Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Data pump - osnove - ukratko?

[es] :: MS SQL :: Data pump - osnove - ukratko?

[ Pregleda: 1433 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

milos.ns
testing
NOVI SAD

Član broj: 293084
Poruke: 47
65.121.155.*



Profil

icon Data pump - osnove - ukratko?20.02.2012. u 18:30 - pre 147 meseci
Guglao sam, ali moze li ipak neko ovde u kratkim crtama da mi pojasni data pump - pokretanje, funkcionisanje,...ne bavim se bazama podataka, ali prilikom jedne instalacije moracu da namestim data pump.

Na sta da obratim paznju?

p.s.za baze sam laik:)
 
Odgovor na temu

aki2011

Član broj: 286421
Poruke: 71
*.crnagora.net.

Jabber: aki2011@jabber.org
Sajt: astralno.com


+5 Profil

icon Re: Data pump - osnove - ukratko?06.03.2012. u 01:30 - pre 147 meseci