri pomenu 600K dolara neko vec pomisli koliko bi stotina ljudi u Srbiji mogao da zaposli na godinu dana, ali postoje i neke druge stvari koje se placaju.

Pominjes da je brainstorming lak - pa jeste, u pravu si lak je kad ga radi osoba koja zna - samo postoji razlika izmedju toga da ti to neko uradi kao "best effort" cak i strucno i da imas jaku komercijalnu sigurnost da je to odradjeno bas kako treba i uz primenu najnovijih metoda u ispitivanju javnog mnjenja - ono drugo je upravo ono sto kosta. Ne sumnjam da svako sa dovoljno iskustva moze da napravi identity koji odgovara amerima, ali ako bas hoces pouzdanost i proveru na realnom uzorku, to jednostavno mora da se plati :)

Citat:

Domaće snage su posebna priča koja zahtjeva posebnu temu, ali ne znam Dimkoviću da li si ti zaboravio da si prije samo par godina bio "domaća snaga" prije nego što si zapalio put Alemanje...


Mislim da to nema neke veze, ja sam kao domaca snaga radio sa inostranstvom, na bazi leadova i direktnog kontakta koji nije bio iniciran sa moje strane obicno - ni sam ne znam koliko sam accountova propustio samo zato sto sam bio "domaca snaga" ali istini za volju, rizik posla sa mnom je verovatno bio daleko veci nego sa stranom konkurencijom, pa cak i ako sam ja bio 5 puta jeftiniji ;-))


[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 09.05.2006. u 20:12 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Marko Bijelic

Član broj: 3296
Poruke: 1077
*.teol.net.

Sajt: markobijelic.com


+1 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 20:23 - pre 218 meseci
Citat:

Konceptualne i Usability studije su bile uradjene pre samog grafickog i identity dizajna (inace bi i to uslo u cenu) - dakle, sam koncept proizvoda (koje "features" i kako ce biti prikazane) kao i usability studija (pozicioniranje UI elemenata i nacin odgovora na akcije ljudi) gde su korigovane man-machine-interface greske su vec bili gotovi - ostao je samo identity + graficki dizajn i to je kostalo ohoho jer vredi, jbg... urade posao i jednostavno zaboravis.


Sad mi je jasnije. U stvari kompletan koncept informacione arhitekture interfejsa sajta je bio ranije realizovan zajedno sa usability ustudijama, ostalo je faktički da se uradi vizuelna dizajn, elemenat u interfejs dizajnu koji ja nazivim vizuelnom dekoracijom + identitety. Sada mi cifra izgleda jasno, jer je izabrana fancy kuća sa reputacijom u industriji koja ohoho naplaćuje taj rad. Isto bi koštalo kada bi angažovao nekog poznatog dizajnera da uradi tu finalnu šminku, tipa Davida Carsona ili Miltona Glasera ili recimo kompaniju IDEO. Pazi, to su ipak ekstremi koje sebi može da priušti Fortune 100 korporacija, ostali ne. Pogotovo ne Srbi sa Kosova.

Citat:

Naravno, domaca snaga bi to odradila za mnogo manje para verovatno, postoji i mala mogucnost da bi to bilo bolje od te kuce, ali postoje i ogromni rizici koji su skuplji od same razlike u ceni i to je to.. onda je poslovna odluka jednostavna.


Za dovoljno para možeš da angažuješ za tu vizuelnu dekoraciju sajta dizajnera ili kompaniju koja je radila dizajn poslednjeg modela Porshea ili Ferrarija, pošto oni ne bi radili IA + usability, male su šanse da unište napucanim dizajnom user experience. Opet to su ekstremi i u tom segmentu možemo izbrojati na prste nekoliko grafičkih ili industrijskih dizajnera sa ovih prostora koji uživaju svjetsku reputaciju, npr. Slavimir Stojanović ili Mirko Ilić.

Citat:

Takodje, najobicnija usability studija nekog tehnickog proizovda na 20-tak prosecnih UK customera kosta oko 20 hiljada evra (usability kompanija je iz EU) - nisam siguran koliko kosta neka studija kako prikazati politicke vesti reprezentativnom auditorijumu, preko vise medija - ali sam siguran da ne kosta nista manje i da se radi o ozbiljnim parama ako zelis da uradis posao ozbiljno ;-)


mislim da su zamjenio termine, usability fizičkih proizvoda i Web usability nemaju direktnog dodira sa PR-om. Nije čuti informaciju o Alkaidi na Kosovu i voziti BMW ista stvar ;)

Citat:

Primeti da uopste ne impliciram da takvi rizici postoje u ovom slucaju, ili u slucaju Telekoma Srbija AD - vec samo kazem da u nekim slucajevima postoji opravdanost zasto nesto kosta koliko kosta.


To se prosto zove prestiž.

Citat:

Ne sumnjam da svako sa dovoljno iskustva moze da napravi identity koji odgovara amerima, ali ako bas hoces pouzdanost i proveru na realnom uzorku, to jednostavno mora da se plati :)


Pazi, ti imaš u srpskom PR-u ljude koji su minimum 10+ godina proveli u SAD, ili možeš da angažuješ našeg logo dizajnera koji isto toliko godina živi u SAD. Samo sve navedeno o čemu govoriš se tiče prestiža, što ovdje kod nas to nije riječ. Mi imamo ovdje potpuno drugu situaciju. Tačno je da je za ovakve kampanje bitno uraditi istraživanje u SAD i neophodno je imati iskustvo u PR-u američke nacije koje jedna njihova agencija posjeduje, ali opet mislim da se ide ka ekstremu. Sa tri puta manjim budžetom tim odavde bi mogao da proizvede identičan rezultat. Pogledaj samo neke od mogućih mana ovog sajta na prvu loptu: kredibilitet vijesti koji su targetovani keywordi (izvori su mahom srpski, ne američki i nazovi neutralni mediji), fotografije na kojima je prikazano dosta umjereno nasilje (terorista se vere po krovu crkve, koju je pitanje koliko je prosječan amer u stanju da prepozna, skinuti krst na travi, itd.), teaseri ka ključnim porukama su mogli da budu glasniji. Vidi se da su išli na isuviše soft efekat, opet po meni moglo je to za nijansu jače vizuelno da se naznači. Opet ja govorim iz glave, oni su ti koji su radili analize ;)


Citat:

Mislim da to nema neke veze, ja sam kao domaca snaga radio sa inostranstvom, na bazi leadova i direktnog kontakta koji nije bio iniciran sa moje strane obicno - ni sam ne znam koliko sam accountova propustio samo zato sto sam bio "domaca snaga" ali istini za volju, rizik posla sa mnom je verovatno bio daleko veci nego sa stranom konkurencijom, pa cak i ako sam ja bio 5 puta jeftiniji ;-))


Okej.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 20:45 - pre 218 meseci
@Mungos,

Mi se u principu slazemo oko potrosnje novca - i ja isto mislim da je prestiz nesto sto takvim agencijama vrlo verovatno nije potrebno u ovom momentu, samo sto u ovom konkretnom slucaju mislim da je tesko raspravljati jer se ne zna kako je taj novac potrosen - $600K moze biti jako velika cifra za neki posao, a opet moze biti i mala cifra za skup vise poslova.

Posto nije u pitanju neka vladina agencija, niti je u pitanju novac poreskih obveznika - moze biti ili pametno, ili glupo potrosen ali generalna javnost i nema neke preterane razloge da se brine za isti - posto se meni cini da je novac potekao verovatno od nekih donacija nasih ljudi iz inostranstva, nisam siguran da bi se oni bunili da je novac potrosen lose - mada, opet, svega tu moze da ima kao i svuda drugde.

U svakom slucaju je pozivitvno gledati da se neka organizacija u vezi sa Srbijom ipak pocinje baviti imidzom na profesionalni nacin, unajmljujuci USA PR agenciju.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Marko Bijelic

Član broj: 3296
Poruke: 1077
*.teol.net.

Sajt: markobijelic.com


+1 Profil

icon Re: Srpska medijska ofanziva u SAD09.05.2006. u 22:31 - pre 218 meseci
Pa da, u principu se slažemo ;-) Kako ni ti ni ja nismo predstavnici srpskog PR lobija, nadovezaću se na tvoje riječi i reći da treba pozitivno gledati na to da se neka organizacija u vezi sa Srbijom počinje baviti imidžom na profesionalni način, umajmljujući USA PR agenciju.
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Marketing :: Srpska medijska ofanziva u SAD

[ Pregleda: 4201 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.