Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

O stetnosti emocija po drustvo, jedan prilog tezi da su emocije mana vrste

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: O stetnosti emocija po drustvo, jedan prilog tezi da su emocije mana vrste

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 9293 | Odgovora: 53 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Shomi Li Jones
Student

Član broj: 278521
Poruke: 10
*.static.sbb.rs.



+199 Profil

icon Re: O stetnosti emocija po drustvo, jedan prilog tezi da su emocije mana vrste09.09.2011. u 21:50 - pre 153 meseci
Samo da vam kažem da sam budući inženjer tehnologije vrlo nepopularnog fakulteta, čak nepopularnijeg i od elektroehničkih (kod nas svi prvaci su na budžetu)

Doktori i treba da budu cenjeni kako jesu, samo se treba postarati da to budu ljudi koji to neće zloupotrebljavati, što je malo teško sa obzirom na establišemnt nemorala i vladavinu materijalizma.

Prvo kao što je rečeno na početku, nijedan most nije bitan kao zdravlje najbližeg.

Drugo ako je inženjer nemotivisan za rad 0.1% pad u produktivnosti neće nikog ubiti, ali kod doktora to nije stvar. Život nije ni jednačina ni igrica pa da se lako može uraditi a ni zakoni o lečenju nisu savršeni pa sigurno često njihovo nepoštovanje spašava živote.
Ljudi žele da doktor koji leči najmilije budi motivisan da njihovi najmiliji ne bi bili stradali zbog jednog pada produktivnosti koji baš i nemožeš da osudiš (u izvesnoj meri).

Ako uporediš doktore i trkače na stazi sa preponama, ti možeš da im zameriš ako obore prepone ali ne i ako nisu oborili rekord, a u slučaju bližnjih mi želimo da gospodin obori rekord. Takav odnos prema doktoru je sasvim očekivan.
E sad što je to super biti pa sve pozerčine i keretni hoće da budu važni...
Društvena bolest bezobraštije u tom (i bilo kom) delu društva se leči po sledećem receptu:
1) Imaj 12 dece
2) Vaspitaj ih da ne budu takvi
3) Vaspitaj ih da imaju 12 dece
4) Vaspitaj ih da svoju decu tako vaspitaju.