Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?

[es] :: Vodič za učenje :: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?

[ Pregleda: 4608 | Odgovora: 13 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ReNeGaDe037
Milos Pesic
Krusevac

Član broj: 70375
Poruke: 22
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?20.01.2006. u 21:16 - pre 222 meseci
Evo posle dosta razmisljanja bio sam skoro siguran da upisujem RAF(u slucaju da ubedim majku da da 3000 evra posto sam oca donekle ubedio)ali sam cuo jedan neverovatan komentar decka koji studira RAF koji glasi : "RAF ti je glavno mesto za zajebanciju, na fakultet odemo jedanput nedeljno kada trebamo da muvamo novu devojku posto smo sa nekom drugom raskinuli...U sustini plan nastave je dobar, ima tu dobrih stucnjaka i ako imas vrlo jaku volju mozes nesto da naucis ali posto vecina kolega samo povremeno svraca na fakultet vrlo je verovatno da postanes i ti takav. Vrlo sam se razocarao ali mozda nije sve bas tako posto znam da nema mnogo devojaka na fakultetu ali ipak ovaj komentar je.....
No zeleo sam da pitam kako vam se cini ovaj sistem smerova u 3 godini na RAF-u(ako se ne varam jos uvek nije upisana 4 godina) i nadam se da ce neko opovrgnuti ovo sto mi onaj decko rece :-)
Ako ima nekog sa softverskog inzenjerstva neka kaze neke svoje utiske posle 2 godine posto je vecina poruka do sada bila sa pocetka upisa
 
Odgovor na temu

kobrejabre
Bgd

Član broj: 1793
Poruke: 269
..6-33.dynamicIP.rima-tde.net.

Sajt: www.nemam.com


Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?21.01.2006. u 20:45 - pre 222 meseci
RAF - mesto za trazenje devojaka?
Ala si ti naivan :P
Mozda tamo mozes da ih trazis ali tesko da ces pronaci neku.
 
Odgovor na temu

shake
Podgorica

Član broj: 22889
Poruke: 89
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?21.01.2006. u 23:54 - pre 222 meseci
Hahaha, buahahaa.

Ajde jos nam samo reci ime tog "dečka" da vidimo koju(e) je to smuvao?

Na faxu ima kolega koje život ostavljaju nad knjigom i mislim da ovakvi komentari zbog njih nisu korektni. Nego, ReNeGaDe037, ako Vi želite da učite zašto se uopšte osvrćete na priče? Ako Vaš kolega npr. neće da ide na predavanje ponedjeljkom, nećete ni Vi? Haha, koje gluposti da izvineš.
 
Odgovor na temu

simple_line

Član broj: 81395
Poruke: 15
82.131.178.*



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?22.01.2006. u 11:41 - pre 222 meseci
Toplo bih ti prepoučio da pročitaš http://www.elitesecurity.org/poruka/1015344 - što bih rekao da je jedan, koliko subjektivan, toliko i objektivan post vezan za RAF. Pa ljudi, mi još ne znamo kada se prijavljuju ispiti koji počinju za 8 dana... Počinjem da sumnjam da i uprava ne zna...

[Ovu poruku je menjao simple_line dana 22.01.2006. u 12:41 GMT+1]
I define myself.
 
Odgovor na temu

Mister_rap
SE at Viacom

Član broj: 8822
Poruke: 2540
*.raf.edu.yu.

Jabber: mister_rap@jabber.com


+21 Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?25.01.2006. u 16:56 - pre 222 meseci
Eto pocela je prijava ispita...

ReNeGaDe037 drugu reci da mnooogo laze, ili daj ime pa da mu ja kazem:)

Eto ja ne idem mnogo na predavanja ali je zato kasnije mnogo teze poloziti ispite...
 
Odgovor na temu

ReNeGaDe037
Milos Pesic
Krusevac

Član broj: 70375
Poruke: 22
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?28.01.2006. u 19:46 - pre 221 meseci
Evo bio sam na pripremama pa da iznesem svoje utiske.
Prodekan iz nekog razloga nije bio tu pa tako nismo dobili nikakve informacije o fakultetu, planu nastave, .......
Inace imali smo nastavu iz matematike, koju nam je drzala neka profesorka koja predaje cini mi se i u nekoj mat. gimnaziji, fina gospodja, malo starija ali super predaje tako da smo provezbali 10-tak zadataka koji doduse nisu bili iz zbirke koju smo dobili, ali cas je bio meni izuzetno koristan imajuci u vidu da sam zavrsio jezicki smer u gimnaziji posto neke stvari sam tek prvi put video u zivotu ali je profesorka sve vrlo lepo objasnila i cas od 2 sata je vrlo brzo proleteo.
Posle smo imali nastavu iz Racunarskih predmeta, koja je bila vrlo interesantna. Predavanje je pocelo istorijatom hardvera, pa pricom o binarnim brojevima. Onda je profesor pricao o hardveru, tacnije o napajanjima, kucistima i hladjenju u istim, zastitima racunara kao sto su UPS-evi, surge protector-i itd. Predavanje je vrlo bilo interesantno i gotivan je lik koji predaje i vidi se da prica iz iskustva.
Sto se tice samog fakulteta sve vidjeno je proslo uz komentar WOW! Stolice su kao bogom dane, Dell 17" LCD monitori, klimatizovane ucionice, sve deluje na svom mestu i potpuno organizovano.
Likovi sa prijemnog deluju OK i nisu bas svi "tatini sinovi" kao sto sam ocekivao. Posto sam iz Krusevca izazvao sam osmeh pogresnim akcentovanjem neke reci, ali valjda je to normalno za Beogradjane.
Sve u svemu, lepo deluje fakultet ali jos uvek se nisam odlucio(kao sto necu najverovatnije do zadnjeg trenutka) da li da upisem RAF ili neki drugi fakultet.
Zanima me koji je kriterijum ocenjivanja na ispitima tj. da li se lako prolazi i kakvo je znanje potrebno za 6, 7, 8, 9, 10.
I dalje mi niko sa trece godine godine nije odgovorio kako su se organizovali ovi Microsoft, Cisco, Oracle.. kursevi? Imate li vi sa prve i druge godine neke informacije?
Koliko se placa polaganje ispita u slucaju da se padne prvi put?
 
Odgovor na temu

shake
Podgorica

Član broj: 22889
Poruke: 89
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?28.01.2006. u 20:56 - pre 221 meseci
Citat:
ReNeGaDe037:... Zanima me koji je kriterijum ocenjivanja na ispitima tj. da li se lako prolazi i kakvo je znanje potrebno za 6, 7, 8, 9, 10.
I dalje mi niko sa trece godine nije odgovorio kako su se organizovali ovi Microsoft, Cisco, Oracle.. kursevi? Imate li vi sa prve i druge godine neke informacije?
Koliko se placa polaganje ispita u slucaju da se padne prvi put?


Lako se definitivno ne prolazi i zaboravi priče „platiš pa dobiješ 6“. Zna se tačno koliko mora da se zna za svaku ocjenu. Naravno, ima tu varijacija među profesorima, ali nije jednostavno u svakom slučaju. Mora da se uči!

Što se tiče kurseva, ja stvarno ne znam nešto više osim onoga što piše u informatoru, ali raspitaću se o tome. Valjda se neko od starijih kolega javi.

Ponovni izlazak na ispit se plaća 20€.
 
Odgovor na temu

ReNeGaDe037
Milos Pesic
Krusevac

Član broj: 70375
Poruke: 22
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?29.01.2006. u 00:54 - pre 221 meseci
Hvala, to mi je dosta koristilo. Nadam se da je stvarno tako.
Jesu li sve ucionice opremljene onakvim racunarima(17"Lcd,..)?
Nadam se da profesori za razliku od one koja nam je predavala matematiku koriste onaj projektor koji imaju u ucionici.
 
Odgovor na temu

shake
Podgorica

Član broj: 22889
Poruke: 89
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?29.01.2006. u 17:21 - pre 221 meseci
Da, svi se učionice tako baš tako opremljene. Mada, nisam zadovoljna brzinom Internet konekcije, ali šta je tu je.
Većina profesora koriste projektor. Većina predavanja su dostupna u elektronskom obliku, sve ono što profesor priča na predavanju ti možeš kući da čitaš.
Nego, vjeruj ti meni kad ti predavanja počnu, a tek ispitni rokovi, nećeš brinuti o ovome (što pitaš). Ti samo uči za taj prijemni, i ne brini .
 
Odgovor na temu

ReNeGaDe037
Milos Pesic
Krusevac

Član broj: 70375
Poruke: 22
*.adsl.sezampro.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?29.01.2006. u 20:04 - pre 221 meseci
Malo sam iznenadjen zbirkom zadataka koja obuhvata manje oblasti nego sam mislio, tako da ispada ona mogucnost da mi ovo bude jedina zbirka za ucenje za prijemni iz matematike, ali sta je tu je(Npr. nema izvoda funkcije).
Ima li mozda neke sanse da se kasnije prebaci na budzet?
 
Odgovor na temu

shake
Podgorica

Član broj: 22889
Poruke: 89
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?29.01.2006. u 21:47 - pre 221 meseci
Koliko sam ja mogla da zaključim, zbirka je tako koncipirana da odgovara programu matematike nakon bilo koje srednje škole (jer npr. u medicinskoj ne uče isto što i u matematičkoj gimnaziji). Najosnovnije što treba znati je svakako tu.

Imaš šansu da se prebaciš na budžet ako zadovoljiš sljedeće uslove:
- da u julskom roku položiš skoro sve ispite,
- da imaš odličan prosjek (najbolji),
- mislim da mora još po nešto...
E sada, sam procijeni kolike su ti šanse .
 
Odgovor na temu

simple_line

Član broj: 81395
Poruke: 15
*.adsl.sezampro.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?29.01.2006. u 21:47 - pre 221 meseci
Citat:
ReNeGaDe037: Malo sam iznenadjen zbirkom zadataka koja obuhvata manje oblasti nego sam mislio, tako da ispada ona mogucnost da mi ovo bude jedina zbirka za ucenje za prijemni iz matematike, ali sta je tu je(Npr. nema izvoda funkcije).
Ima li mozda neke sanse da se kasnije prebaci na budzet?
B...b...b...budžet? :)) Možda da apliciraš za stipendiju, pa tako neka varijanta.
I define myself.
 
Odgovor na temu

shake
Podgorica

Član broj: 22889
Poruke: 89
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?30.01.2006. u 00:28 - pre 221 meseci
Da, ja sam na to mislila kad sam odgovorila, zaboravih da napomenem. Kolega zahvaljujem :P.
 
Odgovor na temu

Deda_Mraz

Član broj: 29099
Poruke: 4094
194.106.175.*



+16 Profil

icon Re: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?30.01.2006. u 21:33 - pre 221 meseci
Jel bi mogao neko ko je preključe bio na prvom predavanju da mi se javi na PP da ga pitam nešto, pošto sam ja trebao da odem ali nisam mogao!

Stvarno je HITNO!
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za učenje :: RAF - glavno mesto za pronalazenje devojaka?

[ Pregleda: 4608 | Odgovora: 13 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.